Χειρόφρενο αυτοκινήτου: Σε λίγους μήνες θα είναι οριστικά παρελθόν

Αύριο (5/3/19) ξεκινά η 89η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου ατης Γενεύης. Η φημισμένη έκθεση αύριο το πρωί θα υποδεχθεί τους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα και η Τέταρτη 6 Μαρτίου είναι αφιερωμένη στην ενημέρωση των δημοσιογράφων και των αναλυτών της αυτοκινητοβιομηχανίας και των εκπροσώπων των εταιρειών. Το κοινό θα απολαύσει το πλούσιο θέαμα από την Πέμπτη 7 Μαρτίου έως την Κυριακή 17 Μαρτίου.
Όπως ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές της ελβετικής έκθεσης, φέτος έχουν δηλώσει συμμετοχή 70 εκθέτες για να
παρουσιάσουν τα τελευταία τους μοντέλα και τις εξελίξεις στη τεχνολογία των αυτοκινήτων. Ο αριθμός των εκπροσώπων των μέσων μαζικής ενημέρωσης από όλο τον κόσμο φθάνει τις 10.000.
Pexels

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που συμμετέχουν στην ελβετική έκθεση, έχουν ανακοινώσει ότι πρόκειται να πραγματοποιήσουν περισσότερες από 100 παγκόσμιες και ευρωπαϊκές πρεμιέρες. Φέτος η Bentley, θα γιορτάσει την 100ή επέτειό της στην 89η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης ενώ το Motorworld Group θα παρουσιάσει κλασικά αυτοκίνητα. Με ενδιαφέρον αναμένονται τα τελευταία supercars που θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στην ελβετική έκθεση. Οι κορυφαίες μάρκες παραγωγής υπεραυτοκινήτων ιδιαίτερα υψηλής αξίας ετοιμάζονται για μια ακόμη επίδειξη δύναμης και τεχνολογικής υπέροχης. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες Ferrari, Lamborghini, McLaren, Aston Martin, Pagani και Koenigsegg θα παρουσιάσουν συναρπαστικά νέα πανάκριβα μοντέλα.
Στην 89η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία αποτελούν την πιο σημαντική προσπάθεια της αυτοκινητοβιομηχανίας να προφυλάξει το περιβάλλον από τους επικίνδυνους ρύπους.
  • Όπως αναφέρει το Automotive Νews Europe, η αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας πρόκειται να επενδύσει σχεδόν 60 δισ. ευρώ τα επόμενα τρία χρόνια σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Η αύξηση του αριθμού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη δραστική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Pexels

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα επενδύσουν πάνω από 40 δισ. ευρώ στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα επόμενα τρία χρόνια και άλλα 18 δισ. ευρώ θα επενδυθούν στην ψηφιοποίηση και την αυτοματοποιημένη οδήγηση. Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων από Γερμανούς κατασκευαστές θα τριπλασιασθεί και θα φτάσει τα 100 οχήματα μηδενικών ρύπων τα επόμενα τρία χρόνια.
Αναμένεται επίσης να διευρυνθεί η υποδομή για την απρόσκοπτη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και οι κυβερνήσεις να δώσουν οικονομικά κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν το μεγάλο κόστος που απαιτείται για την εξέλιξη και κατασκευή των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς και την υψηλή τιμή των μπαταριών νέας γενιάς. Η νέα πρόκληση ανάγκασε παραδοσιακούς ανταγωνιστές να συμμαχήσουν και να συνεργαστούν για την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η Daimler και η BMW ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν για να αναπτύξουν ηλεκτρικά μοντέλα. Η Volkswagen και η Ford συμφώνησαν να συνεργαστούν στα φορτηγά, ενώ ενδέχεται αργότερα να επεκταθεί η συνεργασία τους και στα αυτόνομα οχήματα.
  • Η Volkswagen, θα παρουσιάσει το ηλεκτρικό ID Buggy, μια σύγχρονη έκδοση του αμερικανικού buggy, από τη δεκαετία του 1960.
Η Audi αναπτύσσει την μελέτη e-tron με την παρουσίαση του ηλεκτρικού Q4, ενός μελλοντικού αυτοκινήτου με μπαταρία που θα εμφανιστεί στην αγορά στα τέλη του 2020, ως ένα προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο (EV).
Η Mercedes θα παρουσιάσει στη Γενεύη, το EQV, μια ηλεκτρική έκδοση του επιβατικού φορτηγού κατηγορίας V, που θα επεκτείνει τη νέα γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων EQ, στο τμήμα των εμπορικών van.

Χειρόφρενο αυτοκινήτου: Σε λίγους μήνες θα είναι οριστικά παρελθόν 
Τα μοντέλα αυτοκινήτων συνεχώς εξελίσσονται και πράγματα που στο παρελθόν θεωρούσαμε δεδομένα πλέον αποτελούν παρελθόν.
Έτσι θα γίνει και με το χειρόφρενο.
Σε λίγο καιρό θα αντικατασταθεί από ένα κουμπί.
Τι αλλάζει
Η αίσθηση είναι πως σιγά σιγά το χειρόφρενο με την κλασική του μορφή συναντάται σε όλο και πιο λίγα καινούργια μοντέλα. Η αίσθηση αυτή επιβεβαιώνεται και από μια έρευνα της βρετανικής CarGurus σε 32 συνολικά κατασκευαστές.
Από την έρευνα αυτή λοιπόν προκύπτει πως τα χειρόφρενα με τη ντίζα που ξέρουμε αντικαθίστανται συνεχώς από τα καινούργια ηλεκτρικά, που ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται από διακόπτη. Το οποίο πλέον διαθέτει το 63% των καινούργιων αυτοκινήτων που πωλούνται στη Μεγάλη Βρετανία.

Από πλευράς κατασκευαστών στο κλασικό χειρόφρενο εξακολουθούν να επιμένουν σε όλα τους τα μοντέλα οι Dacia και Suzuki. Αντίθετα το έχουν βγάλει τελείως από τη γκάμα τους οι Mercedes, Audi, Lexus, Porsche, Jaguar και Land Rover. Ο λόγος για αυτό είναι ο χώρος που εξοικονομείται, η δυνατότητας αυτόματα απεμπλοκής τους αλλά και η λειτουργία hill hold -αποτροπή κύλισης του αυτοκινήτου προς τα πίσω σε ανηφόρα- που διαθέτουν.

Ετικέτες: 

Ετικέτες: 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...