Το εμπόριο ηλεκτρικών οχημάτων ΕΕ-Κίνας δεν χρειάζεται άλλα τείχη, αλλά συνεργασία, λέει ο πρώην Επίτροπος της ΕΕ

 Αντί να δημιουργεί εμπορικούς φραγμούς, η Violeta Bulc, πρώην επίτροπος της ΕΕ για τις μεταφορές, τόνισε τη σημασία μιας συλλογικής προσέγγισης που επιτρέπει στους ευρωπαίους καταναλωτές να επωφελούνται από τις συνεχείς βελτιώσεις στην κινεζική τεχνολογία EV.

ΣΑΡΑΓΕΒΟ, 6 Ιουνίου (Xinhua) -- «Δεν χρειαζόμαστε περισσότερα τείχη, αλλά νέα μοντέλα συνεργασίας», δήλωσε η Βιολέτα Μπουλκ, πρώην επίτροπος της ΕΕ για τις μεταφορές.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο Xinhua, ο Bulc, επίσης αντιπρόεδρος του Κέντρου Ευρώπης-Ασίας, μίλησε κατά του προστατευτισμού, καθώς προχωρά η έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα (EVs).

Ο Bulc είπε ότι τέτοια προστατευτικά μέτρα αναπόφευκτα φέρνουν περισσότερα μειονεκτήματα παρά οφέλη, προειδοποιώντας ότι οι δασμοί θα μπορούσαν να αποτύχουν και να οδηγήσουν σε μείωση των επενδύσεων και χαμένες ευκαιρίες για ενίσχυση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας της κινητικότητας στην Ευρώπη και πέρα ​​από αυτήν.

Οι δασμοί, είπε, θα παρεμπόδιζαν την ικανότητα της Ευρώπης να επιτύχει την πράσινη ατζέντα ως μέρος μιας παγκόσμιας προσπάθειας, όπου η Ευρώπη και η Κίνα θα πρέπει να πρωτοστατούν.

Αντί να δημιουργεί εμπορικούς φραγμούς, ο Bulc τόνισε τη σημασία μιας συνεργατικής προσέγγισης που επιτρέπει στους ευρωπαίους καταναλωτές να επωφελούνται από τις συνεχείς βελτιώσεις στην κινεζική τεχνολογία EV.

"Τα κινεζικά ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα τοποθετούνται καλά στην ευρωπαϊκή αγορά, επιδεικνύοντας μια βαθιά κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών", είπε η Bulc, προσθέτοντας ότι με βάση την εμπειρία της από κινεζικά ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα δοκιμής, δεν ήταν "τίποτα ανάξια επαίνου" συνδυάζοντας υψηλά επίπεδα άνεση με εξαιρετικές επιδόσεις οδήγησης.

Ο Bulc επεσήμανε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ και της Κίνας έχουν γίνει βαθιά συνυφασμένες, καθιστώντας μη ρεαλιστική και αντιπαραγωγική τη διακοπή των εμπορικών δεσμών.

Ρομπότ συγκολλούν αμάξωμα αυτοκινήτων σε εργαστήριο της κινεζικής κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων (EV) Li Auto Inc. στο Changzhou, στην επαρχία Jiangsu της ανατολικής Κίνας, 10 Ιανουαρίου 2024. (Xinhua/Ji Chunpeng)

Η Bulc είπε ότι ελπίζει να δει την πρωτοποριακή τεχνολογία των κινεζικών EV να παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην ανάπτυξη των ευρωπαϊκών δημόσιων μεταφορών, συμβάλλοντας στον πράσινο μετασχηματισμό των αστικών και αγροτικών υποδομών μεταφορών της Ευρώπης.

«Εξεπλάγην ευχάριστα με τη σύγχρονη υποδομή μεταφορών της Κίνας», είπε. «Η πλήρως ηλεκτροκίνητη μεταφορά στις μεγάλες πόλεις που περιλαμβάνει τόσο τις δημόσιες όσο και τις ιδιωτικές συγκοινωνίες με πολύ προσιτές τιμές ήταν ένα πραγματικό χάρμα οφθαλμών κατά την τελευταία μου τουριστική επίσκεψη στην Κίνα».

Ο Bulc τόνισε ότι η συνεργασία για την έξυπνη κινητικότητα και τις πράσινες μεταφορές, συμπεριλαμβανομένων των σιδηροδρομικών μεταφορών, θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως ακρογωνιαίος λίθος για περαιτέρω συνεργασία ΕΕ-Κίνας, ζητώντας διάλογο και άλλα μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης.

«Όλα τα μέρη θα πρέπει να συνεργαστούν, να μοιράζονται υποδομές καινοτομίας, να ευθυγραμμίζουν καλύτερα τα ρυθμιστικά πλαίσια και τα συστήματα διακυβέρνησης», είπε ο Bulc.

«Ο κόσμος δεν είναι ένα στατικό μοντέλο, αλλά συνεχώς δυναμικός και εξελισσόμενος», είπε, προτρέποντας τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να καινοτομήσουν τα πολιτικά και οικονομικά τους μοντέλα. «Εάν οι σχέσεις μας εξελίσσονται, πρέπει να εξελιχθούν και οι δομές μας».

«Ήρθε η ώρα να απαλλαγούμε από τους φόβους και να αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον», είπε ο Bulc. «Θα πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία για παγκόσμια συνεργασία, να αναγνωρίσουμε διαφορετικούς δρόμους και να δημιουργήσουμε ένα νέο θεμέλιο όπου η διαφορετικότητα θα λαμβάνεται ως καταλύτης για ένα κοινό και ευημερούν μέλλον». 




    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...