Π. Ζήνα: Όλος ο κόσμος γυρίζει γύρω από την Ηλέκτρα μας

Πριν λίγους μήνες έφερε στον κόσμο την κορούλα της και από τη στιγμή που η Πέγκυ Ζήνα κράτησε στην αγκαλιά της τη μικρή Ηλέκτρα, άλλαξε η ζωή της και φυσικά οι προτεραιότητές της..


«Όλος ο κόσμος γυρίζει γύρω από την Ηλέκτρα μας, ακόμη και στη δουλειά μου θέλω να είμαι ιδιαίτερα προσεκτική σε ό,τι κάνω από εδώ και πέρα για να νιώθει περήφανη για τη μητέρα της», εξομολογήθηκε η γνωστή τραγουδίστρια στο περιοδικό «Hello», αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι η σχέση της μικρής με τον μπαμπά της, Γιώργο Λύρα, εξελίσσεται σε έρωτα: «Μεγάλος έρωτας, η σχέση μπαμπά και κόρης είναι πάντα ιδιαίτερη. Στον Γιώργο κάνει πάντα περισσότερα σκέρτσα και ζουζουνιές, του έχει αδυναμία».


Όσο για το αν την άγχωσαν τα κιλά της εγκυμοσύνης, η Πέγκυ Ζήνα είπε: «Όχι, έδωσα χρόνο στον εαυτό μου, η δουλειά μου δε με υποχρέωσε να επιστρέψω μέσα σε 40 μέρες -όπως όλες οι γυναίκες. Θεωρώ πως η αλλαγή στο σώμα μας, είναι ευλογημένη, καθώς μέσα μας δημιουργείται ένας νέος άνθρωπος».


Μιλώντας για την επιστροφή της στη νυχτερινή Αθήνα και γιατί επέλεξε να το κάνει τη δεδομένη στιγμή, η τραγουδίστρια απάντησε: «Τα τελευταία χρόνια εργαζόμουν πάντα τη χειμερινή σεζόν και αμέσως μετά ανέβαινα στην Θεσσαλονίκη. Η συγκεκριμένη πρόταση, ωστόσο για το “Θέα” με γοήτευσε καθώς έχουν ήδη περάσει 9 - 10 χρόνια από τότε που εμφανιζόμουν στα “Αστέρια” της Γλυφάδας. Η επιστροφή μου, λοιπόν στην παραλιακή για την ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή σεζόν μου φάνηκε πολύ δελεαστική».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...