Η διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού θα παραμείνει δωρεάν μέχρι νεωτέρας.
Ο εκδοτικός οίκος Condé Nast ανακοίνωσε την Τρίτη ότι σχεδιάζει να σταματήσει την έντυπη έκδοση για ένα από τα περιοδικά του. Το 80χρονο περιοδικό Glamour θα κυκλοφορήσει το τελευταίο έντυπο τεύχος του τον Ιανουάριο, πριν μετατραπεί σε μια αποκλειστικά ψηφιακή έκδοση.
«Αυτό είναι το σχέδιό μου, γιατί είναι λογικό», δήλωσε η αρχισυντάκτρια του περιοδικού, Samantha Barry. Το «διαδικτυακό είναι εκεί όπου βρίσκεται η πλειοψηφία του κοινού μας, και είναι εκεί όπου έγκειται και η ανάπτυξή μας.
Αυτό το μηνιαίο πρόγραμμα, για το κοινό του Glamour, δεν έχει πλέον νόημα να συνεχίζεται».
Πέρυσι, η Condé Nast περιόρισε την συχνότητα έκδοσης του περιοδικού από μια φορά το μήνα, δηλαδή σε μόλις 11 τεύχη τον χρόνο. Παρά την απόφαση αυτή του εκδοτικού οίκου, το Glamour έχει διατηρήσει μια σταθερή βάση συνδρομητών στους 2,2 εκατ. τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με την εφημερίδα Times.
Η Barry πρόσθεσε ότι το περιοδικό ίσως συνεχίσει να κυκλοφορεί τις ειδικές του εκδόσεις, όπως το ετήσιο βραβείο Γυναίκες της Χρονιάς, και τοπικά τεύχη για χρήματα και ισχύ.Η διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού θα παραμείνει δωρεάν μέχρι νεωτέρας.
Ο εκδοτικός οίκος Condé Nast ανακοίνωσε την Τρίτη ότι σχεδιάζει να σταματήσει την έντυπη έκδοση για ένα από τα περιοδικά του. Το 80χρονο περιοδικό Glamour θα κυκλοφορήσει το τελευταίο έντυπο τεύχος του τον Ιανουάριο, πριν μετατραπεί σε μια αποκλειστικά ψηφιακή έκδοση.
«Αυτό είναι το σχέδιό μου, γιατί είναι λογικό», δήλωσε η αρχισυντάκτρια του περιοδικού, Samantha Barry. Το «διαδικτυακό είναι εκεί όπου βρίσκεται η πλειοψηφία του κοινού μας, και είναι εκεί όπου έγκειται και η ανάπτυξή μας.
Αυτό το μηνιαίο πρόγραμμα, για το κοινό του Glamour, δεν έχει πλέον νόημα να συνεχίζεται».
Πέρυσι, η Condé Nast περιόρισε την συχνότητα έκδοσης του περιοδικού από μια φορά το μήνα, δηλαδή σε μόλις 11 τεύχη τον χρόνο. Παρά την απόφαση αυτή του εκδοτικού οίκου, το Glamour έχει διατηρήσει μια σταθερή βάση συνδρομητών στους 2,2 εκατ. τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με την εφημερίδα Times.
Η Barry πρόσθεσε ότι το περιοδικό ίσως συνεχίσει να κυκλοφορεί τις ειδικές του εκδόσεις, όπως το ετήσιο βραβείο Γυναίκες της Χρονιάς, και τοπικά τεύχη για χρήματα και ισχύ.Η διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού θα παραμείνει δωρεάν μέχρι νεωτέρας.
Από όταν ανέλαβε η Barry το Glamour, το διαδικτυακό κοινό του
αυξήθηκε κατά 12% στους 6,3 εκατ. μηνιαίους μοναδικούς επισκέπτες,
και αυξήθηκαν οι εγγεγραμμένοι στο λογαριασμό του στο YouTube με πάνω
από 110% σε περίπου 1,6 εκατ.
Από την πλευρά της, η Άννα Γουίντουρ, αρχισυντάκτρια του περιοδικού Vogue και καλλιτεχνική διευθύντρια του Condé Nast, χαρακτήρισε την Barry «μια δύναμη αλλαγής», προσθέτοντας ότι είναι «η προσωποποίηση της σύγχρονης Glamour γυναίκας».
«Είμαι ενθουσιασμένη με το σχέδιό της για το μέλλον του Glamour», δήλωσε η Γουίντουρ στην Times για την Barry. «Θα αγγίξει τους πιστούς αναγνώστες του περιοδικού στα διαδικτυακά και κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν περισσότερο, ενώ χρησιμοποιεί την δύναμη του εντύπου για να υπογραμμίσει σημαντικές στιγμές του περιοδικού, όπως οι Γυναίκες της Χρονιάς».
Από την πλευρά της, η Άννα Γουίντουρ, αρχισυντάκτρια του περιοδικού Vogue και καλλιτεχνική διευθύντρια του Condé Nast, χαρακτήρισε την Barry «μια δύναμη αλλαγής», προσθέτοντας ότι είναι «η προσωποποίηση της σύγχρονης Glamour γυναίκας».
«Είμαι ενθουσιασμένη με το σχέδιό της για το μέλλον του Glamour», δήλωσε η Γουίντουρ στην Times για την Barry. «Θα αγγίξει τους πιστούς αναγνώστες του περιοδικού στα διαδικτυακά και κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν περισσότερο, ενώ χρησιμοποιεί την δύναμη του εντύπου για να υπογραμμίσει σημαντικές στιγμές του περιοδικού, όπως οι Γυναίκες της Χρονιάς».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου