Euro 2012 Σάντος: "Οποιος φοβάται να πάρει σκύλο"

Ήσυχη τη συνείδηση μετά από κάθε ματς της Ελλάδας θέλει να έχει ο Φερνάντο Σάντος, μιλώντας ενόψει της πρεμιέρας (08/06, 19:00) με την Πολωνία.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Φερνάντο Σάντος στη συνέντευξη Τύπου:..


* "Νομίζω ότι η άμυνα ήταν το κλειδί της επιτυχίας της ομάδας. Το παιχνίδι βέβαια έχει δύο φάσεις τόσο επίθεση όσο και άμυνα, τα οποία είναι στοιχεία εξίσου σημαντικά. Ωστόσο θεωρώ ότι η ομάδα ότι ήταν καλή και στις δύο φάσεις. Ειδάλλως δεν θα ήμασταν εδώ. Αυτό βέβαια οφείλεται στους παίκτες μου, στην προσπάθεια και στη θέληση".

* "Όλες οι ομάδες που έρχονται εδώ έχουν όνειρα, θέλουν να φτάσουν μακριά. Δεν είμαστε εξαίρεση και θέλουμε να προχωρήσουμε και να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Αυτό που εγώ θέλω να δω είναι ότι μετά από κάθε παιχνίδι έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας, ότι δώσαμε το καλύτερο για τον ελληνικό λαό. Και βέβαια έχοντας κάνει τα πάντα για να πάρουμε τη νίκη".

* "Αν αρχίσω να αναλύσω την Πολωνία, θα ήταν σαν να έδινα το πιάτο φαγητό που έχουμε ετοιμάσει στους Πολωνούς. Σεβόμαστε την Πολωνία ως ομάδα, είναι σύνολο δυνατό, οργανωμένο με καλούς παίκτες. Σ''εμένα επίκειται να βρω τις λύσεις για να χτυπήσουμε στα αδύνατα σημεία των Πολωνών".

"Αν δεν είχαμε πλάνο, θα ήμασταν διακοπές"


* "Αν δεν είχαμε πλάνο να χτυπήσουμε τους Πολωνούς, θα ήμασταν σπίτια μας, σε διακοπές. Έχουμε όμως πλάνο και γι' αυτό είμαστε εδώ. Βέβαια το ποδόσφαιρο έχει τρία αποτελέσματα. Εμείς θα κάνουμε τα πάντα για τη νίκη, έχοντας στη συνείδηση ότι ο αντίπαλος είναι δυνατός και παίζει μπροστά στον κόσμο του. Εμείς όμως είμαστε προετοιμασμένοι. Είναι λογικό να έχω στο μυαλό μου την ενδεκάδα. Αλλά δεν μπορώ να την πω από τη στιγμή που δεν την έχω πει στους παίκτες μου".

* "Θέλουμε να δώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη χαρά στον ελληνικό λαό. Το έχουμε αποδείξει και θα αγωνιστούμε με πάθος και αποφασιστικότητα γι' αυτό. Οι Έλληνες θα πρέπει να είναι ήρεμοι ότι θα δώσουμε παραπάνω από το 100%. Αν αυτό φτάνει, μόνο ο Θεός το ξέρει".

"Δεν αισθάνομαι πρωτάρης"

* "Είμαι 56 χρόνων κι αν αισθανόμουν πρωτάρης, κάτι δεν θα πήγαινε καλά. Τα τελευταία 12 χρόνια είμαι σε υψηλό επίπεδο. Αυτό που θέλω να πω όμως είναι ότι νιώθω τεράστια ικανοποίηση που βρίσκομαι εδώ. Κανείς δεν νιώθει περισσότερο Έλληνας από εμένα".

* "Για μένα το πιο σημαντικό παιχνίδι ήταν το πρώτο στην καριέρα μου, γιατί ήταν στο ξεκίνημα. Γιατί εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή το να γίνω προπονητής ήταν κάτι πολύ μακρινό και δεν το είχα σκεφτεί".

* "Ο Σαμαράς είναι ένας ποδοσφαιριστής με πάρα πολύ καλά στοιχεία και κατά την άποψή μου είναι λάθος που δεν μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να εκμεταλλευτεί τα στοιχεία αυτά. Είναι όμως σημαντικός για την ομάδα και το έχει αποδείξει αυτό. Οπότε και από αυτόν και από τους άλλους 22 ποδοσφαιριστές περιμένω τον καλύτερο εαυτό τους και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουν".

* "Νομίζω ότι ο σεβασμός ποτέ δεν έλειψε. Αν έχεις σεβασμό, είσαι και ρεαλιστής. Μόνο τότε ξεχωρίζεις αρνητικά και θετικά σημεία και παίρνεις αποτελέσματα. Όποιος φοβάται, να πάρει σκύλο. Εγώ έχω ήδη δύο στην πατρίδα μου. Ό,τι έχω πει στους παίκτες μου, το έχουν καταλάβει...".

"Δεν κάνουν καλό οι συγκρίσεις"


* "Ο Ρεχάγκελ έγραψε μια χρυσή σελίδα στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τον ευγνωμονούμε γι' αυτό. Κατάφερε να δημιουργήσει κάτι υγιές, έφερε την ομάδα τρεις φορές στα τελικά μεγάλων διοργανώσεων. Κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία και τις δικές του ιδέες είτε Ρεχάγκελ είτε Σάντος λέγεται αυτός και νομίζω ότι οι συγκρίσεις δεν κάνουν καλό".

* "Εγώ αντικατέστησα τον Ρεχάγκελ το 2010 και όχι το 2004 και από το 2004 μόνο τέσσερις ποδοσφαιριστές συνεχίζουν. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι συνδέει αυτές τις ερωτήσεις. Αποτελεί πάντως τιμή που τον διαδέχθηκε και νομίζω ότι αυτό το είχα πει από την πρώτη στιγμή που έφτασα στην Ελλάδα και να που αυτό το όνειρό μου πραγματοποιήθηκε".

Γιώργος Καραγκούνης: "Θέλουμε τη νίκη"

Οι δηλώσεις του Γιώργου Καραγκούνη:

* "Κάθε πρεμιέρα είναι δύσκολη, θέλουμε όμως τη νίκη. Αν δεν μπορείς να κερδίσεις βέβαια, καλύτερα να μην χάσεις, ιδίως τον πρώτο αγώνα. Θα μας πει ο προπονητής τις λεπτομέρειες και θα βγάλουμε το καλύτερο αποτέλεσμα".

* "Είμαι πολύ περήφανος που συμμετέχουμε σε μια διοργάνωση που έχουμε κατακτήσει. Είναι δύσκολο σε κάθε πρεμιέρα, αν και πολλοί λένε ότι οι Πολωνοί θα έχουν το άγχος. Θα προτιμούσα και εγώ να παίζουμε στην Αθήνα με 70.000 κόσμου και να έχουμε εμείς το άγχος. Είναι δύσκολο παιχνίδι, αλλά εύχομαι ότι όπως και πριν οκτώ χρόνια να έχουμε την ίδια κατάληξη".

* "Η Πολωνία έχει παίξει μόνο φιλικά. Την έχουμε διαβάσει, αλλά δεν ξέρουμε τις πραγματικές της δυνατότητες. Άλλο τα φιλικά, άλλο τα επίσημα. Πρέπει όμως να είμαστε έτοιμοι για όλες τις δύσκολες καταστάσεις. Γι' αυτό είμαστε εδώ".

Λυμπερόπουλος: "Να δούμε ποιος θα μας λυπάται στο τέλος..."

Οι δηλώσεις του Νίκου Λυμπερόπουλου:

* "Είμαι ευλογημένος που στα 37 μου χρόνια τελειώνω την καριέρα μου σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση".

* "Όταν μια ομάδα συμμετέχει σε τρία πανευρωπαϊκά τα τελευταία οκτώ χρόνια και έχει κατακτήσει το ένα από αυτά, δεν μπορούμε να μιλάμε για οίκτο. Αν θέλουμε όμως να μας βλέπουν έτσι, να δούμε ποιος θα μας λυπάται στο τέλος".

* "Είναι η τελευταία μου διοργάνωση. Στη ζωή βέβαια ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ. Θέλουμε να έχουμε μια πολύ καλή εικόνα και μετά τα 90 λεπτά να μην μπορούμε να πάρουμε τα πόδια μας από την προσπάθεια".

* "Δεν ασπάζομαι την άποψη ότι είμαστε φαβορί. Θα έχει 50.000 Πολωνούς στο γήπεδο και θα θέλουν να κερδίσει η ομάδα τους. Το μόνο που εύχομαι εγώ είναι να μην τους κάνουμε το χατίρι".
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...