"Όπως φαίνεται η εκπαίδευση και η νέα γενιά δεν αποτελούν προτεραιότητα της ελληνικής κυβέρνησης", τονίζει η πρόεδρος της Φωνής Λογικής, Αφροδίτη Λατινοπούλου, για την εξαναγκαστική μεταγραφή μαθητών στη Μυτιλήνη.
Όπως αναφέρει σε δήλωσή της η κα Λατινοπούλου, "μετά τις πρωτοφανείς συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων στη χώρα, το υπουργείο Παιδείας προχωράει και σε κατάργηση τμήματος της τρίτης Λυκείου.
Μόλις λίγες ημέρες αφότου χτύπησε το κουδούνι για τη νέα σχολική χρονιά ο υπουργός Παιδείας εξαναγκάζει τους μαθητές της τρίτης λυκείου στο 3ο Λύκειο της Μυτιλήνης να κάνουν μεταγραφή σε άλλο σχολείο για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της θεωρητικής Κατεύθυνσης για την οποία προετοιμάζονται τουλάχιστον δύο χρόνια για τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Αντί να βρίσκει τρόπους να βοηθάει τους μαθητές στην πρώτη τους μεγάλη μάχη που θα δώσουν στις πανελλαδικές, τους δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τη ζωή.
Αντί να καλύψουν την κενή θέση του εκπαιδευτικού, αναγκάζουν τους μαθητές να εγγραφούν σε άλλο σχολείο αδιαφορώντας ακόμα κι αν στοιβαχτούν ο ένας πάνω στον άλλον".
"Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο υποβαθμίζεται η έννοια του δημόσιου σχολείου, αλλά οι αρμόδιοι φορείς αρνούνται να κατανοήσουν τις όποιες δυσκολίες μπορεί να φέρει αυτή η αλλαγή στην καθημερινότητα των μαθητών.
Όπως φαίνεται η εκπαίδευση και η νέα γενιά δεν αποτελούν προτεραιότητα της ελληνικής κυβέρνησης", καταλήγει η κα Λατινοπούλου.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει σε δήλωσή της η κα Λατινοπούλου, "μετά τις πρωτοφανείς συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων στη χώρα, το υπουργείο Παιδείας προχωράει και σε κατάργηση τμήματος της τρίτης Λυκείου.
Μόλις λίγες ημέρες αφότου χτύπησε το κουδούνι για τη νέα σχολική χρονιά ο υπουργός Παιδείας εξαναγκάζει τους μαθητές της τρίτης λυκείου στο 3ο Λύκειο της Μυτιλήνης να κάνουν μεταγραφή σε άλλο σχολείο για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της θεωρητικής Κατεύθυνσης για την οποία προετοιμάζονται τουλάχιστον δύο χρόνια για τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Αντί να βρίσκει τρόπους να βοηθάει τους μαθητές στην πρώτη τους μεγάλη μάχη που θα δώσουν στις πανελλαδικές, τους δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τη ζωή.
Αντί να καλύψουν την κενή θέση του εκπαιδευτικού, αναγκάζουν τους μαθητές να εγγραφούν σε άλλο σχολείο αδιαφορώντας ακόμα κι αν στοιβαχτούν ο ένας πάνω στον άλλον".
"Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο υποβαθμίζεται η έννοια του δημόσιου σχολείου, αλλά οι αρμόδιοι φορείς αρνούνται να κατανοήσουν τις όποιες δυσκολίες μπορεί να φέρει αυτή η αλλαγή στην καθημερινότητα των μαθητών.
Όπως φαίνεται η εκπαίδευση και η νέα γενιά δεν αποτελούν προτεραιότητα της ελληνικής κυβέρνησης", καταλήγει η κα Λατινοπούλου.
www.bankingnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου