Κάτι παραπάνω από επιτυχής ήταν η δοκιμή μίας εξελιγμένης τεχνολογίας λήψης φωτογραφιών από τη NASA, χάρη στην οποία αποτυπώθηκε για πρώτη φορά η αλληλεπίδραση των κυμάτων που προκαλεί η πτήση δύο υπερηχητικών αεροσκαφών.
«Ποτέ δεν ονειρευόμασταν ότι θα ήταν τόσο καθαρές, τόσο όμορφες», δήλωσε για τις φωτογραφίες ο ερευνητής της NASA J.T. Heineck, εξηγώντας πως με την αναβαθμισμένη αυτή τεχνική, η οποία αναπτυσσόταν εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια, προκύπτουν φωτογραφίες με βελτιωμένη ταχύτητα και ποιότητα.
Το σύστημα απεικόνισης που χρησιμοποίησε η NASA είναι σε θέση να καταγράφει υψηλής ποιότητας εικόνες από τις απότομες αλλαγές πίεσης που παράγονται όταν ένα αεροσκάφος πετά πιο γρήγορα από την ταχύτητα του ήχου. Τα κύματα αυτά ταξιδεύουν στην ατμόσφαιρα και είναι υπεύθυνα για τον εκκωφαντικό ήχο που ακούγεται στο έδαφος.
Το σύστημα αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την αξιοποίηση δεδομένων γύρω από τον σχεδιασμό του αεροσκάφους X-59 QueSST, το οποίο θα είναι υπερηχητικό, αλλά θα παράγει κύματα με τέτοιο τρόπο που, αντί για έναν εκκωφαντικό θόρυβο, θα ακούγεται ένας πολύ πιο χαμηλός βόμβος. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στην άρση των περιορισμών που ισχύουν σήμερα όσον αφορά στις υπερηχητικές πτήσεις για αυτόν ακριβώς το λόγο.
«Βλέπουμε ένα επίπεδο φυσικής λεπτομέρειες που δε νομίζω ότι έχει ποτέ πριν δει κανείς», δήλωσε ο επιστήμονας της NASA Νταν Μπανκς. «Απλώς βλέποντας τα δεδομένα για πρώτη φορά, νομίζω ότι τα πράγματα πήγαν καλύτερα απ’ όσο φανταζόμασταν. Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα».
«Ποτέ δεν ονειρευόμασταν ότι θα ήταν τόσο καθαρές, τόσο όμορφες», δήλωσε για τις φωτογραφίες ο ερευνητής της NASA J.T. Heineck, εξηγώντας πως με την αναβαθμισμένη αυτή τεχνική, η οποία αναπτυσσόταν εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια, προκύπτουν φωτογραφίες με βελτιωμένη ταχύτητα και ποιότητα.
Το σύστημα απεικόνισης που χρησιμοποίησε η NASA είναι σε θέση να καταγράφει υψηλής ποιότητας εικόνες από τις απότομες αλλαγές πίεσης που παράγονται όταν ένα αεροσκάφος πετά πιο γρήγορα από την ταχύτητα του ήχου. Τα κύματα αυτά ταξιδεύουν στην ατμόσφαιρα και είναι υπεύθυνα για τον εκκωφαντικό ήχο που ακούγεται στο έδαφος.
Το σύστημα αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την αξιοποίηση δεδομένων γύρω από τον σχεδιασμό του αεροσκάφους X-59 QueSST, το οποίο θα είναι υπερηχητικό, αλλά θα παράγει κύματα με τέτοιο τρόπο που, αντί για έναν εκκωφαντικό θόρυβο, θα ακούγεται ένας πολύ πιο χαμηλός βόμβος. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στην άρση των περιορισμών που ισχύουν σήμερα όσον αφορά στις υπερηχητικές πτήσεις για αυτόν ακριβώς το λόγο.
«Βλέπουμε ένα επίπεδο φυσικής λεπτομέρειες που δε νομίζω ότι έχει ποτέ πριν δει κανείς», δήλωσε ο επιστήμονας της NASA Νταν Μπανκς. «Απλώς βλέποντας τα δεδομένα για πρώτη φορά, νομίζω ότι τα πράγματα πήγαν καλύτερα απ’ όσο φανταζόμασταν. Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου