Όπως αναφέρει το Reuters, ορισμένες κινεζικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε κοινοπραξίες με αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ, ενδέχεται να λάβουν χαμηλότερους προγραμματισμένους δασμούς σε ηλεκτρικά οχήματα κινεζικής κατασκευής.
Τον Ιούνιο, η ΕΕ δήλωσε ότι θα επιβάλει υψηλότερους δασμούς στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία θεώρησε ότι ωφελούνται «σε μεγάλο βαθμό από τις άδικες επιδοτήσεις» και αποτελούν «απειλή οικονομικής ζημίας» για τους παραγωγούς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.
Η Tesla είχε ζητήσει έναν εκ νέου υπολογισμό του επιτοκίου της για να βασίζεται στις συγκεκριμένες επιδοτήσεις που είχε λάβει.
Στέλεχος της ΕΕ δήλωσε την Τρίτη ότι εξακολουθεί να πιστεύει ότι η κινεζική παραγωγή EV έχει επωφεληθεί από εκτεταμένες επιδοτήσεις και πρότεινε τελικούς δασμούς έως και 36,3%. Το νούμερο είναι ελαφρώς χαμηλότερος από τον μέγιστο προσωρινό δασμό 37,6% που είχε ορίσει η Επιτροπή τον Ιούλιο για εταιρείες που δεν συνεργάστηκαν με την έρευνα της ΕΕ κατά των επιδοτήσεων.
Η Tesla ήταν μεταξύ των εταιρειών που χαρακτηρίστηκαν ως «συνεργαζόμενες» με την έρευνα της ΕΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου