Ουρανία Σαγιάκου Ελάτε μαζί μας για να τα καταφέρουμε! Πολιτική χωρίς πολιτικούς για μια νέα όμορφη Ελλάδα όπως της αξίζει.

Αγαπημένοι μου  φίλοι,

θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα υπέβαλα την δήλωση υποψηφιότητάς μου στην εκλογική περιφέρεια της Β' Αθηνών με τη "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΞΑΝΑ!". Μέχρι σήμερα δεν είχα ασχοληθεί ποτέ..
ενεργά με την πολιτική. Μετά από πολύ σκέψη, και δισταγμό μπορώ να πω, γιατί είναι κάτι πρωτόγνωρο για εμένα αλλά και άκρως τολμηρό (ποτέ δεν περνούσε από το μυαλό μου ότι μπορεί κάποτε να βρισκόμουν στη θέση της υποψηφίου βουλευτή), αποφάσισα να κάνω αυτήν την κίνηση γιατί το νέο αυτό "κόμμα" με ενέπνευσε και με άγγιξε, με κινητοποίησε δε να βγω από τη "βολή" μου και να δράσω προσθέτοντας το δικό μου λιθαράκι για μία καλύτερη νέα Ελλάδα, μακριά από διαπλεκόμενα μικροκομματικά συμφέροντα που πρεσβεύουν χωρίς να ομολογούν μέχρι σήμερα οι υφιστάμενοι πολιτικοί μας. Η "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΞΑΝΑ!" επιδιώκει να ασκήσει πολιτική χωρίς πολιτικούς, αφού δράση αναλαμβάνουμε πλέον οι μέχρι εχθές ΑΜΗΧΑΝΟΙ πολίτες πλην όμως ενεργοί και άκρως παραγωγικοί στην αρένα της ζωής. Ήρθε η ώρα να αναλάβουμε δράση και στην αρένα της πολιτικής για ένα καλύτερο αύριο με ήθος και αξίες, τόσο για εμάς όσο και για το μέλλον των παιδιών μας, Ελάτε μαζί μας για να τα καταφέρουμε! Πολιτική χωρίς πολιτικούς για μια νέα όμορφη Ελλάδα όπως της αξίζει.....Mε Εκτίμηση   Ουρανία Σαγιάκου..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...