Μαντόνα: Super Bowl δείχνουν ένα «όνειρο» έγινε πραγματικότητα

Idianapolis (Reuters) - Ποπ σταρ Μαντόνα είπε ότι ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα να εκτελέσει στο Super Bowl ημιχρόνιο παρουσιάζει την Κυριακή και παραδέχθηκε ένοιωθε πίεση στην ιδέα της τραγουδώντας μπροστά από τον τεράστιο ζωντανό τηλεοπτικό κοινό..

Super Bowl του περασμένου έτους προσέλκυσε 111 εκατομμύρια τηλεθεατές στις ΗΠΑ - η μεγαλύτερη για μία εκπομπή στην τηλεόραση στις Ηνωμένες Πολιτείες.
"Αυτό είναι το όνειρο ενός κοριτσιού Midwesterner για να εκτελεί στο Super Bowl ημίχρονο δείχνουν", δήλωσε η Μαντόνα, ο οποίος γεννήθηκε στο Bay City του Michigan.
«Σε πάνω από 25 χρόνια από την εκτέλεση που έχω κάνει, έχω ποτέ εργαστεί τόσο σκληρά ή τόσο σχολαστική λεπτομέρεια ή προσανατολισμό ή φρικάρει όσο έχω ... προσπαθούν να κάνουν την πιο μεγάλη έκθεση σε αυτό το Super Bowl, », πρόσθεσε.
Ερωτηθείς εάν αισθάνθηκε την πίεση των μαζικών ακροατήριο, η Μαντόνα, ο οποίος έχει εμφανιστεί στα γήπεδα σε όλο τον κόσμο για την παγκόσμια περιοδείες της, απάντησε απλά «Ναι, κάνω».
Η Μαντόνα, της οποίας η μεγαλύτερη παγκόσμια ζωντανή εκτέλεση τηλεόραση ήταν πιθανό Live Aid το 1985, είπε ότι θα τραγουδήσει τρία "παλιά τραγούδια" και νέο single της "Δώσε μου όλα Luvin« σας »κατά τη διάρκεια του show.
Η 53-year-old Υλικό κορίτσι είπε ότι θα αφιερώσει την απόδοσή της στον πατέρα της.
«Μεγάλωσα στις μεσοδυτικές πολιτείες, και αυτός είναι η προσωποποίηση της Midwestern αξίες, μου έδωσε την ηθική εργασίας που έχω, οπότε αν είμαι ένα σκληρά εργαζόμενο κορίτσι που δεν σταματά ποτέ να είναι εξαιτίας του.
"Επίσης, είμαι σίγουρος ότι όλα τα πράγματα που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου, αυτό θα είναι το πράγμα που είναι πιο ενθουσιασμένος», είπε.
Το ημιχρόνιο παρουσιάζει όλο και έχει χαρακτηρίσει υψηλού προφίλ πράξεις ποπ, απέχουν κατά πολύ από το πρώτο Super Bowl το 1967, όταν κολέγιο ζώνες πορείας διασκεδάσει το πλήθος.
Paul McCartney, οι Rolling Stones, U2, Prince, ο Μπρους Σπρίνγκστιν, οι Black Eyed Peas και η Janet Jackson είναι μεταξύ των πρόσφατων εκτελεστές.
Εμφάνιση του Τζάκσον, το 2004 ήταν η πιο αμφιλεγόμενη, όπως αυτή έγινε πρωτοσέλιδο σε όλο τον κόσμο με τη διαβόητη της "δυσλειτουργία ντουλαπών." Ο Justin Timberlake, ο οποίος εκτελεί με τον Jackson, άρπαξε το κοστούμι της και τα tugged σε αυτό, εκθέτοντας το στήθος της θηλής του σε εκατομμύρια τηλεθεατές.
Η Madonna δήλωσε ότι όλες οι προσπάθειες είχαν γίνει για την εξασφάλιση δεν θα υπάρξει παρόμοιο επεισόδιο στο show της.
"Μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια έχει δοθεί στην ντουλάπα μου, δεν θα υπάρξει καμία δυσλειτουργία ντουλάπα - το υπόσχομαι», είπε.
Ερωτηθείς ποια στρατηγός που θα επιλέξει, αν και την κάλεσε για μια ημερομηνία το βράδυ του Σαββάτου, επέλεξε ο διασκεδαστής του Γίγαντες της Νέας Υόρκης «Επάνδρωση Eli πάνω του New England Patriots" Tom Brady. Γιατί Eli; Λόγω της Νέας Υόρκης σύνδεσης, είπε.
Μια ερώτηση για τον Βίκτωρα Κρουζ, το χορευτικό salsa ευρύ δέκτη από τους New York Giants, πήρε την κάνει μερικές κινήσεις σάλσα για τους δημοσιογράφους που συσκευάζονται από την αίθουσα. "Είναι για μένα πηγή έμπνευσης», είπε.
(Αναφορά από τη Susan Guyett και Simon Evans? Μοντάζ Wisniewski Μαίρη και ο Bob Tourtellotte)

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...