RALLI ACROPOLIS Καλύτεροι Έλληνες Οδηγοί

Λάμπρος Αθανασούλας

Το 2009 σημείωσε μία από τις σημαντικότερες επιτυχίες Έλληνα οδηγού στο Ράλλυ Ακρόπολις, επικρατώντας με εμφατικό τρόπο με ένα Skoda Fabia S2000 στην κατηγορία Production WRC απέναντι στους κορυφαίους του θεσμού...


 Άρης Βωβός
Με τον Κώστα Στεφανή και Lancia Delta HF κέρδισαν το Ακρόπολις το 1995, όταν ο αγώνας προσμετρούσε μόνο στο Πρωτάθλημα F2. Ωστόσο, υπάρχουν εμφανίσεις όπως αυτή του 1997 με το Subaru Impreza 555 αλλά και τα επόμενα χρόνια με Ford Focus και Subaru Impreza WRC όπου σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις.

 «Ιαβέρης»
Ο «Ιαβέρης έχει δημιουργήσει ένα θρύλο που ακολουθεί το όνομά του μέχρι και σήμερα. Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 και στις αρχές του ’80 κατάφερε να κοιτάξει στα μάτια το συναγωνισμό, επικρατώντας σε ειδικές απέναντι από τους «θεούς» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Καλύτερο αποτέλεσμα η 5η θέση με Ford Escort το 1979!

Λεωνίδας Κύρκος
Ο Έλληνας πολυπρωταθλητής έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Ακρόπολις το 1994. Παρ’ όλα αυτά, η «χρονιά» του ήταν το 1999, όταν με Ford Escort και συνοδηγό το Γιάννη Σταυρόπουλο τερμάτισε στην 6η θέση, κατακτώντας και 1 βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών!

 «Λεωνίδας»-Yψηλάντης
Ο ρέκορντμαν του Ράλλυ Ακρόπολις με 40 συμμετοχές! Έχει καταφέρει να τερματίσει 4ος Γενικής το 1969 με ΤΤ και λίγο αργότερα, το 1975, 5ος με Audi 80 GT. Ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος έχει συνδέσει το όνομά του με τον αγώνα.








Γιώργος Μοσχούς

Από τους ταχύτερους στην ιστορία των ελληνικών αγώνων. Σε κάθε περίπτωση, ο Γιώργος Μοσχούς κατάφερνε να ξεχωρίζει στο Ράλλυ Ακρόπολις, είτε με τις επιδόσεις του, όπως το 1982, όταν τερμάτισε 5ος με Nissan Sylvia, είτε με τα αξέχαστα περάσματά του με τα 4θυρα Violet και το 240 RS.

  

Τζόννυ Πεσμαζόγλου

Ο μεγάλος Έλληνας οδηγός είναι ο πρώτος νικητής του αγώνα, το 1952, με Chevrolet, τότε που ονομαζόταν «Ράλλυ ΕΛΠΑ», ενώ επικράτησε και το 1955 με Opel Kapitan. Διαχρονική αξία, συμμετείχε με συνέπεια στον αγώνα και τη δεκαετία του ’80


«Σιρόκo»

Από τους πρώτους Έλληνες που κοίταξαν στα μάτια τις διεθνείς συμμετοχές, καταφέρνοντας δύο συνεχόμενες χρονιές, το 1975 και το 1976, να τερματίσει στη 2η θέση της Γενικής με μια Alpine Renault A110, πίσω από τους Walter Rohrl και Harry Kallstrom.

«Στρατισίνο»

Με τα χρώματα της Nissan έχει επανειλημμένα διακριθεί στο Ράλλυ Ακρόπολις. Το 1991 επικράτησε στην κατηγορία Ν απέναντι στους διεθνείς συνδυασμούς με Nissan Sunny Gti-R και συνοδηγό την Τώνια Παυλή, ενώ ο ίδιος θεωρεί κορυφαία επίδοση την 5η θέση Γενικής το 1986 με Nissan 240 RS και τον αείμνηστο Κώστα Φερτάκη.


«Τζίγκερ»

 Σημαντικός οδηγός ο Γιάννης Β. Βαρδινογιάννης, αγωνίστηκε με σοβαρότητα και στο Ράλλυ Ακρόπολις, με στόχο την άμεση σύγκριση με τους οδηγούς του WRC. Ξεχωρίζει η 6η θέση Γενικής το 1988 με Lancia Delta Integrale. Συνοδηγός του στα οκτώ Ακρόπολις που συμμετείχε ως οδηγός ο Κώστας Στεφανής.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...