Fiat Dante Giacosa 500 που ξεκίνησε στις 4 του Ιούλη 1957 vid-foto..

Fiat Dante Giacosa 500 της ξεκίνησε στις 4 του Ιούλη 1957, καθώς ο κύκλος της αναγέννησης έκλεινε μετά την καταστροφή του πολέμου, και μια περίοδος ριζική ανανέωση της γκάμας των προϊόντων της εταιρίας ήταν, επίσης, πλησιάζει στο τέλος της, ανοίγοντας το δρόμο για έναν κύκλο επιτυχίες στην επόμενη δεκαετία, μια περίοδο που μπορούμε να θεωρήσουμε ένα από τα φωτεινότερα σε εκατό χρόνια ιστορίας της μάρκας. Η παράλληλη με το νέο Fiat 500 είναι σαφές?.
Καταλήγει ο κύκλος της έκτακτης αναγέννηση των τελευταίων ετών, αλλά χάρη στην υφολογική και τεχνολογικά χαρακτηριστικά του, αντιπροσωπεύει επίσης τη σπίθα μιας διαρκούς διαδικασίας της επέκτασης. Και αυτό είναι όπου η ιστορία ξεκινά και πάλι.

















 Θα πρέπει να υποβαθμίζει να «περιορίσει» το φαινόμενο του νέου Fiat 500 για ένα απλό, νοσταλγικό επανερμηνεία. Ο στόχος της Fiat δεν ήταν να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο που «μοιάζει» με 500, αλλά ότι «θα μπορούσε να είναι« το Fiat 500 και πάλι. Το νέο Fiat 500 ανοίγει το δρόμο για μια καινοτόμο διαδικασία σε μια σειρά από περιβάλλοντα που είναι πολύ σημαντική για τους πελάτες του σήμερα, όπου σαφώς σκιαγραφεί τις φιλοδοξίες της βρίσκονται σε σχέση με τη μελλοντική θέση της μάρκας Fiat. Το Fiat 500 σέβεται την αρχική ιδέα σε σχήμα και τη λειτουργία του, όπως αναμένεται σε αυτές τις περιπτώσεις, έτσι ώστε να μπορεί να προκαλέσει όλα τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις που κάνουν αιώνια όλων των «εικόνων», αυξάνοντας τους πέρα ​​από τον περιορισμό της διάστασης της κατηγορίας τους.

Αλλά πρώτα απ 'όλα, είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί ότι οι καινοτομίες το νέο μοντέλο είναι σε θέση να φέρει σε αυτή την κατηγορία του προϊόντος, για πρώτη φορά.

Πρώτα απ 'όλα, η ευρεία συμμετοχή στην ανάπτυξη του μοντέλου και του σχεδίου μάρκετινγκ, με τη συμμετοχή πάνω από 3.000.000 λάτρεις οποίοι κατέθεσαν τις ιδέες τους για το έργο, μέσω της ιστοσελίδας www.500wantsyou.com. Αυτή η πρωτοβουλία είναι μια νέα πολιτιστική προσέγγιση των σχέσεων μεταξύ του κατασκευαστή και του πελάτη, καθιστώντας Fiat μία από τις πιο ανοικτές οργανώσεις, κοντά στις προσδοκίες του κοινού. «Το 500, το αυτοκίνητο του λαού, από το λαό»: αυτό το σύνθημα συνοψίζει τη φιλοσοφία πίσω από την ανάπτυξη ενός έργου το οποίο, στην καλύτερη παράδοση της Fiat, η πρόσβαση «εκδημοκρατίζει» για το περιεχόμενο και τις τεχνολογίες που δεν έχουν ποτέ προσφέρει σε αυτό τμήμα πριν.

Είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει με την πλήρη γκάμα των κινητήρων (69 ίππων 1.2. 75 ίππων 1.3 Multijet με DPF και 100 hp 1.4 16v) ​​είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις εκπομπές όρια που καθορίζονται από τα πρότυπα Euro 5, περισσότερα από δύο χρόνια πριν από τη λήξη της προθεσμίας νομοθετικές, μια απτή απόδειξη της αποφασιστικότητας της Fiat να επιβεβαιώσει την ηγετική της θέση, όπου το περιβάλλον είναι οικείο.

Είναι επίσης η πρώτη φορά που ένα μικρό αυτοκίνητο (3,55 μ.) έχει κατασκευαστεί για να επιτευχθεί ένα 5-αστέρων εκτίμηση στις δοκιμές πρόσκρουσης EuroNCAP και είναι έτοιμο για τη δοκιμή 6-αστέρι, αν και όταν η νέα βαθμολογία εισάγεται.

Ασφάλεια με κάθε κόστος, χωρίς καμία επίπτωση στις τιμές, μια τολμηρή απόφαση, η οποία επιβεβαιώνει την πρόθεση της Fiat να επεκτείνει τη στρατηγική της ηγεσίας για την προστασία του οχήματος, απόλυτα συνεπής με τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί τα τελευταία χρόνια όσον αφορά το Panda και το Croma, δεξιά μέσα στο Grande Punto και Bravo του.

Είναι ένα ασφαλές προϊόν, όχι μόνο για τις διαρθρωτικές την ανθεκτικότητά του, αλλά και λόγω των επιλογών που έγιναν στην κατασκευή της σειράς του εξοπλισμού και των υπηρεσιών: 7 αερόσακους στον στάνταρ εξοπλισμό (είναι η μοναδική συμπαγής για να προσφέρει μια αερόσακος γονάτων), και προηγμένο σύστημα ESP είναι διαθέσιμο με όλους τους κινητήρες (στάνταρ στο 100 bhp 1.4 16v), είναι απόλυτα καινοτομίες σε αυτό το τμήμα.

Είναι το πρώτο «μικρό» αυτοκίνητο για να προσφέρουν τόσο πολύ με τον τρόπο του περιεχομένου: 4 επίπεδα προδιαγραφών, 3 κινητήρες κατά την έναρξη, 12 χρώματα, μεταξύ των οποίων 6 κλασικά χρώματα που θα φέρει τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 στο νου, καθώς και τρι-παλτό λευκό παράγεται με μια διαδικασία που συνήθως μόνο εγκρίθηκε στις πολυτελή αυτοκίνητα, 15 είδη ταπετσαρίας συμπεριλαμβανομένων πολυτελή Cordura και Frau σε δέρμα, 9 τύπους ζαντών, και 19 είδη των αυτοκόλλητων, κάνοντας συνολικά πάνω από 500.000 παραλλαγές (549.936 για την ακρίβεια) ? το πιο ενδιαφέρον περιλαμβάνει το ηλεκτρικό διαχύτη άρωμα, με μια επιλογή από 3 διαφορετικά αρώματα, και χρωματιστό κλειδί περιπτώσεις, μια προσέγγιση παρόμοια με εκείνη στην αγορά κινητής τηλεφωνίας που σας επιτρέπει να ταιριάζει με το χρώμα του το κλειδί για ότι του αμαξώματος, ή να επιλέξετε ένα άλλο σχέδιο της επιλογής σας. Δεν έχει υπάρξει ποτέ ένα τέτοιο πλούσιο ποικιλία από αξεσουάρ για μια τέτοια προσιτό αυτοκίνητο.





Το Fiat 500 είναι ένα περιεκτικό δεν αποτελεί αποκλειστική έννοια και η Fiat θεώρησε ότι αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος για να ικανοποιούν τις προτιμήσεις όλων των πιθανών πελατών τους, χωρίς διάκριση, από την πιο μινιμαλιστική ως την πιο εκκεντρική. Η ιδέα για τη δημιουργία ενός προϊόντος που θα μπορούσε να προσαρμοστεί στις ανάγκες του ατόμου εκφράζεται επίσης στην απόφαση να ξεπεράσει όλα τα προβλήματα ανταγωνισμού στη διαδικασία της ενσωμάτωσης ηλεκτρονικών τεχνολογιών στο χώρο επιβατών (Plug In). Μια δεύτερη γενιά Μπλε & Me είναι διαθέσιμα, και ένα iPod μπορεί να ενσωματωθεί εύκολα χάρη στην υποδοχή και το φορτιστή της μπαταρίας. Ένα νέο φορητό σύστημα πλοήγησης αναπτύχθηκε ειδικά για το Fiat 500 με τη Magneti Marelli, το οποίο έχει τοποθετηθεί απευθείας στο ταμπλό και συνδέεται με άλλες λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Η έννοια της προσαρμογής δεν περιορίζεται στο προϊόν, αλλά επεκτείνεται και στον κόσμο των υπηρεσιών και των μορφών πληρωμής. Για παράδειγμα, με τους '500 σεντ »και '50to500» από τύπους της Fiat Group Automobiles Financial Services, ο πελάτης θα είναι σε θέση να αγοράσει οποιαδήποτε έκδοση του Fiat 500, συμπεριλαμβανομένης της προσαρμογής, για ¤ 5 την ημέρα, και με χωρίς προκαταβολή, ή να πληρώσει το 50% του ποσού αμέσως και το υπόλοιπο μετά από 2 χρόνια.

Και κάθε φορά που ένας πελάτης παίρνει από ένα από τα ανωτέρω δάνεια θα επωφεληθούν από εγγύηση 5 year/500, 000 χιλιόμετρα κατασκευαστή και άλλες υπηρεσίες που προσφέρει η Fiat για πρώτη φορά, και οι οποίες προβλέπουν την πλήρη 24-ωρη οδική υπηρεσία. Και όταν ήρθε η ώρα για την περιοδική συντήρηση, το αυτοκίνητο θα πάρει από το σπίτι του πελάτη, και την κινητικότητα του θα εγγυάται την επιστροφή των όποιων ταξί.

Αφθονία των προσφορών και των δυνατοτήτων, επειδή το Fiat 500 θα πρέπει να είναι το αυτοκίνητο για τον καθένα: αυτό είναι το αυτοκίνητο του λαού, γίνεται από το λαό, για το λαό. Το Fiat 500 είναι το «Νέο Fiat» και της «νέας Fiat» ανήκει σε όλους.

Για την εταιρεία, η γέννηση του Fiat 500 αποτελεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου, μια δήλωση του ρόλου ότι η Fiat έχει ως στόχο να ερμηνεύσει στο μέλλον στην αγορά και στην κοινωνία. Το ερέθισμα για ένα νέο μοντέλο της συνειδητής κατανάλωσης. Ένα μοντέλο για την αξιοποίηση της εμπειρίας στον τομέα του αυτοκινήτου, που εστιάζει στην ποιότητα και τα συναισθήματα, την μοναδικότητα αντί για μαζική παραγωγή, όπου η απλούστευση δεν σημαίνει να κάνει χωρίς. Το Fiat 500 είναι το απτό σύνθεση αυτών των φιλοδοξιών.























πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...