Αποκάλυψαν την αλήθεια: Παραδίδουν ημιτελές το αυτόματο Μετρό.

 Το αυτόματο, χωρίς μηχανοδηγό, Μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα είναι έτοιμο για ασφαλή εμπορική λειτουργία στις 30 Νοεμβρίου. Διαβάστε περισσότερα εδώ: Το ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την «παράδοση του Μετρό στους πολίτες της Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου», όπως υποσχέθηκε ο πρωθυπουργός στα εγκαίνια της ΔΕΘ, ήταν περισσότερο από σαφές τον τελευταίο καιρό. Κάτι οι αντιφάσεις στις οποίες έπεφταν οι αρμόδιοι κυβερνητικοί προσπαθώντας να εξηγήσουν τα ανεξήγητα. Πως δηλαδή γίνεται και σε 13 μήνες, από τον Οκτώβριο του 2023, που ανέθεσαν με αδικαιολόγητη καθυστέρηση τη λειτουργία του έργου στην Ιταλο- Γαλλική εταιρεία THEMA, μέχρι το τέλος Νοεμβρίου του 2024 που εξήγγειλαν την παράδοση του έργου, κατάφεραν και εκτέλεσαν… 18μηνης διάρκειας δοκιμαστικά δρομολόγια, όπως προβλέπουν οι διεθνείς κανονισμοί ασφαλείας. Κάτι οι ανακρίβειες του τύπου άλλαξαν, δήθεν, οι κανονισμοί και δεν ισχύουν οι 18 μήνες δοκιμαστικών λειτουργιών. Που διαψεύδονταν, όμως, από δηλώσεις των ίδιων μόλις 3 χρόνια πριν, για υποχρεωτικά 18μηνης διάρκειας δοκιμαστικά δρομολόγια. Κάτι η επιμονή μας να ρωτάμε εδώ και ενάμισι μήνα τη λειτουργό εταιρεία και εκείνη να μην απαντά, αν θα έχουν ολοκληρωθεί τα προβλεπόμενα 18μηνης διάρκειας δοκιμαστικά δρομολόγια μέχρι το τέλος Νοεμβρίου. Κι ακόμη, αν το αυτόματο, χωρίς μηχανοδηγό, Μετρό της Θεσσαλονίκης θα δοθεί σε ασφαλή εμπορική λειτουργία στις 30/11. 


 Κάτι η αιδήμων σιωπή της υπεύθυνης για την ασφαλή λειτουργία του Μετρό, της εταιρείας THEMA, η διεθνής αξιοπιστία της οποίας δεν της επιτρέπει να ακολουθήσει τον κυβερνητικό κατήφορο και να λέει… ανακρίβειες, ότι δηλαδή τάχα ολοκληρώθηκαν οι 18 μήνες δοκιμών που εγγυώνται την ασφαλή λειτουργία του αυτόματου έργου, μέσα σε μόλις 13 μήνες. Κάτι τα πρόσφατα ατυχήματα κατά τις δοκιμές του Μετρό, δυο μόλις μήνες πριν την παράδοση του έργου, τα οποία απέκρυψαν επιμελώς. Με τον εκτροχιασμό συρμού που κόστισε 600.000 ευρώ και με τη μετωπική σύγκρουση συρμών στο Αμαξοστάσιο, τα οποία έφερε στο φως της δημοσιότητας η Εφημερίδα των Συντακτών. Κάτι οι ένοχες, όσο και ατυχείς προσπάθειες εξωραϊσμού των ατυχημάτων, αφού βέβαια αυτά αποκαλύφθηκαν. Ότι δήθεν πρόκειται για παιδικές ασθένειες του συστήματος. Που όμως όλοι καταλάβαιναν ότι αυτό το σύστημα που είναι ακόμη παιδί, σύμφωνα με τις δικές τους δηλώσεις, δεν προλαβαίνει να… μεγαλώσει και να αποβάλει τις παιδικές ασθένειες μέσα σε δυο μόλις μήνες, όπως ισχυρίζονταν. Κάτι η αμήχανη απόδοση των ατυχημάτων σε κακούς… χειρισμούς. Που απέδειξε περίτρανα ότι το Μετρό, ενάμισι μήνα πριν την παράδοσή του δεν λειτουργεί ακόμη με αυτόματο τρόπο, αλλά χειροκίνητα. Κάτι η απελπισμένη προσπάθεια του υπουργού Σταϊκούρα να χρησιμοποιήσει τη δύναμη της μεταφυσικής, επιστρατεύοντας την εκκλησία για να… εξορκίσει το κακό. Ένα προς ένα όλα αυτά, αλλά και όλα μαζί, ανάγκασαν τελικά τον υφυπουργό Ταχιάο να παραδεχθεί τη μεγάλη αλήθεια. μετρό νέα ελβετία 



 Το αυτόματο, χωρίς μηχανοδηγό, Μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα είναι έτοιμο για ασφαλή εμπορική λειτουργία στις 30 Νοεμβρίου. Αφού οι αυτόματες δοκιμαστικές λειτουργίες των ηλεκτρονικών συστημάτων που εξασφαλίζουν την χωρίς μηχανοδηγό κίνησή του, κατά δήλωσή του, θα ξεκινήσουν λιγότερο από ένα μήνα πριν την παράδοσή του στους πολίτες. Αυτό που πρόωρα, δηλαδή πριν να ολοκληρωθούν οι δοκιμαστικές λειτουργίες που εγγυώνται την ασφαλή λειτουργία του έργου, θα δοθεί στους πολίτες δεν θα είναι αυτόματο, αλλά ένα ημιτελές και χειροκίνητο Μετρό, με προσωπικό στους συρμούς που θα κάνει τους απαραίτητους χειρισμούς. Που σημαίνει ότι το ημιτελές, το… μαϊμού αυτόματο, δηλαδή, Μετρό που θα παραδώσουν, θα αντικαταστήσει για αρκετό καιρό το υπερσύγχρονο αυτόματο έργο που μας υπόσχονταν, μέχρι να ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες δοκιμαστικές λειτουργίες. Που θα έπρεπε να είναι έτοιμες στις 30 Νοεμβρίου και που δεν θα είναι. Και που μας το απέκρυπταν επιμελώς τόσον καιρό. Προφανώς, εντωμεταξύ, μετά τις 30 Νοεμβρίου τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα συνεχίσουν να γίνονται αλλά τη νύχτα, ενώ το Μετρό δεν θα μεταφέρει επιβάτες. Μέχρι το έργο να είναι έτοιμο να παραδοθεί με ασφάλεια σε κανονική εμπορική λειτουργία, όπως θα το παρέδιδε κάθε σοβαρός οργανισμός που σέβεται τον εαυτό του..<>Με δυο λόγια μας κοροϊδεύουν στα μούτρα. Απέκρυπταν την αλήθεια, ότι 18 χρόνια μετά την έναρξη κατασκευής του έργου, 5,5 χρόνια μετά την ανάληψη της διοίκησής του από αυτή την κυβέρνηση το 2019, μετά από 100 εκατομμύρια ευρώ που έδωσαν στους εργολάβους σαν αποζημιώσεις για τις καθυστερήσεις που οι ίδιοι προκάλεσαν, μετά από την καταστροφή της αυθεντικότητας και της ακεραιότητας ενός εξαιρετικής σημασίας, μοναδικού αρχαιολογικού πολεοδομικού συγκροτήματος που βρέθηκε ακέραιο στο σταθμό Βενιζέλου και τέλος, μετά από επανειλημμένες υποσχέσεις ότι δήθεν το έργο θα ήταν έτοιμο από τον Απρίλιο του 2023 ακόμη, έρχονται σήμερα, τέλος του 2024 και παραδίδουν ένα ημιτελές, ένα… μαϊμού αυτόματο Μετρό. “Bon pour l’ orient”, δηλαδή καλό για την ανατολή, που θα έλεγαν οι πάλαι ποτέ αποικιοκράτες για τα έργα που έκαναν για τους υπηκόους τους. Οι ευθύνες τους είναι τεράστιες. Όχι μόνο γιατί ψεύδονται διαρκώς. Αλλά και γιατί είναι αναξιόπιστοι να παραδώσουν ένα ασφαλές, αυτόματης λειτουργίας, υπερσύγχρονο έργο. Τελικά αποδεικνύεται ότι ο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη δεν ήταν καθόλου μα καθόλου τυχαίο… 

 Ο Γιάννης Μυλόπουλος είναι Καθηγητής, πρώην Πρύτανης ΑΠΘ & Επικεφαλής παράταξης «ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...