Το Ισραήλ μετέφερε μυστικά χιλιάδες συστήματα Starlink στο Ιράν για να στηρίξει τους διαδηλωτές

 Ο πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ, Ναφτάλι Μπένετ, αποκάλυψε την Τρίτη ότι το Ισραήλ μετέφερε μυστικά δεκάδες χιλιάδες δέκτες δορυφορικού διαδικτύου Starlink στο Ιράν για να βοηθήσει τους αντικυβερνητικούς διαδηλωτές, αλλά ισχυρίστηκε ότι η κυβέρνηση του ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου δεν ολοκλήρωσε την προσπάθεια.

Ο Μπένετ είπε ότι ξεκίνησε μια επιχείρηση λαθραίας μεταφοράς του Starlink για να διατηρήσει την πρόσβαση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους διαδηλωτές κατά τη διάρκεια των διαμαρτυριών.

Τα συστήματα είχαν σκοπό να βοηθήσουν τους διαδηλωτές να οργανωθούν και τελικά να ρίξουν την κυβέρνηση του Ιράν, δήλωσε στη Σύνοδο Κορυφής Διεθνούς Πολιτικής του JNS στην Ιερουσαλήμ.

«Δυστυχώς, η σημερινή ανίκανη ισραηλινή κυβέρνηση σταμάτησε να το κάνει αυτό», είπε ο Μπένετ.

«Και όταν ξέσπασαν οι διαδηλώσεις, η υποδομή αυτή δεν υπήρχε» υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...