για να φθάσει στο έδαφος της Κριμαίας μετά από περίπου 20 λεπτά. Μόλις έφθασε, ο πρόεδρος Πούτιν κατέβηκε από το φορτηγό και απηύθυνε χαιρετισμό σε όλους όσοι είχαν συμμετάσχει στην κατασκευή της γέφυρας και είχαν συγκεντρωθεί για να γιορτάσουν τα εγκαίνιά της με μια συναυλία στην οποία συμμετείχαν γνωστοί Ρώσοι ερμηνευτές.
Ο Ρώσος πρόεδρος είπε επίσης ότι οι αρμόδιοι για την κατασκευή του έργου αυτού «έθεσαν το κρατικό συμφέρον υπεράνω των προσωπικών και ομαδικών συμφερόντων» και πως «η γέφυρα αυτή θα κάνει ακόμη πιο ελκυστική την Κριμαία και τη Σεβαστούπολη. Ο πρόεδρος Πούτιν στον σύντομο χαιρετισμό του στην τοποθεσία Κέρτς, κατέληξε λέγοντας: «Συγχαίρω όλους εσάς και σας εύχομαι νέες επιτυχίες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ! Είσαστε οι καλύτεροι άνθρωποι, οι καλύτεροι οικοδόμοι».
...Η κατασκευή της γέφυρας ολοκληρώθηκε έξη μήνες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία του χρονοδιαγράμματος. Με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών από αύριο, θα δοθεί στην κυκλοφορία η γέφυρα της Κριμαίας, την οποία θα μπορούν να διασχίζουν επιβατικά αυτοκίνητα και λεωφορεία , ενώ η διέλευση των φορτηγών θα ξεκινήσει το φθινόπωρο.
Ο
αυτοκινητόδρομος της γέφυρας μπορεί να εξυπηρετεί επί εικοσιτετραώρου
βάσεως έως 40.000 αυτοκίνητα, επιβατικά και φορτηγά, ενώ η σιδηροδρομική
γραμμή μπορεί να εξυπηρετεί 47 διπλές αμαξοστοιχίες. Συνολικά , ετησίως
θα διέρχονται 14 εκατομμύρια επιβάτες και 13 εκατομμύρια τόνοι φορτίου.
Από αύριο θα τεθούν σε λειτουργία δύο λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση από την περιοχή του Κρασνοντάρ προς την Κριμαία και αντιστρόφως. Η κατασκευή του έργου ανήλθε στα 228 δισεκατομμύρια ρούβλια (2,9 δισεκατομμύρια ευρώ) ενώ η ανάδοχος εταιρεία του έργου Stroigazmontage του Ρώσου μεγιστάνα Αρκάντι Ρόνεμπεργκ στην οποία είχε ανατεθεί το έργο χωρίς διαγωνισμό επειδή δεν υπήρξε άλλος ανταγωνιστής, είχε υπογράψει συμβόλαιο 222,4 δισεκατομμυρίων ρουβλίων.
Από αύριο θα τεθούν σε λειτουργία δύο λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση από την περιοχή του Κρασνοντάρ προς την Κριμαία και αντιστρόφως. Η κατασκευή του έργου ανήλθε στα 228 δισεκατομμύρια ρούβλια (2,9 δισεκατομμύρια ευρώ) ενώ η ανάδοχος εταιρεία του έργου Stroigazmontage του Ρώσου μεγιστάνα Αρκάντι Ρόνεμπεργκ στην οποία είχε ανατεθεί το έργο χωρίς διαγωνισμό επειδή δεν υπήρξε άλλος ανταγωνιστής, είχε υπογράψει συμβόλαιο 222,4 δισεκατομμυρίων ρουβλίων.
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, TASS,RIA)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου