Το νέο Opel Mokka έχει κατακτήσει τις καρδιές των πελατών της. Κατά τη διάρκεια των πρώτων 4 μηνών ότι έχει διαθέσιμα περισσότερα από 40.000 παραγγελίες ελήφθησαν για το SUV σε όλη την Ευρώπη. Η ζήτηση ήταν ιδιαίτερα ισχυρή στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γαλλία και τη Ρωσία. Με το Opel Mokka είναι η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία για να εισέλθει στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των υπο-compact.
οχήματα πολλαπλών χρήσεων Sports (SUV-Β τμήμα). Ο 1,6 λίτρων της Opel ecoFLEX επίπεδο εισόδου Mokka παραλλαγή με 85 kW/115 hp μπορούν να παραγγελθούν από € 18.990 (Γερμανία, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Επιπλέον, ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας προσφέρει 103 kW/140 hp της παραγωγής και ένα ντίζελ 1,7 λίτρων κινητήρα παραλλαγή με 96 kW/130 hp περιλαμβάνονται σε συστήματα μετάδοσης κίνησης του Mokka του line-up.
"Τώρα που έχουμε το Mokka, ένα νέο κεφάλαιο στην επιθετική προϊόν μας έχει αρχίσει. Επιτυχημένη παραγγελιών μας δείχνει ότι το Mokka είναι σωστοί. Τεχνολογίες της, δυναμική και τολμηρή σχεδίαση εκκλήσεις για τη γεύση των πελατών μας. Θέτει νέα πρότυπα στην τμήμα του, "λέει ο Αντιπρόεδρος της Opel, Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales, Alfred E. Rieck.
Παρά 4,28 μέτρησης του μετρητή, το Opel Mokka φιλοξενεί γενναιόδωρα πέντε άτομα σε μία επιβλητική θέση. Παρέχει επίσης την υπόσχεση της Opel να συνδυάζουν ελκυστική σχεδίαση με καινοτόμες τεχνολογίες και λειτουργίες upmarket, καθιστώντας τα προσιτά σε ένα ευρύτερο τμήμα των πελατών. Επιπλέον, το Opel Mokka εισάγει εργονομικά καθίσματα για πρώτη φορά στην υπο-αγορά compact SUV καθώς και Adaptive Forward Lighting (AFL +) και η ενσωματωμένη σχάρα ποδηλάτου FlexFix. Κίνησης και την ενίσχυση της άνεσης χαρακτηριστικά και τεχνολογίες που περιλαμβάνουν το Ηλεκτρονικό Σύστημα Ευστάθειας (ESC), καθώς και σε όλες τις εκδόσεις Mokka το Traction Control (TC), καθώς και η Έναρξη Hill Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC) συστήματα. Εκτός από την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (FWD), το Mokka μπορεί να εξοπλιστεί με ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης (AWD). Η προαιρετική τεχνολογία AWD αναγνωρίζει αυτόματα όταν χρειάζεται έλξη και στους τέσσερις τροχούς και να εξασφαλίζει ότι παρέχεται σε ένα μέγιστο επίπεδο όταν είναι απαραίτητο.
Opel Mokka (2013)
Opel Mokka 2013
Μπροστά ή All-Wheel Drive: δυναμική οδήγηση για έναν δραστήριο τρόπο ζωής
Το Opel Mokka συνδυάζει λειτουργικότητα και μια άνετη, ψηλή θέση των καθισμάτων με μια γεύση της περιπέτειας. Ένα από τα κύρια σημεία εστίασης της ανάπτυξης του Mokka ήταν το πλαίσιο που σχεδιάστηκε και τελειοποιηθεί στη Γερμανία. Το σασί Mokka έχει προσαρμοστεί στις καθημερινές ανάγκες των ευρωπαίων πελατών και είναι επίσης πολύ κατάλληλο για εκτός δρόμου συνθήκες.
Εκτός από την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (FWD), η Opel Mokka μπορεί να εξοπλιστεί με ένα all-wheel drive (AWD) τεχνολογία για καλύτερη πρόσφυση και χειρισμό. Η τεχνολογία AWD είναι αποτελεσματικό, έξυπνο και προσιτό. Τα κύρια συστατικά του συστήματος AWD είναι το εμπρός διαφορικό άξονα, τον άξονα μετάδοσης κίνησης, το 4x4 κίνηση στους πίσω άξονα και η μονάδα ελέγχου, καθώς και το ηλεκτρομαγνητικό πολύδισκο συμπλέκτη. Επιπλέον αισθητήρες παρέχουν συνεχώς τις ενότητες ελέγχου με τα δεδομένα. Όταν η επιφάνεια του δρόμου είναι στεγνή, οι μπροστινοί τροχοί οδηγήσει το όχημα προς τα εμπρός που σημαίνει ότι η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος το εύρος ποικίλλει από 100 τοις εκατό κίνηση στους μπροστινούς τροχούς σε μέγιστη κατανομή της ροπής του 50 τοις εκατό στο μπροστινό και πίσω άξονα, για παράδειγμα όταν οι δρόμοι καλύπτονται σε ένα παχύ φιλμ του νερού. Όταν απαιτείται, η ηλεκτρονική συσκευή μεταφοράς της ροπής (TTD) αυτόματα και ομαλά στέλνει ροπή στους πίσω τροχούς. Το σύστημα AWD οξύνει περαιτέρω τα ήδη ευέλικτη χαρακτηριστικά χειρισμού του Mokka. Αυτή η ιδιαίτερα αισθητή όταν το αυτοκίνητο πρέπει να απογειωθεί ή γρήγορα διαπραγματεύεται γωνίες σε υψηλότερες ταχύτητες. Είναι ενεργοποιείται αυτόματα μέσα σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, το συντομότερο υπάρχει ολίσθηση τροχού λόγω της έλλειψης πρόσφυσης. Το σύστημα αναγνωρίζει επίσης όταν δεν απαιτείται AWD. Προσφέρει ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά στις στροφές και παρέχει μέγιστη πρόσφυση σε αυτές τις καταστάσεις. Το σύστημα AWD με όλα τα συστατικά του ζυγίζει μόνο 65 κιλά, έτσι ώστε το αυτοκίνητο παραμένει αποδοτική και φιλική προς το περιβάλλον.
Το σασί Mokka εξασφαλίζει τη μέγιστη οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά, ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Για να επιτευχθεί αυτό οι μηχανικοί της Opel αναπτυχθεί περαιτέρω δοκιμαστεί MacPerson δοκούς στον εμπρός άξονα. Ελατήρια πλευρικό φορτίο προστέθηκαν σε αντιστάθμιση των πλευρικών δυνάμεων. Διπλή βάσεων γονάτων μονοπάτι, σταθεροποιητές και ισχυρή διπλή συνδεδεμένο δακτύλιοι χειρισμού εφαρμόστηκαν επίσης για τη βελτίωση της παράδοση και τις επιδόσεις στο δρόμο, καθώς και τη μείωση του θορύβου και των κραδασμών. Από την πίσω ανάρτηση, η ομάδα μηχανικών της Opel περιλάμβανε U-τμήμα σωληνοειδές σχήμα ημιάκαμπτος μπροστά από τους τροχούς.
Επιπλέον, για να πάρετε την πιο έξω από το πλαίσιο του οχήματος, οι μηχανικοί της Opel έχουν επιλέξει για την κατάσταση της τέχνης Electric Power Steering (EPS), το οποίο είναι στάνταρ κιτ σε όλη την Ευρώπη και παρέχει μεγαλύτερη ταχύτητα ευαίσθητο τιμόνι με μεγάλη ανταπόκριση.
Ευέλικτο και αποτελεσματικό - δύο βενζίνης και έναν κινητήρα ντίζελ
Η ισχύς παρέχεται από τρεις αποδοτικούς κινητήρες. Όλα τα μηχανικά κιβώτια είναι εξοπλισμένα με την εξοικονόμηση καυσίμου Opel Start / Stop σύστημα. Η προσφορά περιλαμβάνει μια βενζίνη 85 kW/115 hp, 1,6 λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας με 155 Nm ροπής που χρησιμοποιεί 6,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 153 g / km CO2 και 103 kW/140 hp 1.4 Turbo l με 200 Nm της ροπής. Ο 1.4 Turbo θα διατίθεται αρχικά με το ίδιο κιβώτιο, αλλά αργότερα και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μηχανικό εξατάχυτο 4x4 υπερτροφοδοτούμενο Opel Mokka αγγίζει την τελική ταχύτητα των 190 km / h. Επιτάχυνση από μηδέν στα 100 km / h να επιτευχθεί σε 9,9 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο είναι 6,4 l/100 km, που αντιστοιχεί σε 149 g / km CO2.
Οι πελάτες που προτιμούν κινητήρες ντίζελ μπορεί να διατάξει την Mokka με ένα λίτρο 1,7 υπερτροφοδοτούμενο μονάδα CDTI με 96 kW/I30 hp και μέγιστη ροπή 300 Nm. Η μονάδα του κινητήρα είναι διαθέσιμο με εξατάχυτο μηχανικό συν μπροστά ή τετρακίνηση, ή ως ένα εξατάχυτο αυτόματο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Ως FWD με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων η μονάδα diesel χρειάζεται μόλις 4,5 λίτρα καυσίμου στο μικτό κύκλο ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό είναι ισοδύναμο με 120 g / km CO2. Ο 1.7 CDTI είναι έτσι ένα από τα πιο αποδοτικά οχήματα της κατηγορίας του. Τα στοιχεία απόδοσης μιλούν από μόνα τους: με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς το Mokka επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 187 km / h. Ένα σπριντ από στάση στα 100 km / h ολοκληρώνεται σε μόλις 10,5 δευτερόλεπτα.
Βασικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης με αποκλειστικό χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης
Με το νέο Opel Mokka SUV, η Opel είναι για πρώτη φορά, φέρνοντας πλούτο της μοναδικής, γερμανικής μηχανικής συστήματα υποβοήθησης οδήγησης με την υπο-κατηγορία των συμπαγών οχημάτων SUV. Οι τεχνολογίες που ενισχύουν τόσο την ασφάλεια όσο και την άνεση και είναι αποκλειστικά για Opel τώρα που θα διατεθούν σε ένα ευρύτερο τμήμα των πελατών. Περιλαμβάνουν εξελιγμένο ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP ® Plus) με Hill Start Assist (HSA) και το Hill Descent Control (HDC) για μια πιο άνετη οδήγηση στο έδαφος λόφο. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Mokka λειτουργεί σαν ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Εμποδίζει την ολίσθηση των τροχών και υποστηρίζει το all-σύστημα τετρακίνησης του Mokka με ειδικούς αλγόριθμους για να ενισχύσει το χειρισμό του αυτοκινήτου.
Ένα άλλο βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού που είναι διαθέσιμη στην Mokka είναι της Opel Adaptive Forward Lighting (AFL +) που βασίζεται στην τρίτη γενιά προβολείς bi-xenon. Προσαρμόζει την ένταση και το εύρος της για την καλύτερη δυνατή φωτισμό των αστικών και επαρχιακό οδικό δίκτυο, καθώς και αυτοκινητόδρομους. Τα καθήκοντά του περιλαμβάνουν φωτισμό αντίξοων καιρικών συνθηκών, αυξημένη μεγάλη σκάλα, στατική κάμψη φως, δυναμική κάμψη φως, φώτα ημέρας με LED και High Beam Assist. Το τελευταίο ρυθμίζει τις υψηλές δοκάρια αυτόματα, έτσι ώστε μετά από αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας ή δεν έχει θαμπώσει.
Η δεύτερη γενιά του Opel Eye κάμερα μπροστά παρέχει τη βάση για την Forward Collision Alert (FCA), Traffic Sign Recognition και λειτουργία Lane Departure Warning (LDW). Το Forward Collision Alert (FCA) προειδοποιεί τον οδηγό με ένα δυνατό συναγερμό, καθώς και οπτική προειδοποίηση εάν μια σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα είναι επικείμενη. Εκτός από το προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα που προειδοποιεί τους οδηγούς όταν άθελά τους αδέσποτα από τη λωρίδα τους, οι μηχανικοί επίσης αναπτύξει περαιτέρω το σήμα κυκλοφορίας του συστήματος αναγνώρισης. Εκτός από το γύρο πινακίδες ότι η νέα εμπρός κάμερα αναγνωρίζει τώρα επίσης ορθογώνιο πινακίδες για αυτοκινητοδρόμους ή να παίξετε περιοχές στο δρόμο, καθώς και κάθε άλλη ταχύτητα που σχετίζονται με τους περιορισμούς. Η κάμερα μπορεί επίσης να παραλάβετε δυναμική LED οθόνες. Στο πλαίσιο αυτό συμβάλλει στην πρόληψη παραβάσεων των κανόνων οδικής κυκλοφορίας ή τα ατυχήματα που προκαλούνται από την κούραση. Χώρος στάθμευσης γίνεται πλέον ευκολότερη χάρη σε μια κάμερα οπισθοπορείας με αισθητήρες στάθμευσης μπροστά και πίσω.
Υγιή και άνετα: εργονομικά καθίσματα AGR και FlexFix σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου
Το Opel Mokka μπορεί να εξοπλιστεί με εργονομικά καθίσματα που έχουν πιστοποιηθεί από τον ανεξάρτητο υγιή πλάτη εμπειρογνώμονες AGR ("Aktion Gesunder Rücken eV"). Το 8-τρόπο ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού είναι η πρώτη φορά που AGR έχει εγκρίνει μια θέση στην Β-SUV τμήμα με τη σφραγίδα της. Το κάθισμα έπρεπε να πληροί ένα κατάλογο δέκα κριτήρια συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης λόρδωση τεσσάρων κατευθύνσεων και ότι οι περίμετροι πλάτη έπρεπε να προσαρμοστεί επακριβώς στην φυσική καμπυλότητα της σπονδυλικής στήλης. Επιπλέον, το εργονομικό κάθισμα προσφέρει πολλές επιπλέον ρυθμίσεις, όπως η κλίση, επιπλέον οσφυϊκή υποστήριξη και επέκταση μηρού. Τα προσκέφαλα είναι ρύθμιση τεσσάρων κατευθύνσεων.
Η ικανότητα φόρτωσης του Opel Mokka μπορεί να επεκταθεί με τη δεύτερη γενιά του συστήματος FlexFix σχάρα ποδηλάτου. Το προαιρετικά διαθέσιμο ενισχυμένο σύστημα αποθήκευσης αποκλειστικά για Opel ενσωματώνεται στον πίσω προφυλακτήρα του οχήματος και είναι πάντοτε επί του σκάφους. Η βασική έκδοση του συστήματος FlexFix όταν τοποθετείται επί του Mokka είναι προσανατολισμένη προς την εκτέλεση ενός ποδηλάτου μέχρι 30 κιλά. Χάρη σε ένα clip-on προσαρμογέα ακόμη δύο ποδήλατα μπορούν να μεταφερθούν που αυξάνει τη συνολική χωρητικότητα φορτίου μέχρι 60 κιλά. Ακόμα και όταν είναι πλήρως φορτωμένο, το σύστημα FlexFix μπορεί να γέρνει έτσι ώστε η πίσω πόρτα του οχήματος μπορεί να ανοίξει εύκολα, προσφέροντας γρήγορη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών του Mokka του. Επιπλέον, η πίσω πάγκο της Opel Mokka μπορεί να αναδιπλωθεί σε αναλογία 60-40, έτσι ώστε ένα πρόσθετο επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης κόλπο δημιουργείται. Με όλα αυτά τα στοιχεία το Mokka είναι η τέλεια λύση για τους ανθρώπους με δραστήριο τρόπο ζωής και τα υψηλά πρότυπα.
Bold σχεδιασμό SUV σε συνδυασμό με την εκλεπτυσμένη λειτουργικότητα
Το νέο SUV της Opel αντανακλά τις παραδοσιακές δυνάμεις της μάρκας: δυναμική, ευελιξία για την καθημερινή ζωή και τη συναισθηματική σχεδιασμό. Με το Mokka, σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel ανάμειξη "η γλυπτική τέχνη με τη Γερμανική ακρίβεια" βρίσκει μια νέα έκφραση σε ένα συμπαγές SUV. Το Opel Mokka εμφανίζει μια τολμηρή στάση με τα γλυπτά και κομψά χαρακτηριστικά, διατηρώντας ένα σπορ άκρη με μυϊκή και αθλητικές γραμμές του σώματος. Η έντονη εμπρός μάσκα, η προστατευτική επένδυση γύρω από τους προφυλακτήρες και θόλους των τροχών ενεργοποιούνται από την τυπική "λεπίδα" της Opel στη μεριά του σώματος που σαρώνει προς τα πάνω προς τα πίσω. Σπορ και μυϊκή οικοδομήσουμε το Mokka είναι επίσης εκ νέου σε λειτουργία από την υψηλότερη απόσταση από το έδαφος της, η οποία, επίσης, το καθιστά κατάλληλο για χωμάτινους δρόμους, καθώς και το πλάτος του πέλματος του 1.540 χιλιοστά.
Το εσωτερικό του νέου Opel Mokka είναι επίσης χαρακτηριστική για την Opel. Οι σχεδιαστικές Γλυπτική υπολογίζεται μέσω της μάρκας Opel υπογραφή σε σχήμα φτερού ταμπλό, αλλά και στα επιδέξια γλυπτά επιφάνειες στις πόρτες. Χαρακτηριστικές τιμές της Opel, όπως η ευελιξία και φιλικό προς το χρήστη λειτουργίες είναι επίσης ορατά: από τη διπλή διαμόρφωση ντουλαπάκι του ταμπλό, η κλειστή αποθήκη στην κονσόλα σήραγγας σύμφωνα με τις βαθιές τσέπες κάτω τόσο στο εμπρός και πίσω πόρτες. Με έως και 1.372 λίτρα του χώρου φόρτωσης και μέχρι 19 θέσεις αποθήκευσης, συμπεριλαμβανομένων πλαϊνές τσέπες στο μπροστινό μέρος που μπορεί να αποθηκεύσει μπουκάλια 1,5 λίτρου, οι λειτουργικές ανάγκες των οικογενειών έχουν σαφώς υπόψη.
Έτσι η Opel Mokka πληροί όλες τις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής και είναι εξίσου κατάλληλο για αναζητήσεις Σαββατοκύριακο. Ως υπο-compact SUV είναι εξίσου στο σπίτι σε αστικές και προαστιακές στο περιβάλλον. Η έρευνα έχει δείξει ότι ο τυπικός πελάτης Mokka είναι μέσης ηλικίας και οδηγεί ένα πολύ δραστήριο τρόπο ζωής όπου οι δραστηριότητες αναψυχής διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη ζωή του. Γι 'αυτό το Mokka με πολλές προαιρετικός εξοπλισμός της Opel και αποκλειστικές τεχνολογίες όπως την εμπρός κάμερα Opel Eye ή τη σχάρα ποδηλάτου FlexFix είναι ιδανικό για τους ανθρώπους που θέλουν να εξισορροπήσει πολυάσχολη καθημερινότητά τους με δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και την πρωτοποριακή του εμφάνιση SUV, το Opel Mokka είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους νέους πελάτες.
Bold εμφάνιση SUV με ισχυρό σχεδιαστικό DNA της Opel
Με το νέο Mokka SUV, σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel ανάμειξη "η γλυπτική τέχνη με τη Γερμανική ακρίβεια" βρίσκει μια νέα έκφραση στην υπο-κατηγορία των συμπαγών οχημάτων SUV. Το Opel Mokka εμφανίζει μια τολμηρή στάση σε ένα σφιχτό πακέτο με τα γλυπτά και κομψά χαρακτηριστικά, διατηρώντας ένα σπορ άκρη με σαφώς καθορισμένες γραμμές του σώματος. Συνολικά, το SUV έχει μια πολύ σταθερή εμφάνιση και διατηρεί μια καλή μυϊκή στάση στο δρόμο. Αυτά τα στοιχεία σε συνδυασμό με την εικονική τυπικά σχεδιαστικά στοιχεία για την Opel.
Παρατηρώντας το από μπροστά, το Mokka είναι γεμάτη αυτοπεποίθηση χωρίς να είναι επιθετική. Μια έντονη και κυρίαρχη μάσκα εμπρός με ένα νοικοκυρεμένα προσαρμοσμένο εμπορικό σήμα χρώμιο μπαρ που διαθέτει το λογότυπο Opel αστραπή στο κέντρο της πλαισιώνεται από ένα ζευγάρι προβολείς εικονική Opel. Περιέχουν την Opel τυπικό σχήμα φτερού LED υπογραφή των φώτα ημέρας.
Κουκούλα του Opel Mokka έχει πολλές πτυχές και μια δύναμη θόλο-όπως το χαρακτηριστικό γνώρισμα στο κέντρο. Αυτό είναι ένα άλλο σύνθημα σχεδιασμό που προσθέτει στην εμφάνιση τολμηρή του SUV της. Στο μπροστινό μέρος, το σοβατεπί γύρω από τους προφυλακτήρες και τα στερεά λαμπτήρες που αναζητούν ομίχλης τονίζουν τα χαρακτηριστικά SUV του Mokka. Προστατευτική επένδυση γύρω από τους προφυλακτήρες και θόλους των τροχών ενεργοποιούνται από την τυπική "λεπίδα" catcher φως της Opel στην πλευρά του σώματος που σαρώνει προς τα πάνω προς τα πίσω. Το υγρό εκτέλεση του σχεδιασμού δημιουργεί ροή και δυναμική εμφάνιση. Άνω τελειώματα όφελος από τα επίπεδα χρωμίου ένθετα παράθυρα, καθώς και λαβές θυρών προσθέτοντας μια επιπλέον πινελιά upmarket.
Στο πίσω μέρος, το Mokka έχει πέλμα από γυαλισμένο φινίρισμα αλουμινίου, εμφανίζοντας SUV τα διαπιστευτήριά του σε ένα κομψό τρόπο. Το πίσω παράθυρο με το σχήμα του ρευστού συνδυάζεται με μία αεροτομή, στο τέλος της οροφής και ευδιάκριτα φώτα σχήματος ουρά που έχουν καθορισμένες άκρες. Όλα αυτά τα στοιχεία υπογραμμίζουν το σπορ και δυναμικός χαρακτήρας του Mokka. Ωστόσο, μπορούν επίσης να βοηθήσουν να ενισχύσουν την αεροδυναμική του οχήματος. Πάνελ Σχάρα οροφής τονίζουν τη σχεδόν τύπου coupe γραμμή οροφής του Mokka, προσθέτοντας στη μοναδική του εμφάνιση. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο στην κατηγορία του είναι το Opel αποκλειστική ποδηλάτου FlexFix σύστημα φορέα που είναι πλήρως ενσωματωμένο και πάντοτε επί του σκάφους. Όταν δεν είναι σε χρήση για την οποία αποθηκεύεται στο οπίσθιο προφυλακτήρα, έτσι ώστε ο σχεδιασμός του Mokka μπορεί να εκτιμηθεί πλήρως.
"Το Mokka είναι πολύ διαφορετικό από τους ανταγωνιστές της: είναι μικρό σε μέγεθος αλλά μεγάλο σε στάση," λέει ο επικεφαλής Διευθυντής Σχεδίασης της Opel Σχεδιασμός, Malcolm Ward. "Είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να αναπτύξουμε ένα αυτοκίνητο που είναι τέλεια σχεδιασμένο για το αστικό περιβάλλον, διατηρώντας τυπικά χαρακτηριστικά SUV."
Υπάρχει μια ευρεία προσφορά των δέκα εξωτερικά χρώματα συμπεριλαμβανομένων των στερεών, μεταλλικά και τα τρία χρώματα παλτό premium. Από την πλευρά στερεά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από την Σύνοδο Κορυφής Λευκό και Royal Blue. Τα μεταλλικά χρώματα διαθέσιμα περιλαμβάνουν Sovereign Silver, Carbon Flash, Borocay Μπλε, Κόκκινο Βελούδο, σατέν Steel Grey, Misty λίμνη και Deep Espresso Brown. Όσοι επιθυμούν να επιλέξουν ένα χρώμα πριμοδότηση τριών παλτό μπορεί να το κάνει όταν διατάξει την Snowflake Λευκό εξωτερικό χρώμα.
Στιβαρή σχεδίαση των ζαντών για μια τολμηρή SUV
Ισχυρό χαρακτήρα του νέου Opel Mokka είναι επίσης ενισχύεται από off-road δυνατότητες του, ενώ του 1540 mm πλάτος κομμάτια ενισχύουν μυώδες παρουσιαστικό του. Τα βλέμματα του ενισχύεται περαιτέρω με ζάντες αλουμινίου 18 "(τύπος 215/55 R 18) που είναι στάνταρ στα Enjoy και Cosmo επίπεδα εξοπλισμού. Σε αυτό το μέγεθος, οι τροχοί κάνει μια ισχυρή δήλωση και υπογραμμίζουν στιβαρή εμφάνιση του Mokka του. Κανένας άλλος κατασκευαστής στην το SUV-Β τμήμα προσφέρει τις ζάντες 18 "ως πρότυπο σε ανώτερα επίπεδα εξοπλισμού. Classic πέντε ακτίνων τροχού που είναι σπορ και έχει μια τραχιά αίσθηση αποπνέει τυπικές τιμές SUV. Δεκαεννέα ιντσών τροχοί θα προστεθούν στον κατάλογο των πιθανών επιλογών αργότερα.
Άνετη εσωτερική διαρρύθμιση
Στο εσωτερικό, το νέο Mokka αντανακλά επίσης χαρακτηριστική γλυπτική DNA της Opel σχεδιασμό που συλλαμβάνεται μέσω της υπογραφής σχήματος φτερού ταμπλό το οποίο αναδιπλώνεται γύρω από τα ένθετα πόρτα και τα επιδέξια γλυπτά επιφάνειες στις πόρτες.
Παρά το γεγονός ότι το Mokka είναι μικρό στο εξωτερικό, το εσωτερικό έρχεται σε ολόκληρη ως ανήκει σε ένα πολύ μεγαλύτερο όχημα upmarket. Τέτοια στοιχεία και φινίρισμα, λεπτές πινελιές χρωμίου πρόστιμο που με ευαισθησία στην επιφάνεια όλα προσθέτουν στην αίσθηση υψηλής ποιότητας. Για παράδειγμα, το κέντρο χρώμιο δαχτυλίδια και διαχωριστικά χρωμίου δίνουν μία μοντέρνα εντύπωση.
Τυπικές τιμές Opel, όπως η ευελιξία και φιλικό προς το χρήστη λειτουργίες είναι επίσης ορατά: από τη διπλή διαμόρφωση ντουλαπάκι του ταμπλό, η κλειστή αποθήκη στην κονσόλα σήραγγας σύμφωνα με τις βαθιές τσέπες κάτω τόσο στο εμπρός και πίσω πόρτες. Πολλοί από τους 19 χώρους αποθήκευσης έχουν σχεδιαστεί με ενεργό οικογένειες στο μυαλό, όπως το να κρύβεται έξυπνα υποβραχιόνιο στο πίσω πάγκο που περιέχει επίσης μια ποτηροθήκη ή τους αποθηκευτικούς χώρους μπροστά και πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Με έως και 1.372 λίτρα του χώρου φόρτωσης και ένα έξυπνα σχεδιασμένο ράφι καπέλο στον κορμό που μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα με το χέρι, το Mokka προσφέρει πολλές χρήσιμες λύσεις αποθήκευσης. Επιπλέον, το οπίσθιο πάγκος μπορεί να χωριστεί και να διπλωθεί σε μία αναλογία 60:40 providng ακόμα πιο ευέλικτη φόρτωση και τη μεταφορά.
Η ΜΟΚΚΑ είναι πάρα πολύ το αυτοκίνητο ενός οδηγού με άριστη εργονομία και άνεση. Αυτό αντανακλάται σε μια υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων, μια μεγάλη σφαιρική άποψη έξω από το όχημα, καθώς και προαιρετικά καθίσματα πιστοποιημένα AGR ("Aktion Gesunder Rücken eV"). Ένας άλλος οδηγός φιλικό χαρακτηριστικό είναι οι απλές και ακριβείς χρονογράφου-όπως γραφικά στον πίνακα οργάνων.
Ένα άγγιγμα του στυλ και την κομψότητα που έφερε στην Opel Mokka σε ανώτερο "Cosmo" του επίπεδα εξοπλισμού, όπου ανάγλυφα υφάσματα των καθισμάτων και υψηλής ποιότητας ήχο δύο χρωματιστές ραφές μπορούν να βρεθούν σε όλη την καμπίνα, υπογραμμίζοντας την φινέτσα του. Δέρμα σαν «Moroccana" κάθισμα μαξιλάρια παρέχονται είτε σε Jet Black / Dark Γαλβανιζέ συνδυασμούς ή στο νέο καφέ κακάο / Saddle Up ύφασμα. Το ταμπλό και τις πόρτες διακόσμηση καλύπτεται σε ένα εντυπωσιακό βούρτσα βολφραμίου (Jet θέσεις Μαύρο) ή Sephia ταινία χάλκινο (θέσεις κακάο). Για μια ακόμα πιο πολυτελή ατμόσφαιρα, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν για το μαύρο ή το καφέ κακάο / Saddle Up δερμάτινα καθίσματα.
Στην είσοδο έως τα μέσα επίπεδα εξοπλισμού "Essentia" και "Enjoy", οι πελάτες να επωφεληθούν από υψηλής ποιότητας υφάσματα ύφασμα Jet Black ή κακάο / Σκούρο Αδριατική έδρα υφάσματα (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), μαλακά ένθετα κάθισμα, υγρό ταμπλό πλατίνα και ένθετα διακοσμητικά πόρτα και χρώμιο απελευθέρωση λαβές θυρών. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά προσδίδουν στη Mokka ένα λειτουργικό και άνετο περιβάλλον.
Αποδοτικών κινητήρων, έξυπνο all-wheel drive και τεχνολογία δυναμική συμπεριφορά
Ένα έξυπνο σύστημα σασί σε συνδυασμό με μπροστινό τροχό ή προσαρμοζόμενο σε όλους τους τροχούς τεχνολογία κίνησης και ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά ασφαλείας, κυρίως για να βρεθεί στο ανώτερο τμήμα της αγοράς των οχημάτων διασφαλίζουν ότι ο χειρισμός του το νέο Opel Mokka παραμένει δυναμική και η οδηγική άνεση είναι υψηλή. Το SUV θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία του με το συνδυασμό των σύγχρονων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Με το Mokka, η Opel επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της και είναι η πρώτη γερμανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων να εισέλθουν στην αναπτυσσόμενη sub-compact κατηγορία SUV.
Πλαίσιο είναι "Made in Germany"
Ένα από τα κύρια εστιακά σημεία της ανάπτυξης του Mokka ήταν το σασί που αναπτύχθηκε στην Γερμανία. Το Opel Mokka σασί έχει προσαρμοστεί στις καθημερινές ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών για χρήση εντός και εκτός των αστικών περιοχών. Επιπλέον, το πλαίσιο Mokka είναι κατάλληλο για εκτός δρόμου συνθήκες. Το νέο SUV προσφέρεται επίσης με ένα σύστημα all-wheel-drive (AWD) για την καλύτερη δυνατή διαχείριση και την πρόσφυση ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Και οι δύο παραλλαγές εκτελέσει το υψηλό επίπεδο που προσδοκούν οι πελάτες της Opel. Για να εξασφαλιστεί ότι πληρούνται αυτές οι προδιαγραφές, βελτιστοποιήσεις και δίσκους επικύρωση διενεργήθηκαν για τις επιμέρους αγορές πωλήσεις του Mokka. Το Mokka έχει επιτύχει ένα επίπεδο δυναμικής που είναι απαράμιλλη στην κατηγορία του. Η tailor-made σασί Mokka προσαρμόζεται στις επικρατούσες συνθήκες οδήγησης, ενώ παρέχει πάντα ακριβείς και ανταποκρίνονται διεύθυνσης. Λόγω της ιδιαίτερα άκαμπτο σασί αρχιτεκτονική και ισχυρή πλάκες ολίσθησης, το μεταξόνιο των 2.555 χιλιοστών και πλάτος πέλματος στο μπροστινό και πίσω μέρος του 1.540 χιλιοστά, το Opel Mokka έχει μια σταθερή στάση στο δρόμο.
Μέγιστη άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με έξυπνη κατασκευή σασί
Το σασί Mokka εξασφαλίζει τη μέγιστη οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά, ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Για να επιτευχθεί αυτό οι μηχανικοί της Opel αναπτυχθεί περαιτέρω δοκιμαστεί MacPerson δοκούς στον εμπρός άξονα. Ελατήρια πλευρικό φορτίο προστέθηκαν σε αντιστάθμιση των πλευρικών δυνάμεων. Διπλή βάσεων γονάτων μονοπάτι, σταθεροποιητές και ισχυρή διπλή συνδεδεμένο δακτύλιοι χειρισμού εφαρμόστηκαν επίσης για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και επιδόσεων στο δρόμο, καθώς και τη μείωση του θορύβου και των κραδασμών. Damper και την άνοιξη τα ποσοστά αυτά ήταν ακονισμένα σύμφωνα με το χαρακτηριστικό του πλαισίου Mokka. Ζάντες αλουμινίου 18 "με πλήρες 215/55 R 18 ελαστικά είναι ένα στάνταρ χαρακτηριστικά του Mokka Enjoy και Cosmo επίπεδα εξοπλισμού.
Από την πίσω ανάρτηση, η ομάδα μηχανικών της Opel περιλάμβανε U-τμήμα σωληνοειδές σχήμα ημιάκαμπτος μπροστά από τους τροχούς. Αυτό ημιάκαμπτου άξονα αναπτύσσεται με δύο διαφορετικά σχέδια για να ταιριάζει με το AWD και FWD παραλλαγές. Αυτό επιτρέπει στους οδηγούς να βιώνουν καλύτερο δυνατό χειρισμό και τον έλεγχο του σώματος για κάθε κινητήρα. Οι αποσβεστήρες τα οποία στερεώνονται πίσω από τους πίσω τροχούς εξασφαλίζουν ένα καλό ρυθμό αποσβεστήρα καθώς και μια αποτελεσματική απόδοση απόσβεσης. Αυτό σημαίνει ότι τελικά καλύτερο χειρισμό και ακόμα πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Δίνει στον οδηγό τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά οδήγησης και τον έλεγχο του οχήματος. Χάρη στο συμπαγή πίσω άξονα αρχιτεκτονική, το Opel Mokka αισθάνεται ιδιαίτερα ευέλικτο. Μίνι-μπλοκ πηνία άνοιξη για το all-wheel παραλλαγή κίνησης εξασφαλίζει ότι τα αμορτισέρ μπορεί να ανακάμψει, ακόμη και όταν είναι πλήρως φορτωμένο. Σε όλες τις παραλλαγές κινητήρων το Mokka μπορεί να έλκει ένα ωφέλιμο φορτίο έως και 1.200 κιλών.
Adaptive AWD τεχνολογία με μεταβλητή κατανομή ροπής για μέγιστη πρόσφυση
Το all-wheel drive (AWD) το σύστημα του Mokka είναι αποτελεσματικό, έξυπνο και προσιτό για ένα ευρύ τμήμα των πελατών. Τα κύρια συστατικά του συστήματος AWD είναι το εμπρός διαφορικό άξονα, τον άξονα μετάδοσης κίνησης, ο πίσω άξονας 4x4 κίνησης και η μονάδα ελέγχου καθώς και την ηλεκτρο-μαγνητική πολύδισκο συμπλέκτη. Σε αισθητήρες Επιπλέον παρέχουν συνεχώς τις μονάδες ελέγχου με στοιχεία όπως το ποσοστό εκτροπής, την πλευρική και διαμήκη επιτάχυνση, τη γωνία του τιμονιού, την ταχύτητα του τροχού, η θέση του πεντάλ του γκαζιού, τις στροφές του κινητήρα και ροπή. Υπό κανονικές συνθήκες, για παράδειγμα, όταν η επιφάνεια του δρόμου είναι ξηρό, οι μπροστινοί τροχοί οδήγησης του οχήματος προς τα εμπρός πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος, το εύρος ποικίλλει από 100 τοις εκατό κίνηση στους μπροστινούς τροχούς σε μέγιστη κατανομή της ροπής του 50 τοις εκατό στο μπροστινό και πίσω άξονα, για παράδειγμα όταν οι δρόμοι καλύπτονται σε ένα παχύ φιλμ του νερού ή ένα πολύ χιόνι . Όταν η έλξη που απαιτείται, η ηλεκτρονική συσκευή μεταφοράς της ροπής (TTD) αυτόματα και ομαλά στέλνει ροπή στους πίσω τροχούς. Το σύστημα AWD οξύνει περαιτέρω τα ήδη ευέλικτη χαρακτηριστικά χειρισμού του Mokka. Αυτή η ιδιαίτερα αισθητή όταν το αυτοκίνητο πρέπει να απογειωθεί ή γρήγορα διαπραγματεύεται γωνίες σε υψηλότερες ταχύτητες. Είναι ενεργοποιείται αυτόματα μέσα σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, το συντομότερο υπάρχει ολίσθηση τροχού λόγω της έλλειψης πρόσφυσης. Το σύστημα αναγνωρίζει επίσης όταν δεν απαιτείται AWD. Προσφέρει ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά στις στροφές και παρέχει μέγιστη πρόσφυση σε αυτές τις καταστάσεις. Το σύστημα AWD με όλα τα συστατικά του ζυγίζει μόνο 65 κιλά, έτσι ώστε το αυτοκίνητο παραμένει αποδοτική και φιλική προς το περιβάλλον.
Αποκλειστικές τεχνολογίες ασφαλείας
Αεριζόμενους δίσκους φρένων διαστάσεων 300 mm μπροστά και 268 mm πίσω εξασφαλίζουν υψηλή αντοχή στη θερμότητα και υπάρχει υψηλή απόδοση πέδησης σε οποιαδήποτε κατάσταση κίνησης. Αυτό δοκιμαστεί κάτω από ακραίες συνθήκες στο βόρειο loop του Nürburgring πίστα, στις Άλπεις, αποδεικνύοντας άλλους λόγους και συμβατικούς δρόμους. Οι δίσκοι φρένων ενισχύεται περαιτέρω από αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) με πλήρη έλεγχο στις στροφές φρένο και σύστημα ενίσχυσης πέδησης, καθώς και Ηλεκτρονικό Κατανεμητή Πέδησης. Το Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας (ESP ® Plus), περιλαμβάνει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και, επιπλέον, Hill Start Assist (HSA) και το Hill Descent Control (HDC). Ο τελευταίος διασφαλίζει ότι η ταχύτητα διατηρείται όταν κατεβαίνει απαιτητικές λόφους με χαμηλή τριβή, χαλίκι ή άλλες δύσκολες επιφάνειες. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το κατάλληλο εύρος ταχύτητα του οχήματος από 5 χλμ/ώρα έως 20 km / h. Το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης Χιλ επιτρέπει στο αυτοκίνητο να απογειωθεί και να παρκάρουν πιο εύκολα σε ένα λόφο, χωρίς το αυτοκίνητο να κυλά προς τα πίσω. Επιπλέον, για να πάρετε την πιο έξω από το πλαίσιο του οχήματος, οι μηχανικοί της Opel επέλεξε για state-of-the-art Electric Power Steering (EPS), το οποίο είναι στάνταρ σε όλα τα SUV Mokka σε όλη την Ευρώπη. Τα οφέλη από το σύστημα EPS ένα ακριβές σύστημα ρύθμισης φθοράς που έχει βελτιστοποιηθεί για να ταιριάζει με το γρανάζι του συστήματος διεύθυνσης και μειώνει την τριβή. Το Opel Mokka EPS σύστημα παρέχει μεγαλύτερη ταχύτητα ευαίσθητο τιμόνι με μεγάλη ανταπόκριση και την ίδια στιγμή προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου από ένα υδραυλικό σύστημα. Η κολώνα του τιμονιού μπορεί να ρυθμιστεί καθ 'ύψος και το μήκος της. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να βρει του ή της ιδανική θέση οδήγησης.
Ευέλικτο και αποτελεσματικό κινητήρες βενζίνης και ντίζελ
Η ισχύς παρέχεται από τρεις αποδοτικούς κινητήρες. Όλα τα μηχανικά κιβώτια είναι εξοπλισμένα με την εξοικονόμηση καυσίμου Opel Start / Stop σύστημα. Δύο βενζινοκινητήρες είναι διαθέσιμες. Το πρώτο είναι ένα 1,6 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 85 kW/115 hp (6,5 l/100 km, εκπομπές CO2 153 g / km) και 155 Nm ροπής (στις 4.000 σ.α.λ.). Το δεύτερο είναι ένα 103 kW/140 hp 1.4 Turbo l (6.4l/100 km, εκπομπές CO2 149 g / km), με AWD στάνταρ, το οποίο αποδίδει 200 Nm ροπής (στο μεταξύ 1.850 και 4.900 rpm). Ο 1,4 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με ένα κεφάλι κυλίνδρων αλουμινίου και χωρίς συντήρηση λειτουργία της βαλβίδας είναι αρχικά προσφέρεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αργότερα θα διατίθεται επίσης με ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το μηχανικό εξατάχυτο 4x4 υπερτροφοδοτούμενο Mokka αγγίζει την τελική ταχύτητα των 190 km / h. Επιτάχυνση από μηδέν στα 100 km / h να επιτευχθεί σε 9,9 δευτερόλεπτα.
Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος διαθέτει μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα για ακόμα πιο ακριβή έλεγχο καύσης, καθώς και τριβή βελτιστοποιημένο συστατικά. Διπλή εκκεντροφόρους επικεφαλής με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων οδηγεί τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Μια μεταβλητή ροή αντλία λαδιού τροφοδοτεί τον κινητήρα με την απαραίτητη λίπανση. Ένα άλλο στοιχείο εξοικονόμηση καυσίμου είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο θερμοστάτη που εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή θερμική διαχείριση της μονάδας του κινητήρα. Όταν λειτουργεί σε πλήρη δυναμικότητα που ψύχει τον κινητήρα, ενώ κατά τη διάρκεια της λειτουργίας μερικού φορτίου, διατηρεί μια υψηλή θερμοκρασία.
Οι πελάτες που προτιμούν κινητήρες ντίζελ μπορεί να διατάξει την Mokka με ένα λίτρο 1,7 υπερτροφοδοτούμενο μονάδα CDTI με 96 kW/130 hp και μέγιστη ροπή 300 Nm (στο μεταξύ 2.000 και 2.500 rpm). Η μονάδα του κινητήρα είναι διαθέσιμο με εξατάχυτο μηχανικό συν μπροστά ή τετρακίνηση, ή ως ένα εξατάχυτο αυτόματο με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ως FWD με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων η μονάδα diesel χρειάζεται μόλις 4,5 λίτρα καυσίμου στο μικτό κύκλο ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό είναι ισοδύναμο με 120 g / km CO2. Ο 1.7 CDTI είναι έτσι ένα από τα πιο αποδοτικά οχήματα της κατηγορίας του. Τα στοιχεία απόδοσης μιλούν από μόνα τους: με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς το Mokka επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 187 km / h. Ένα σπριντ από στάση στα 100 km / h ολοκληρώνεται σε μόλις 10,5 δευτερόλεπτα.
Ένα σύστημα common rail της τρίτης γενιάς λειτουργεί με πίεση ψεκασμού μέχρι 1.800 bar. Σωληνοειδές ελεγχόμενη μπεκ εξασφαλίζει πολύ ακριβή έλεγχο καύσης.
Άνεση προσανατολισμό και οικονομικά - νέα γενιά μετάδοσης
Ο κύριος στόχος της ανάπτυξης της δεύτερης γενιάς εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο είναι εκτός από την αύξηση της αποδοτικότητας (κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά έξι τοις εκατό σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο), η μείωση της μετατόπισης φορές, καθώς και του θορύβου / μείωση των κραδασμών. Χάρη σε ένα μικρό μετατροπέα ροπής, οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να μειώσουν αδράνεια. Βελτιστοποιημένη ρουλεμάν, δαχτυλίδια και κοινών στοιχείων τριβής εξασφαλίζουν επίσης έναν υψηλότερο βαθμό αποτελεσματικότητας. Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό είναι το ελατήριο στο εσωτερικό του μετατροπέα ροπής. Το ποσοστό άνοιξη μειώθηκε κατά το ήμισυ το οποίο βελτίωσε τις απόσβεση των κραδασμών.
Εγχειρίδιο αλλαγές ταχυτήτων μπορεί να πραγματοποιηθεί με το εξατάχυτο αυτόματο χάρη στη λειτουργία ActiveSelect. Οι αλλαγές ταχυτήτων μπορεί έτσι να γίνει με το πάτημα ενός κουμπιού σε ένα μοχλό. Το προσαρμοστικό ηλεκτρονικός έλεγχος μετάδοσης περιλαμβάνει ένα πλήθος έξυπνων λειτουργιών: η αυτόματη ρελαντί βοηθά στην εξοικονόμηση βενζίνης. Αυτή η λειτουργία διατηρεί την πίεση του λαδιού σε ένα βέλτιστο επίπεδο, κατά την πρώτη προς τα εμπρός κίνηση του συμπλέκτη κίνησης. Αυτό καθίσταται δυνατό από αισθητήρες και ρύθμισης που είναι μεταβλητή ανάλογα με την ταχύτητα του κινητήρα και άλλα δεδομένα. Κάτω τα φορτία για τα ημιαξόνια και μηχανή υποστηρίζει τη μείωση του επιπέδου θορύβου. Το πρόγραμμα λόφο διαφέρει την ηλεκτρονική αλλαγή ταχυτήτων ανάλογα με τις παραμέτρους της κλίσης της ανόδου ή της καθόδου.
Η τελευταία γενιά του Opel κιβώτια επιτρέπει ακόμα πιο ακριβή και ομαλή αλλαγή ταχυτήτων. Οι μηχανικοί επιτευχθεί μικρότερες διαδρομές αλλαγή, ενώ ταυτόχρονα μειώνοντας τις δυνάμεις της αλλαγής. Για να επιτευχθεί αυτό, το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ήταν συνολικά επαναδιατυπώθηκε με τροποποιήσεις για το μηχανισμό αλλαγής ταχυτήτων. Τα μέτρα αυτά επικεντρώνονται στην αύξηση της αποδοτικότητας και την περαιτέρω βελτίωση της ακρίβειας, οι δυνάμεις αλλαγής και την άνεση, ενώ λειτουργεί σε κρύο και ζέστη. Η σύσταση για να επιταχύνει το οποίο θα εμφανίζεται με τη μορφή της ένα κόκκινο βέλος στην κεντρική οθόνη του ταμπλό, βοηθά με την οδήγηση με χαμηλές στροφές και ως εκ τούτου, επίσης, βοηθά στην εξοικονόμηση καυσίμου και την ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO2.
Με την έναρξη του το νέο Mokka, η Opel είναι η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια αυτοκινήτων που εισέρχονται ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη - η υπο-κατηγορία των συμπαγών οχημάτων SUV (SUV-Β τμήμα). Ενώ πολλοί άλλοι τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάζουν περιορισμένη ανάπτυξη, ο όγκος αυτού του τομέα έχει αυξηθεί κατά ένα εντυπωσιακό επτά τοις εκατό (1ο εξάμηνο 2011 έναντι 1ο εξάμηνο 2012), αν και το σύνολο της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας στην αγορά έχει συρρικνωθεί. Εκτός από το υψηλό δυναμικό πωλήσεων αναπτυσσόμενη αγορά αυτή αποτελεί για την Opel, είναι επίσης ένα φυσικό περιβάλλον για τη μάρκα. Βασικά χαρακτηριστικά του Mokka όπως συναισθηματική σχεδιασμό, καθημερινή ευελιξία και δυναμική συμπεριφορά είναι όλα παραδοσιακούς πυλώνες της μάρκας Opel. Με περισσότερες από 40.000 παραγγελίες ήδη λάβει, η Opel έχει την πεποίθηση ότι η Mokka θα γίνει ένα από τα κορυφαία-πωλητές σε αυτό το υψηλό τμήμα της ανάπτυξης. Η τιμή εισόδου των € 18.990 (Γερμανία, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) το καθιστά ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό παίκτη.
πηγη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου