Από τη στιγμή που κυκλοφόρησε ο Katsuhiro Otomo το μυθικό πια manga του «Akira» (1982), ο κόσμος έχει στοιχειωθεί από τον πύραυλο εδάφους-εδάφους που οδηγούσε ο Kaneda.
Και η αλήθεια είναι πως αρκετοί έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς κάποιο concept της θρυλικής μηχανής, κανείς δεν φαίνεται ωστόσο να τα έχει καταφέρει καλύτερα από τον James Qiu.
Ο επαγγελματίας σχεδιαστής μοτοσικλετών από τη Σαγκάη φαίνεται να υπερπηδά το πιο επίμονο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καλλιτέχνες και μηχανικοί όταν οραματίζονται μια πραγματική «Akira»: πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το φουτουριστικό αυτό πράγμα στην καθημερινότητά σου.
Ακόμα πιο απαιτητικό αποδεικνύεται για ένα ρεαλιστικό design το πίσω τμήμα της μοτοσικλέτας, θέτοντας ερωτήματα που δεν μπορούν να απαντηθούν από τον τυπικό δίτροχο σχεδιασμό.
Το πιο κοντινό παράδειγμα που μπορούμε να βρούμε είναι η Ducati Diavel, πάνω στην οποία βάσισε ο Qiu το πρωτότυπό του.
Η δουλειά του ενσωματώνει ακόμα και τον σαν κόκπιτ μαχητικού πίνακα οργάνων, αλλά και άφθονο ανθρακόνημα στην κατασκευή.
Φουτουριστικός LED φωτισμός, Pirelli P-Zero ελαστικά και αισθητική από το μέλλον φέρνει η ανατρεπτική δημιουργία του Qiu, που όλοι ελπίζουν να δει μια μέρα το φως της παραγωγής…
Και η αλήθεια είναι πως αρκετοί έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς κάποιο concept της θρυλικής μηχανής, κανείς δεν φαίνεται ωστόσο να τα έχει καταφέρει καλύτερα από τον James Qiu.
Ακόμα πιο απαιτητικό αποδεικνύεται για ένα ρεαλιστικό design το πίσω τμήμα της μοτοσικλέτας, θέτοντας ερωτήματα που δεν μπορούν να απαντηθούν από τον τυπικό δίτροχο σχεδιασμό.
Το πιο κοντινό παράδειγμα που μπορούμε να βρούμε είναι η Ducati Diavel, πάνω στην οποία βάσισε ο Qiu το πρωτότυπό του.
Η δουλειά του ενσωματώνει ακόμα και τον σαν κόκπιτ μαχητικού πίνακα οργάνων, αλλά και άφθονο ανθρακόνημα στην κατασκευή.
Φουτουριστικός LED φωτισμός, Pirelli P-Zero ελαστικά και αισθητική από το μέλλον φέρνει η ανατρεπτική δημιουργία του Qiu, που όλοι ελπίζουν να δει μια μέρα το φως της παραγωγής…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου