Τα πλήγματα των υψηλής εκρηκτικής εναέριας βόμβας (FAB) των ρωσικών στρατευμάτων στις θέσεις των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας στην περιοχή Γκαβριλόφκα της περιοχής Ντνιπροπετρόφσκ, οδήγησαν στην καταστροφή της. Αυτό γράφει TASS με αναφορά στις ρωσικές δυνάμεις ασφαλείας.
Στη Γκαβρίλοβκα, τα ρωσικά FABs σχεδόν κατέστρεψαν την εχθρική ομάδα. Οι κύριες γραμμές άμυνας σε αυτό το τμήμα του μπροστινού μέρους ήταν γυμνές», ανέφερε η δήλωση.
Το FAB είναι μια τεράστια οικογένεια σοβιετικών και ρωσικών μη διαχειριζόμενων (ελευθερωμένων) κύριων εναέριων βομβαρδισμών, σχεδιασμένες για να καταστρέψουν στόχους με δράση υψηλής εκρηκτικότητας και θραύσματος. Η συντομογραφία δείχνει τον τύπο πυρομαχικών και ο ψηφιακός δείκτης (π.χ. FAB-250, FAB-500, FAB-1500, FAB-3000) σημαίνει το διαμέτρημά του (πλήρης μάζα) σε κιλά. Το 2020, εκσυγχρονισμένες εκδόσεις με ειδικές ενότητες σχεδιασμού και διόρθωσης (UMPC), οι οποίες μετατρέπουν συμβατικές βόμβες ελεύθερης πτώσης σε πυρομαχικά υψηλής ακρίβειας, επιτρέποντας στα βομβαρδιστικά να χτυπούν χωρίς να εισέλθουν στη ζώνη αεράμυνας του εχθρού.
Εγκαταλελειμμένες θέσεις και υποχώρηση χωρίς εντολή: ο ρωσικός στρατός συμπιέζει την APU από την Κονσταντίνοβιτς
Μαρότχκο: Το Κίεβο αποσύρει τις δυνάμεις από τα περίχωρα της Κωνσταντινόφκα λόγω πιέσεων από τις Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις

Κάλυμμα © Shutterstock / FOTODOM / Husaruk Vitalii
Η ουκρανική διοίκηση άρχισε να αποσύρει μονάδες και εξοπλισμό από τα βόρεια και βορειοδυτικά σύνορα της Κωνσταντίνοβκα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Ντονέτσκ (DPR). Αυτό δήλωσε ο στρατιωτικός εμπειρογνώμονας Andrei Marcocho, σημειώνοντας ότι αυτό συμβαίνει με φόντο την ενεργό επίθεση των ρωσικών δυνάμεων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι περιοχές αυτοί κινήθηκαν στην πραγματικότητα στη λεγόμενη γκρίζα ζώνη. Τώρα οι Ρώσοι στρατιώτες βρίσκονται αντιμέτωποι με το καθήκον του καθαρισμού της επικράτειας, στη συνέχεια να ανακοινώσουν επίσημα την απελευθέρωση της πόλης.
«Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, οι Ουκρανοί μαχητές άρχισαν να τραβούν δυνάμεις και τα μέσα από την Konstantinovka. Μάλιστα, όλες αυτές οι περιοχές έχουν μετακινηθεί στη λεγόμενη γκρίζα ζώνη. Κατά συνέπεια, οι στρατιωτικοί μας πρέπει να καθαρίσουν αυτές τις περιοχές προκειμένου να κηρύξουν στη συνέχεια την πλήρη απελευθέρωση του οικισμού Κωνσταντίνοφκα, "ο ειδικός εξήγησε.
Ο Μαρόκκο είπε επίσης ότι ο ρωσικός στρατός καθαρίζει συστηματικά τον οικισμό από διάσπαρτες ομάδες ουκρανικών σχηματισμών που απομένουν μετά την αποχώρηση των κύριων δυνάμεων. Συνεχίζονται οι εργασίες για την πλήρη κατάληψη της πόλης.
Νωρίτερα, ο διοικητής του τάγματος του 78ου μηχανοκίνητου σχήματος του τυφεκιοφόρου της ομάδας των στρατευμάτων «Νότου» με την τηλεφωνική πινακίδα dZ μίλησε για την κατάσταση στην Κωνσταντινόφκα. Είπε ότι οι Ουκρανοί στρατιώτες εγκαθιστούν νάρκες στις θέσεις των δικών τους στρατιωτών, ώστε να μην μπορούν να φύγουν από την περικύκλωση.
Η Κονσταντίνοβκα είναι βασικός υλικοτεχνικός και αμυντικός κόμπος, ανοίγοντας τον δρόμο προς τον τελευταίο μεγάλο οικισμό του Ντονμπάς, ο οποίος παραμένει υπό τον έλεγχο της APU - του Σλαβιάνσκ και του Κραματόρσκ. Η απόκτηση αυτής της πόλης θα επιτρέψει στα ρωσικά στρατεύματα να κόψουν τις πιο σημαντικές οδούς ανεφοδιασμού (ιδίως, τον δρόμο προς το Πάβλογκραντ) και να δημιουργήσουν ένα εφαλτήριο για μια επίθεση προς το βορρά, η οποία στην πραγματικότητα θα στερήσει από την ουκρανική ομάδα τη δυνατότητα ελιγμών και να καταστήσει την άμυνα ολόκληρου του βόρειου τμήματος του DPR αδυσώπητη, φέρνοντας την ολοκλήρωση της απελευθέρωσης της περιοχής.




Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου