Τα ραβασάκια των βουλευτών της Ν.Δ. στον ΟΑΣΘ
είναι πταίσματα μπροστά σε αυτά που πρόκειται να αποκαλυφθούν" είπε
χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Οργανισμού Στέλιος Παππάς
«Δεν μπορεί να μας εγκαλεί ο κ. Μητσοτάκης, που ήταν
ένας από τους υπουργούς που το 2014 και ένα μήνα πριν από τις εθνικές
εκλογές του 2015 υπέγραψαν τον νόμο με τον οποίο μετακυλίονταν στο
Δημόσιο τα έως τότε κόστη κακοδιαχείρισης του ΟΑΣΘ, αλλά και τα νέα
κόστη στους πολίτες, μέσω αύξησης του κομίστρου έως και 100%».
Τα παραπάνω τόνισε χθες ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς απαντώντας στις απαξιωτικές για τον Οργανισμό δηλώσεις που έκανε πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος της Ν.Δ. από τη Θεσσαλονίκη ξεχνώντας ότι ο ίδιος και το κόμμα του συντήρησαν το προηγούμενο «φαύλο» καθεστώς.
Ο κ. Παππάς, με κάθε ευκαιρία, τονίζει ότι ο ΟΑΣΘ, πέρα από οικονομικό και διαχειριστικό σκάνδαλο, ήταν και πολιτικό «σκάνδαλο», αφού ανά τα χρόνια οι κυβερνήσεις έφτιαχναν και υπέγραφαν χαριστικούς νόμους και συμβάσεις που ζημίωναν το Δημόσιο εξασφαλίζοντας σίγουρο κέρδος στους μετόχους. Ένας τέτοιος νόμος είναι ο 4313/14, που φέρει φαρδιά πλατιά και την υπογραφή του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Έγινε για να κλείσει μια «μαύρη τρύπα» 174 εκατ. ευρώ που δημιουργήθηκε από την κακοδιαχείριση της περιόδου 2010 - 2014 και παρά το γεγονός ότι ήδη ο ΟΑΣΘ είχε ενισχυθεί από τον κρατικό κορβανά με 590.372.252 ευρώ τη συγκεκριμένη πενταετία. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι από τους πίνακες που παρουσίασε χθες ο Στ. Παππάς προκύπτει πως οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ την ίδια χρονική περίοδο μοιράστηκαν περίπου 83 εκατ. ευρώ, που εγγράφονταν στα «έξοδα» του ΟΑΣΘ...
Ό,τι γλίτωνε το κράτος θα το πλήρωναν οι επιβάτες
«Οι πολίτες είναι φυσικό να μη γνωρίζουν τι γινόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά τα δημόσια πρόσωπα δεν μπορούν να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν...» σχολίασε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ. Εξήγησε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση και η προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού, για να καλύψουν την «τρύπα» που θα άνοιγε η προβλεπόμενη μικρότερη κρατική ενίσχυση για τα έτη 2015 - 2017, θα προχωρούσαν σε μεγάλες αυξήσεις στα κόμιστρα.
«Οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα αυξάνονταν από 66,67% έως και 100% και έτσι την κάρτα, που σήμερα κοστίζει 30 ευρώ, θα την πλήρωνε ο πολίτης 50 και 60 ευρώ» είπε ο κ. Παππάς. Το επιχειρηματικό κέρδος των πρώην μετόχων, ωστόσο, παρέμενε στο ακέραιο... Φυσικά πρόβλεψη για τη δωρεάν μεταφορά των ανέργων δεν υπήρχε.
Ο ΟΑΣΘ θα έκλεινε
Ένα δεύτερο σημείο που υπογράμμισε ο πρόεδρος του Οργανισμού είναι ότι τον Αύγουστο του 2017 «ο ΟΑΣΘ βρισκόταν στο σημείο 'μηδέν' και το δίλημμα ήταν εάν θα υπήρχε τομή ή εάν θα έκλεινε. Η κυβέρνηση επέλεξε την τομή». «Ο ΟΑΣΘ πήγαινε για κλείσιμο και οι 2.300 εργαζόμενοί του θα βρίσκονταν στο δρόμο. Εμείς εδώ δεν ήρθαμε για τουρισμό, αλλά για την εξυγίανση του βυθισμένου Οργανισμού» τόνισε.
Για την επιχειρησιακή δυνατότητά του στόλου των λεωφορείων είπε ότι ήταν σε "προϊούσα απαξίωση". Μίλησε για τα «άδεια ταμεία» που βρήκε η σημερινή διοίκηση, όπως και για το ότι μέχρι σήμερα έχουν εξοικονομηθεί τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ.
«Σταματάμε τη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος. Οι προηγούμενοι ζητούσαν 150 εκατ. ευρώ ετησίως και εμείς θα το μειώσουμε στο μισό, χωρίς απολύσεις και αύξηση του κομίστρου και έχοντας τους εργαζόμενους πληρωμένους στην ώρα τους" σημείωσε για να προσθέσει ότι αυτό «μας δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνουμε, μέσα από τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ, την ανάταξη του στόλου και ταυτοχρόνως μέσα από αυτή τη συνεργασία να ανοίξουμε δυνατότητα για τη διάσωση μιας πολύ σημαντικής βιομηχανίας που θα έχει σημαντική επίδραση στην οικονομία της ευρύτερης περιοχής».
Πταίσματα τα βουλευτικά "ραβασάκια"
Στην ερώτηση αν υπάρχουν κι άλλα «ραβασάκια» βουλευτών της Ν.Δ. ή άλλων κομμάτων για διορισμούς στον ΟΑΣΘ απάντησε ότι «αυτά είναι πταίσματα μπροστά σε αυτά που πρόκειται να αποκαλυφθούν» ενώ υπογράμμισε και την αξία της συνεργασίας του ΟΑΣΘ με την ΕΛΒΟ. Η Ν.Δ. Θεσσαλονίκης με ανακοίνωσή της επιτέθηκε εκ νέου στην κυβέρνηση και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, ενώ φερόμενη ως «παρθενογένεση» στην πολιτική ζωή του τόπου και της Θεσσαλονίκης επέκρινε τον Οργανισμό και τη διοίκησή του ότι έχει «ελλιπή, επικίνδυνο και ρυπογόνο» στόλο λεωφορείων. Μάλιστα έσπευσε να αξιοποιήσει την «αυθόρμητη» διαμαρτυρία περίπου 30 κατοίκων της Άνω Πόλης για την τροποποίηση των δρομολογίων της γραμμής 23 λέγοντας ότι «επαληθεύονται οι απόψεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος πρόσφατα δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη: 'Ας μιλήσουν -επιτέλους- οι χρήστες των υπηρεσιών των αστικών λεωφορείων της Θεσσαλονίκης αν το πείραμα αποδίδει. Είναι ξεκάθαρο ότι τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο...'". «Το μοντέλο αυτό της κρατικοποίησης δεν είναι βιώσιμο" προσθέτει η Ν.Δ.
Σχετικά με τη διαμαρτυρία των 30 κατοίκων από την περιοχή των Κάστρων της Άνω Πόλης αξίζει να σημειωθεί ότι ικανοποιήθηκε το αίτημά τους να συζητήσουν για τα αιτήματά τους με τον Στ. Παππά, αν και ορισμένοι εξ αυτών δεν έκρυβαν ότι πρόθεσή τους δεν ήταν η συζήτηση, αλλά η δημιουργία έντασης και εντυπώσεων για να έχουν υλικό τα τηλεοπτικά κανάλια.
Τα παραπάνω τόνισε χθες ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς απαντώντας στις απαξιωτικές για τον Οργανισμό δηλώσεις που έκανε πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος της Ν.Δ. από τη Θεσσαλονίκη ξεχνώντας ότι ο ίδιος και το κόμμα του συντήρησαν το προηγούμενο «φαύλο» καθεστώς.
Ο κ. Παππάς, με κάθε ευκαιρία, τονίζει ότι ο ΟΑΣΘ, πέρα από οικονομικό και διαχειριστικό σκάνδαλο, ήταν και πολιτικό «σκάνδαλο», αφού ανά τα χρόνια οι κυβερνήσεις έφτιαχναν και υπέγραφαν χαριστικούς νόμους και συμβάσεις που ζημίωναν το Δημόσιο εξασφαλίζοντας σίγουρο κέρδος στους μετόχους. Ένας τέτοιος νόμος είναι ο 4313/14, που φέρει φαρδιά πλατιά και την υπογραφή του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Έγινε για να κλείσει μια «μαύρη τρύπα» 174 εκατ. ευρώ που δημιουργήθηκε από την κακοδιαχείριση της περιόδου 2010 - 2014 και παρά το γεγονός ότι ήδη ο ΟΑΣΘ είχε ενισχυθεί από τον κρατικό κορβανά με 590.372.252 ευρώ τη συγκεκριμένη πενταετία. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι από τους πίνακες που παρουσίασε χθες ο Στ. Παππάς προκύπτει πως οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ την ίδια χρονική περίοδο μοιράστηκαν περίπου 83 εκατ. ευρώ, που εγγράφονταν στα «έξοδα» του ΟΑΣΘ...
Ό,τι γλίτωνε το κράτος θα το πλήρωναν οι επιβάτες
«Οι πολίτες είναι φυσικό να μη γνωρίζουν τι γινόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά τα δημόσια πρόσωπα δεν μπορούν να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν...» σχολίασε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ. Εξήγησε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση και η προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού, για να καλύψουν την «τρύπα» που θα άνοιγε η προβλεπόμενη μικρότερη κρατική ενίσχυση για τα έτη 2015 - 2017, θα προχωρούσαν σε μεγάλες αυξήσεις στα κόμιστρα.
«Οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα αυξάνονταν από 66,67% έως και 100% και έτσι την κάρτα, που σήμερα κοστίζει 30 ευρώ, θα την πλήρωνε ο πολίτης 50 και 60 ευρώ» είπε ο κ. Παππάς. Το επιχειρηματικό κέρδος των πρώην μετόχων, ωστόσο, παρέμενε στο ακέραιο... Φυσικά πρόβλεψη για τη δωρεάν μεταφορά των ανέργων δεν υπήρχε.
Ο ΟΑΣΘ θα έκλεινε
Ένα δεύτερο σημείο που υπογράμμισε ο πρόεδρος του Οργανισμού είναι ότι τον Αύγουστο του 2017 «ο ΟΑΣΘ βρισκόταν στο σημείο 'μηδέν' και το δίλημμα ήταν εάν θα υπήρχε τομή ή εάν θα έκλεινε. Η κυβέρνηση επέλεξε την τομή». «Ο ΟΑΣΘ πήγαινε για κλείσιμο και οι 2.300 εργαζόμενοί του θα βρίσκονταν στο δρόμο. Εμείς εδώ δεν ήρθαμε για τουρισμό, αλλά για την εξυγίανση του βυθισμένου Οργανισμού» τόνισε.
Για την επιχειρησιακή δυνατότητά του στόλου των λεωφορείων είπε ότι ήταν σε "προϊούσα απαξίωση". Μίλησε για τα «άδεια ταμεία» που βρήκε η σημερινή διοίκηση, όπως και για το ότι μέχρι σήμερα έχουν εξοικονομηθεί τουλάχιστον 30 εκατ. ευρώ.
«Σταματάμε τη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος. Οι προηγούμενοι ζητούσαν 150 εκατ. ευρώ ετησίως και εμείς θα το μειώσουμε στο μισό, χωρίς απολύσεις και αύξηση του κομίστρου και έχοντας τους εργαζόμενους πληρωμένους στην ώρα τους" σημείωσε για να προσθέσει ότι αυτό «μας δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνουμε, μέσα από τη συνεργασία με την ΕΛΒΟ, την ανάταξη του στόλου και ταυτοχρόνως μέσα από αυτή τη συνεργασία να ανοίξουμε δυνατότητα για τη διάσωση μιας πολύ σημαντικής βιομηχανίας που θα έχει σημαντική επίδραση στην οικονομία της ευρύτερης περιοχής».
Πταίσματα τα βουλευτικά "ραβασάκια"
Στην ερώτηση αν υπάρχουν κι άλλα «ραβασάκια» βουλευτών της Ν.Δ. ή άλλων κομμάτων για διορισμούς στον ΟΑΣΘ απάντησε ότι «αυτά είναι πταίσματα μπροστά σε αυτά που πρόκειται να αποκαλυφθούν» ενώ υπογράμμισε και την αξία της συνεργασίας του ΟΑΣΘ με την ΕΛΒΟ. Η Ν.Δ. Θεσσαλονίκης με ανακοίνωσή της επιτέθηκε εκ νέου στην κυβέρνηση και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, ενώ φερόμενη ως «παρθενογένεση» στην πολιτική ζωή του τόπου και της Θεσσαλονίκης επέκρινε τον Οργανισμό και τη διοίκησή του ότι έχει «ελλιπή, επικίνδυνο και ρυπογόνο» στόλο λεωφορείων. Μάλιστα έσπευσε να αξιοποιήσει την «αυθόρμητη» διαμαρτυρία περίπου 30 κατοίκων της Άνω Πόλης για την τροποποίηση των δρομολογίων της γραμμής 23 λέγοντας ότι «επαληθεύονται οι απόψεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος πρόσφατα δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη: 'Ας μιλήσουν -επιτέλους- οι χρήστες των υπηρεσιών των αστικών λεωφορείων της Θεσσαλονίκης αν το πείραμα αποδίδει. Είναι ξεκάθαρο ότι τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο...'". «Το μοντέλο αυτό της κρατικοποίησης δεν είναι βιώσιμο" προσθέτει η Ν.Δ.
Σχετικά με τη διαμαρτυρία των 30 κατοίκων από την περιοχή των Κάστρων της Άνω Πόλης αξίζει να σημειωθεί ότι ικανοποιήθηκε το αίτημά τους να συζητήσουν για τα αιτήματά τους με τον Στ. Παππά, αν και ορισμένοι εξ αυτών δεν έκρυβαν ότι πρόθεσή τους δεν ήταν η συζήτηση, αλλά η δημιουργία έντασης και εντυπώσεων για να έχουν υλικό τα τηλεοπτικά κανάλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου