Σεμνός και ταπεινός ο διάσημος ποδοσφαιριστής David Beckham: Ποτέ δεν ήθελα να γίνω διάσημος

Ο David Beckham ποζάρει για το εξώφυλλο του βρετανικού «Men’s Health» και παρά την..
περιουσία του και τη φήμη του δηλώνει ότι ποτέ δεν είχε σκοπό να γίνει διασημος.

«Ποτέ δεν ήθελα να γίνω διάσημος. Δεν με ενδιέφερε τίποτα άλλο από το να γίνω ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής», υποστηρίζει ο 36χρονος star του ποδοσφαίρου, ενώ για τις εμφανίσεις του στο γήπεδο , τονίζει: «Ξέρω πολύ καλά ποια είναι τα όριά μου. Έτσι παίζω τα τελευταία χρόνια. Έχω συμβιβαστεί με την ηλικία μου, τις διαφορετικές καταστάσεις και τη θέση στην οποία παίζω κάθε στιγμή».


Το ποδόσφαιρο παραμένει η μεγάλη του αγάπη και δε σκέφτεται σε καμία περίπτωση να αποσυρθεί ακόμη: «Αγαπάω να παίζω και να είμαι μέλος μιας ομάδας. Δεν περνάει καν από το μυαλό μου να παραιτηθώ».



Δείτε παρακάτω...


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...