Νίκησε τη ζυγαριά Χωράει στο... μηδέν η Jennifer Hudson!

Οσο πάει και συρρικνώνεται. Ο λόγος για την δημοφιλή ηθοποιό και τραγουδίστρια Jennifer Hudson η οποία τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να… μηδενίσει τη ζυγαριά. Η Jennifer που έχει χάσει πάνω από 35 κιλά φοράει το μηδέν νούμερο στις μετρήσεις των ΗΠΑ...

Η ίδια εμφανίστηκε χθες στο αμερικανικό τοκ σόου «The View» του Joy Behar και αποκάλυψε στο κοινό πως με σωστή διατροφή και γυμναστική κατόρθωσε να απαλλαγεί από τα κιλά και μάλιστα να χάνει ακόμα βάρος. Είπε επίσης πως η μεγάλη της χαρά είναι να πηγαίνει στα μαγαζιά για ψώνια και να χωράει ακόμα και στο μηδέν νούμερο!

«Το να διατηρείσαι λεπτή είναι μια διαρκής μάχη. Δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Εγώ αισθάνομαι υποχρεωμένη απέναντι στον κόσμο που με παρακολουθεί και θέλει να ακολουθήσει το παράδειγμά μου. Η πειθαρχία στο φαγητό και τις γευστικές προκλήσεις είναι πολύ δύσκολη. Εγώ θέλω να πιστεύω πως τελευταία κοντρολάρω τον εαυτό μου και είμαι στην σωστή κατεύθυνση», είπε χαρακτηριστικά η πρωταγωνίστρια του «Dreamgirls».

phgh

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...