υπογραμμίζει ότι για τη Mercedes-Benz, η ασφάλεια δεν είναι θέμα τιμής - η βασική προδιαγραφή περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το ραντάρ με βάση την πρόληψη συγκρούσεων ASSIST σύστημα. Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από € 23,978.50 (συμπ. ΦΠΑ 19%) για το A 180 BlueEFFICIENCY.
"Mercedes-Benz είναι να γίνει η πιο δυναμική premium μάρκα στον κόσμο. Ως μέρος αυτής της εξέλιξης, η A-Class αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Η A-Class είναι εντελώς νέα, μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Στην αυτοκινητοβιομηχανία ανάπτυξη, δεν είναι συχνά θα έχετε την ευκαιρία να ξεκινήσετε με ένα καθαρό φύλλο χαρτιού. Οι μηχανικοί μας έχουν κάνει την πιο πολύ από αυτή την ευκαιρία », εξηγεί ο Δρ Dieter Zetsche, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και επικεφαλής της Mercedes-Benz Cars.Εξωτερική σχεδίαση: Η πιο προηγμένη σχεδίαση στην κατηγορία των συμπαγών
Μόνιμη όσο 18 εκατοστά κάτω στο δρόμο από ό, τι το προηγούμενο μοντέλο, η νέα A-Class επικοινωνεί σχεδιασμό και δυναμισμό κατά την πρώτη κιόλας ματιά. Αυτή η ριζοσπαστική μορφή γλώσσας, που παρουσιάζονται με ενθουσιασμό και αναγνωρισμένη σε όλο τον κόσμο με την A-Class Concept, με συνέπεια υλοποιείται στο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Η εμφάνιση της νέας Mercedes-Benz A-Class αντικατοπτρίζει αυτή την νέα Mercedes-Benz στρατηγική σχεδιασμού. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που είναι γνωστό ως ένα σχέδιο δύο-box με ένα ξεχωριστό δικό της χαρακτήρα, ένα σπορ εξωτερικό συγκινητική και εξαιρετικά υψηλής ποιότητας αίσθηση στο εσωτερικό.
Mercedes A-Class (2013)
2013 Mercedes-Benz A-Class
«Μεταφράζοντας το νέο δυναμικό στυλ της Mercedes-Benz στην κατηγορία των συμπαγών ήταν μια πρόκληση που ήταν πολύ διασκεδαστικό να αντιμετωπίσουμε", εξηγεί ο Gorden Wagener, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Mercedes-Benz. "Κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας είναι τόσο προοδευτική, όπως η Mercedes-Benz A-Class. Απολύτως χαρακτηριστική για τη Mercedes είναι η γλυπτική μορφή της A-Class. Οι γραμμές του χαρακτήρα, ιδίως όσον αφορά τις πλευρές της, δανείζουν την Mercedes-Benz A- ταξική δομή και λακωνικότητα. Το νέο δυναμικό στυλ είναι αντιληπτή με την πρώτη ματιά στο εσωτερικό, καθώς και. "
Ορίζεται άκρες και επιφάνειες αεροδυναμικού σηματοδοτήσει την εξωτερική σχεδίαση της νέας A-Class. Η συνεχής αλληλεπίδραση μεταξύ κοίλες και κυρτές επιφάνειες δημιουργεί ένα χαρακτηριστικό παιχνίδι του φωτός, ιδιαίτερα κατά μήκος των πλευρών του αυτοκινήτου, το οποίο συμβάλλει στην μοναδική εμφάνιση.
Τυπικά χαρακτηριστικά της μεγάλης, σπορ εμπρός είναι έντονη του V-σχήμα, οι ξεχωριστές προβολείς, η μάσκα του ψυγείου με κεντρικό αστέρι της Mercedes και διπλές ράγες σε κάθε πλευρά του αστεριού, καθώς και τα πρόσθετα στόμια λήψης αέρα στις πλευρές. Η "ρίψη γραμμή« εμφανής στο πλευρικό προφίλ διαχέεται προς το εμπρόσθιο άκρο του οχήματος. Ο σχεδιασμός των προβολέων, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση των λειτουργιών φωτός στο εσωτερικό τους, αποτελούν βασικό στοιχείο του σχεδιασμού.
Οι μονάδες φωτισμού και LED πίσω από το γυάλινο κάλυμμα προβολέων έχουν τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να δημιουργήσει το χαρακτηριστικό "επίδραση φωτοβολίδα" για τα φώτα ημέρας και δείκτες. Η λεγόμενη "φωτοβολίδα" αποτελείται από το χαρακτηριστικό γραμμή εντός του προβολέα, τα LED ενότητες για τους φανούς ημέρας και του βολβού θέτει για τους δείκτες. Αυτή η επίδραση υπογραφή δίνει στο αυτοκίνητο ενεργητική εμφάνιση της και έτσι σας βοηθά να ορίσετε ένα νέο, νεανικό πρόσωπο για τη Mercedes.
Η τέλεια αλληλεπίδραση της δυναμική σχεδίαση και εξαιρετική αεροδυναμική είναι πουθενά πιο εμφανής από ό, τι στην οροφή, με λείες επιφάνειες και τεντωμένη, καμπύλη τόξου. Η σιλουέτα αποκαλύπτει ομαλή, ρέοντας γραμμές φινίρισμα σε μια επίπεδη άκρη. Η αεροτομή οροφής, η οποία κρύβει εύκολα όλες τις κεραίες, παρέχει μια επιπλέον σπορ πινελιά και δίνει τη δομή της κατασκευής της στέγης. Η μεσαία γραμμή ανεβαίνει προς τα πίσω για να σχηματίσουν ένα έντονο σχήμα σφήνας. Η όψη διακρίνεται από αισθησιακά φορμαρισμένο γλυπτική πλαϊνά πάνελ και ευκρινείς γραμμές. Η εμπρόσθια ακμή δομική, πάνω από το πτερύγιο, πέφτει σε αυτό που είναι γνωστό ως «πτώση γραμμής" σε ένα απαλό τόξο προς τα πίσω. Τα δυναμικά σε σχήμα μύες των ώμων πάνω από τον πίσω άξονα χρησιμεύουν για να τονίσουν τύπου coupe χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Μια άλλη γραμμή σβήνει από μόνο μπροστά από τον πίσω θόλους των τροχών, τότε απαλά εξασθενίζει μακριά. Όλες αυτές οι γραμμές δίνουν βάθος και δυναμισμό στο προφίλ του αυτοκινήτου. Δυναμικά μαρσπιέ παρέχουν μία τελική πινελιά προς τον πυθμένα του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας την εμφάνιση του φωτός κομψά-footedness.
Η ευρεία έμφαση του τελικού άκρου αποκαλύπτεται σε μία αλληλεπίδραση των κυρτών-κοίλες επιφάνειες και ακμές. Τα πίσω φώτα συνεχίσει τη γραμμή των μυϊκών τους ώμους προς τα πίσω, ενώ το οριζόντιο προσανατολισμό τους ισχυρούς τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου. Οι λειτουργίες φωτισμού παρέχονται προαιρετικά από καλώδια οπτικών ινών και LED. Εδώ, επίσης, η αλληλεπίδραση μεταξύ του σχεδιασμού και η αεροδυναμική είναι πολύ σαφής: το φινίρισμα της επιφάνειας των πίσω φώτα δεν είναι μόνο ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του σχεδιασμού, αλλά επίσης βελτιώνει τη ροή του αέρα γύρω από το όχημα, χάρη στην ροή του αέρα ορίζεται σπάσει-άκρες μακριά στο πίσω τμήμα.
Interior design: Έκτακτη αντιληπτή αξία
Το σημείο εκκίνησης για την εσωτερική διακόσμηση ήταν το εσωτερικό γλυπτό "Mercedes-Benz Αισθητική Νο 2» που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το 2011 και η οποία κατευθύνεται προσοχή στη νέα Mercedes-Benz σχεδιαστική γλώσσα στο εσωτερικό του οχήματος, πάρα πολύ. Η πρώτη συγκεκριμένη εφαρμογή της παρούσας φάνηκε τον Απρίλιο του 2011 με την A-Class Concept.
"Η έμπνευση από τον σχεδιασμό των αεροσκαφών συνεχίζεται στην A-Class», εξηγεί ο σχεδιαστής Jan Kaul. "Το ταμπλό διαιρείται σαφώς σε ένα ανώτερο τμήμα εμπνευσμένο σε ένα φτερό προφίλ και ένα μυϊκό κατώτερο τμήμα. Αυτό δημιουργεί την εντύπωση ότι το άνω τμήμα υποστηρίζεται από ένα μυ."
Η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την παραγωγή αυτού του μυός επιτρέπει ποικίλες μαλακές υφές επιφανείας. Είναι έτσι δυνατόν να δημιουργηθούν διαφορετικές εμφανίσεις επιφανείας με ένα ελκυστικό παιχνίδι των φώτων χάρη σε τρισδιάστατες δομές ενσωματωμένα σε αλουμινόχαρτο.
"Το εσωτερικό της A-Class αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά την ποιότητα - τόσο των χρησιμοποιούμενων υλικών και τη συνέπεια του σχεδιασμού», λέει ο Kaul. Αμφότερες οι στόχοι έχουν επιτευχθεί με τη βοήθεια ενός ειδικού ιδίωμα σχεδιασμού και με τις διάφορες επιλογές είναι δυνατός ο συνδυασμός με τα επιλεγμένα υλικά υψηλής ποιότητας. Όλα τα διακοσμητικά στοιχεία έχουν δοθεί electroplated φινίρισμα, με αποτέλεσμα σε πραγματικό μεταλλικές επιφάνειες με "cool touch" αποτέλεσμα. Το έργο έχει εκτελεστεί με μεγάλη φροντίδα και προσοχή στη λεπτομέρεια, έτσι ώστε να φαίνεται να έχουν διαμορφωθεί σε ένα κομμάτι.
Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει πέντε στρογγυλά ανοίγματα. "Όπως λαμπρή κοσμήματα που υπογραμμίζουν την ανώτερη ποιότητα του εσωτερικού χώρου του αυτοκινήτου», εξηγεί ο Kaul. Οι εξωτερικοί δακτύλιοι των στρογγυλών αεραγωγούς έχουν μια υψηλής ποιότητας φινίρισμα ηλεκτρολυτικά. Η κατεύθυνση ροής του αέρα ρυθμίζεται από ένα ένθετο που θυμίζει μια τουρμπίνα αεροσκάφους και αποκαλύπτει μια σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια. Αυτό έχει πάρα πολύ μια γαλβανισμένη φινίρισμα σε ασημί-χρώμιο. Η επιδαπέδια οθόνη διαθέτει ένα μαύρο πιάνο-βερνίκι-look πρόσοψη και μια χωνευτή πλαίσιο ασημί.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από δύο μεγάλα στρογγυλά όργανα, το καθένα με ένα μικρό σύνολο κλήσης μέσα σε αυτό. Όταν σε κατάσταση ηρεμίας, οι βελόνες κλήσης σταθεί στις 6 η ώρα. Τα ένθετα δείκτης είναι λευκό, αν και με το σχεδιασμό και σπορ γραμμές εξοπλισμού, όπως και Urban AMG Sport είναι στο κόκκινο. Οι κλήσεις για τις σπορ γραμμές εξοπλισμό και πακέτα είναι ασημί με μια καρό σημαία αποτέλεσμα. Το 3-ακτίνων τιμόνι έρχεται με 12 πλήκτρα λειτουργιών και μια γαλβανισμένη στεφάνη.
Ο τρούλος και το κέντρο της κονσόλας, καθώς και η τοποθέτηση των διαφόρων στοιχείων, όπως η κεντρική μονάδα, κάτω πίνακα ελέγχου, air λειτουργική μονάδα κλιματισμού, αποθηκευτικούς χώρους, περιστρεφόμενο κουμπί και υποβραχιόνιο, αντικατοπτρίζουν τα πορίσματα των εμπειρογνωμόνων εργονομία στο Mercedes-Benz.
Ένα ευρύ φάσμα των καλυμμάτων καθισμάτων, από την άποψη των υλικών (π.χ. δέρμα, ύφασμα, ARTICO / ύφασμα), το συνδυασμό των χρωμάτων και γεωμετρίας, προσφέρει τη δυνατότητα για μια ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης. Σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα είναι διαθέσιμα με όλες τις προαιρετικές σχεδιασμού και των γραμμών εξοπλισμό. Το σπορ φύση των θέσεων τονίζεται από το άνοιγμα μεταξύ του άνω άκρου της πλάτης του καθίσματος και το προσκέφαλο. Στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων αυτό το άνοιγμα είναι πλαισιωμένη από ένα πλαίσιο σε ασημί χρώμιο και, σε συνδυασμό με το πακέτο φωτισμού και οπτικής αντίληψης, μπορεί να διαθέτουν επίσης ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Σχεδιαστής Jan Kaul συνοψίζει: «Εάν επρόκειτο να λάβει μια θέση στην A-Class με τα μάτια κλειστά - ποτέ δεν θα σκεφτόταν, κατά το άνοιγμα τα μάτια σας, που σας κάθονταν σε ένα συμπαγές όχημα κατηγορίας."
Το πλαίσιο και η ανάρτηση: Ευελιξία και εκλεπτυσμένη σπορ
Εξευγενισμένο σπορ σημαίνει μέγιστη ευελιξία σε συνδυασμό με την αίσθηση της ασφάλειας, της σταθερότητας παρθένα οδήγηση και τα υψηλά επίπεδα άνεσης που είναι όλα χαρακτηριστικά της μάρκας. Η ανάρτηση της νέας Mercedes-Benz A-Class έχει άξονα τεσσάρων συνδέσμων πίσω, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης με λειτουργίες βοήθειας και ESP ® με "Επέκταση Ελέγχου Πρόσφυσης" (XTC). Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, οι ειδικοί ανάρτηση γίνεται εντατική χρήση των προσομοιώσεων και οι προσομοιωτές οδήγησης στο κέντρο Mercedes ανάπτυξης στο Sindelfingen, ως μέρος του λεγόμενου ψηφιακού βόλτα και δοκιμή χειρισμό.
Οι προϋποθέσεις για την επίτευξη δυναμική συμπεριφορά είναι εξαιρετική στο Mercedes-Benz A-Class. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το κέντρο βάρους (24 mm χαμηλότερο) και θέση καθισμάτων (174 mm χαμηλότερο) έχει μειωθεί σημαντικά. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η άξονα τεσσάρων συνδέσμων πίσω: οι δυνάμεις απορροφούνται από τρεις βραχίονες ελέγχου και ένα πίσω βραχίονα ανά τροχό. Αυτό σημαίνει ότι η διαμήκης και η εγκάρσια δυναμική είναι ουσιαστικά ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Οι φορείς τροχού και συνδέσεις άνοιξη κατασκευασμένο από αλουμίνιο για μείωση των μη αναρτημένων μαζών. Ο στόχος ήταν να επιτευχθεί υψηλή πλευρική ευελιξία με υψηλή οδηγική ευστάθεια χάρη στην μικρή γωνία πλαγιολίσθησης στον πίσω άξονα.
Τρεια σασί και ανάρτηση set-ups είναι διαθέσιμα: η αναστολή άνεση και προαιρετική σπορ ανάρτηση για σπορ αλλά άνετο χειρισμό (σε συνδυασμό με το πακέτο Δυναμικής Οδήγησης AMG ή τη γραμμή Αθλητικός εξοπλισμός). Επιπλέον, η A 250 Sport έχει ένα σπορ, "κατασκευάστηκε από AMG" υψηλής απόδοσης ανάρτηση. Συνολικά αυτό οδηγεί σε χαμηλή δυναμική συμπεριφορά και κύλισης χαμηλής εκκίνησης-off γωνία βήματος. Επιπλέον, το όχημα έχει επίσης μια μειωμένη τάση να υποστρέφει στην υψηλότερη πλευρική περιοχή επιτάχυνσης: ο οδηγός είναι επομένως σε θέση να ελέγχουν αλλαγές στην κατεύθυνση με την είσοδο χαμηλής διεύθυνσης αλλά υψηλή ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Κατά την επιτάχυνση από στροφές που λαμβάνονται σε ταχύτητα, η τάση να υποστρέφει μειώνεται ακόμη περισσότερο από την "Εκτεταμένη Ελέγχου Πρόσφυσης" (XTC): με αυτή τη λειτουργία, το ESP ® παρέχει στήριξη με τη μορφή του κατευθυντική ευστάθεια με τη δημιουργία μια στιγμή εκτροπής στο μπροστινό και πίσω τροχούς που βρίσκονται στο εσωτερικό της καμπής.
Χειρισμός: ηλεκτρικό μηχανικό με βοήθεια
Το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι της A-Class έχει επανασχεδιαστεί. Ο ηλεκτροκινητήρας του σερβο σύστημα βοήθειας βρίσκεται τώρα άμεσα το σύστημα διεύθυνσης ως ένα διπλό σύστημα γρανάζι EPS. Το σύστημα διεύθυνσης κάνει μια σημαντική συμβολή στη συνολική απόδοση του οχήματος, όπως το τιμόνι λειτουργία απαιτεί μόνο την ενέργεια όταν διεύθυνσης πραγματοποιείται σήμερα. Ένα Direct-Steer σύστημα είναι διαθέσιμο σε συνδυασμό με το πακέτο Δυναμικής Οδήγησης AMG γραμμή ή εξοπλισμού Sport. Αυτό παρέχει ένα αισθητά πιο άμεση αναλογία διεύθυνσης κατά τη διάρκεια των στροφής χάρη γωνία ως προς την μεταβλητή αναλογία, και ενισχύει το χειρισμό και την ευκινησία του οχήματος σημαντικά. Το σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει ένα υψηλό αίσθημα ασφάλειας, καθώς ο οδηγός βιώνει μια συνεπής και ακριβής απάντηση σε όλες τις κινήσεις του τιμονιού.
Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης επιτρέπει επίσης διάφορες λειτουργίες υποβοήθηση διεύθυνσης που ενεργοποιείται από τη μονάδα ελέγχου ESP ®. Αυτά περιλαμβάνουν
Countersteering σε περίπτωση υπερστροφής
Διορθωτική τιμόνι κατά το φρενάρισμα σε οδόστρωμα προσφέροντας διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης (split-κλάσμα πέδησης)
Αντιμετωπίζοντας το βαθμό στον οποίο η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς επηρεάζει το σύστημα διεύθυνσης
Παράγωγα πλευρικό άνεμο και κλίσεις δρόμο
Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης κάνει επίσης Active Park Assist δυνατόν.
Με όλες τις εκδόσεις κινητήρων, η Mercedes-Benz A-Class έρχεται με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Οι δαγκάνες του πίσω άξονα και των ενισχυτών φρένων είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Ένα ιδιαίτερα βολικό χαρακτηριστικό είναι η λειτουργία HOLD, το οποίο είναι γνωστό από το μεγαλύτερο μοντέλο σειράς: όταν σταματήσει, για παράδειγμα στα φανάρια, ο οδηγός έχει απλώς να πατήσετε το πεντάλ του φρένου ελαφρώς πιο σταθερά και το φρένο θα συνεχίσει να ασχολείται μέχρι να κινείται και πάλι μακριά . Το φρένο απελευθερώνεται αυτόματα όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι. Στις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο, η λειτουργία συγκράτησης σε ανηφόρα εμποδίζει αυτόματα το όχημα από τροχαίο πίσω ακούσια κατά την εκκίνηση σε μια πλαγιά.
Mercedes-Benz A-Class είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο λειτουργεί με τη βοήθεια του ενεργοποιητή κινητήρες που ενεργεί για τις δαγκάνες του πίσω άξονα. Το φρένο στάθμευσης ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού κάτω από το φως διακόπτης στα αριστερά του ταμπλό. Αυτό δημιουργεί επιπλέον χώρο στην κεντρική κονσόλα, όπως το χειρόφρενο δεν απαιτείται πλέον. Όταν πατήσετε το κουμπί με ταχύτητες πάνω από τέσσερις km / h, το χειρόφρενο λειτουργεί ως φρένο έκτακτης ανάγκης, ενεργοποιώντας τα τέσσερα φρένα των τροχών μέσω του ESP ® 's υδραυλική μονάδα.
Σε συνδυασμό με το 7G-DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το χειρόφρενο προσφέρει μια ιδιαίτερα βολικός τρόπος λειτουργίας: όταν ο οδηγός επιταχύνει επαρκώς μετά την πρόσδεση της ζώνης ασφαλείας τους, το χειρόφρενο απελευθερώνεται αυτόματα.
Αεροδυναμική: Εξοικονόμηση καυσίμων η αεροδυναμική τρόπο
Με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) αξία των 0,27, οι αεροδυναμικές ειδικοί της Mercedes-Benz κατάφερε να δημιουργήσει ένα αριστούργημα με τη Mercedes-Benz A-Class. Και η A 180 BlueEFFICIENCY λόγω έκδοση να ακολουθήσει αργότερα είναι ακόμη σε θέση να υπερβεί αυτό το ρεκόρ για τα οχήματα hatchback: χάρη σε μια σειρά από αεροδυναμικές βελτιώσεις, αυτό το φάρο της απόδοσης επιτυγχάνει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,26.
Αναρίθμητες μελέτες προσομοίωσης της ροής στον υπολογιστή και μια μεγάλη μικρορύθμιση στην αεροδυναμική σήραγγα οδήγησε σε ένα σαφή στόχο: να ενισχύσει το βασικό σχήμα της A-Class περαιτέρω σχεδιασμό, με στόχο την επίτευξη ένα εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο, ειδικά για ένα μοντέλο hatchback με ένα κοντό πίσω πρόβολο. Όμως, η βελτίωση του συντελεστή οπισθέλκουσας Cd μόλις ένα εκατοστό, θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου κατά ένα δέκατο του λίτρου ανά 100 χλμ. κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο στο περίπου. 120 χλμ/ώρα. Με βάση τα στοιχεία NEDC, αυτό αντιστοιχεί σε μείωση των εκπομπών CO2 από ένα γραμμάριο ανά χιλιόμετρο.
Με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,27 και μια μετωπική επιφάνεια του 2,20 m2, η περιοχή μεταφοράς (CDA) είναι μικρότερη από 0,6 m2 - ένας αριθμός αναφοράς για τα οχήματα hatchback σε αυτό το τμήμα.
Η λεπτομερής δουλειά πίσω από την εξέλιξη αυτή τονίζεται από τα ακόλουθα παραδείγματα:
Οι διακριτικό σπόιλερ πλευρά δίπλα από το πίσω παράθυρο ("μικρών πτερυγίων") να συμβάλει στη δημιουργία μιας εκτέλεσης για το σχεδιασμό που μειώνει σημαντικά τις διασπαστικές μήκος δίνες δημιουργούνται στο D-πυλώνες.
Οι απώλειες ροής στους εμπρός θόλους των τροχών έχουν μειωθεί σημαντικά με τη βοήθεια του τροχού κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σπόιλερ οδοντωτή στο εμπρός και πίσω, οι χρονοθυρίδες στα τόξα των τροχών και βελτιστοποιημένη τάσια. Αυτά τα μέτρα οδηγούν σε βελτίωση της ροής του αέρα γύρω από τους θόλους των τροχών.
Η Mercedes-Benz A-Class διαθέτει ένα ρυθμιζόμενο διάφραγμα του ψυγείου, ήδη εξοικειωμένοι σε μεγαλύτερες σειρές μοντέλων. Οι γρίλιες πίσω από την μάσκα είναι για το μεγαλύτερο μέρος κλειστό όταν δεν υπάρχει ειδική ανάγκη για αέρα ψύξης.
Το κάτω μέρος του αμαξώματος έχει επίσης βελτιωμένη αεροδυναμική: το κύριο πάνελ όροφο διαθέτει μεγάλη επένδυση μέχρι πίσω θόλους των τροχών, που ακολουθείται από επιπλέον επένδυση του πίσω άξονα. Η πίσω σιγαστήρα έχει υποστεί επίσης αεροδυναμική βελτιστοποίηση.
Τα νέα A-Class εξωτερικοί καθρέπτες χαρακτηριστικά τα οποία έχουν βελτιστοποιηθεί όσον αφορά μια σειρά από λεπτομέρειες και ήδη αποδειχθεί εξαιρετικά αεροδυναμικές ιδιότητες τους σε μεγάλες σειρές μοντέλων, όπως το S, E και C-Class, καθώς επίσης και η B-Class. Η θέση του εξωτερικού καθρέφτη ρυθμίζεται σε σχέση με την Α-πυλώνα σε τέτοιο τρόπο ώστε η ροή του αέρα κατευθύνεται κατά μήκος πλευρά του παραθύρου, χωρίς σημαντική παρεμβολή ή διακοπή.
Οι εξωτερικοί καθρέπτες και το χαμηλό κλιμακωτό ύψος των κολόνων Α αντικατοπτρίζει το γεγονός ότι οι εργασίες που γίνονται σε αεροδυναμική σήραγγα δεν ήταν μόνο για τη βελτιστοποίηση των συνθηκών ροής, αλλά και για την ελαχιστοποίηση του θορύβου του ανέμου. Και εκτός από την αεροδυναμική και αεροακουστική, υπάρχει συχνά μια άλλη πειθαρχία για να εξετάσει: από την άποψη της διαχείρισης του νερού, επίσης, η ροή γύρω από τους εξωτερικούς καθρέπτες και τις κολόνες Α-πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθεί η αεροδυναμική σήραγγα ώστε να εξασφαλίζεται καλή ορατότητα είναι διατηρηθεί προς τα πίσω και στις πλευρές κατά τη διάρκεια υγρού καιρού.
Περισσότερα σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα της σειράς, στην περίπτωση της Mercedes-Benz A-Class οι ειδικοί αεροδυναμικής της Mercedes-Benz έκανε ιδιαίτερη χρήση της προσομοίωσης ροής (CFD, Computational Fluid Dynamics): κάθε συστατικό για πρώτη φορά βελτιώθηκε κατά τη διάρκεια αρκετών κύκλων χρησιμοποιώντας προσομοίωση της ροής πριν με αεροδυναμικές ιδιότητες του δοκιμάζεται στην αεροδυναμική σήραγγα.
Ψηφιακή προσομοίωση ροής βασίζεται στο λεγόμενο πεπερασμένων όγκων ως ένα μαθηματικό μοντέλο. Ένας καθαρός όγκος σχηματίζεται από περίπου 60 εκατομμύρια εξάεδρα, ή σε κύβους, και βασίζεται γύρω από τα CAD δεδομένα της νέας A-Class. Αυτό επιτρέπει τον κύκλο οδήγησης να προσομοιωθεί σε μια ελεύθερη περιοχή σε μια μεγάλη εικονική αεροδυναμική σήραγγα. Η Mercedes μηχανικοί παράγουν το ρεύμα αέρα χρησιμοποιώντας ένα προκαθορισμένο επίπεδο στροβιλισμού.
Θέτοντας νέα πρότυπα όσον αφορά την αξία και την κατανάλωση Cd: έκδοση BlueEFFICIENCY
Λόγω ακολουθήσει αργότερα είναι η A 180 CDI BlueEFFICIENCY Edition προσφέροντας ακόμα καλύτερα επίπεδα κατανάλωσης. Είναι ένα από τα πιο αποδοτικά οχήματα της κατηγορίας του: χάρη σε μια σειρά από πρόσθετα μέτρα αεροδυναμικής βελτιστοποίησης, κατέστη δυνατό να μειώσουν την αξία του Cd από 0,27 (στάνταρ μοντέλο) σε 0,26.
Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνουν:
μερικώς καλύπτει το πάνω μέρος της μάσκας
αεροδυναμικά καλύμματα σε σχήμα σύνδεσμο άνοιξη για να βελτιωθεί η ροή του αέρα κάτω από το αμάξωμα στο πίσω άξονα
χαμήλωμα του αιωρήματος κατά 15 mm
Πετρελαιοκινητήρες: τρεις ζώνες αποτελεσματική δύναμη
Ο νέος βασικός κινητήρας της σειράς OM 607 αναπτύσσει 80 kW (109 hp), αποδίδει 260 Nm στο στροφαλοφόρο άξονα και με ένα μηχανικό κιβώτιο καταναλώνει 3,8 λίτρα ανά 100 km, που αντιστοιχεί σε 98 g CO2 ανά χιλιόμετρο. Αυτό είναι ένα 22-τοις εκατό βελτίωση σε σχέση με μόνο 60 kW (82 hp) προηγούμενο μοντέλο, το A 160 CDI, τα οποία καταναλώνονται 4,9 λίτρα. Η νέα κορυφαία ντίζελ, το Α CDI 220, δεν είναι λιγότερο από 25 τοις εκατό καλύτερα από τον προκάτοχό του: αναπτύσσει μια ισχύ 125 kW (170 hp) και 350 Nm ροπής, και σε συνδυασμό με το 7G-DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καταναλώνει μόνο 4,3 λίτρα ανά 100 km (προσωρινά στοιχεία). Τα στοιχεία για τα προηγούμενα Α CDI 200 ήταν 103 kW (140 hp), 5,7 λίτρα, και 149 g CO2 ανά χιλιόμετρο.
Βενζινοκινητήρες: Turbo και άμεσο ψεκασμό για όλα
Μια σύγκριση μεταξύ της νέας και της προηγούμενης A 200 δείχνει τι έχει επιτευχθεί με τους κινητήρες βενζίνης: με 115 kW (156 hp) και 250 Nm ροπής, ο νέος κινητήρας προσφέρει κορυφαία απόδοση, αλλά καταναλώνει μόλις 5,4 λίτρα/100 km (127 g CO2 / km - στοιχεία για το 7G-DCT), το οποίο είναι 26 τοις εκατό λιγότερο από τον προκάτοχό του (100 kW, 185 Nm, 7,4 l/100 km, 174 g CO2/km). Ακόμα και το νέο κορυφαίο μοντέλο με το 7G-DCT και την παραγωγή 155 kW (211 hp) και 350 Nm είναι σημαντικά πιο αποτελεσματική με κατανάλωση 6,1 λίτρα του και τις εκπομπές CO2 των 143 g.
Οι εντελώς νέους κινητήρες και κιβώτια δεν είναι οι μόνοι καθοριστικοί παράγοντες σε αυτή την υποδειγματική απόδοση. Χάρη στον αρθρωτό σύστημα κατέστη δυνατό να επιλέξετε το βέλτιστο σχεδιαστεί για μετάδοση κάθε ντίζελ και βενζινοκινητήρα. Το συνολικό πακέτο στρογγυλοποιείται τέλεια με προοδευτικές αεροδυναμική με έναν αριθμό Cd μόνο 0,27, καθώς και έναν αριθμό άλλων βελτιώσεων.
"Τα νέα τετρακύλινδρα μοντέλα της Mercedes-Benz κατέχει ηγετική θέση βάσει των επιδόσεών τους, υψηλή απόδοση και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων. Εντυπωσιάζουν με την ομαλή, ανώτερη απόδοση ισχύος τους και την προσφορά τους πελάτες φινέτσα στο υψηλότερο επίπεδο», λέει ο καθηγητής Δρ Thomas Weber, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler υπεύθυνος για την έρευνα και την ομάδα της Mercedes-Benz Cars Ανάπτυξης.
Το 7G-DCT διπλού συμπλέκτη: Δυναμική και αποτελεσματική
Σχέδιο για πάνω από 50 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη και την παραγωγή των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων, η Mercedes-Benz αποτολμήσει σε νέες τεχνικές έδαφος με το 7G-DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη: το νέο σύστημα είναι ένα αυτοματοποιημένο τριών άξονα κιβώτιο αποτελείται από δύο subtransmissions, κάθε με το δικό του συμπλέκτη. Τόσο η ενεργοποίηση των συμπλέκτες και αλλαγή ταχυτήτων πραγματοποιείται πλήρως αυτόματα και χωρίς καμία διακοπή στην ελκτική του δύναμη. Αυτό επιτρέπει ένα ιδιαίτερα άνετο, αλλά παρ 'όλα αυτά δυναμικό τρόπο οδήγησης.
Χάρη σε επτά εργαλεία της, προσφέρει μια εξαιρετικά μεγάλη εξάπλωση του μέχρι 7,99. Αυτό σημαίνει ότι μια πολύ σύντομη σχέση μετάδοσης είναι διαθέσιμη όταν κινείται μακριά σε μια ανηφορική κλίση με ένα υψηλό ωφέλιμο φορτίο, για παράδειγμα, ενώ κατά τη διάρκεια της πλεύσης την ταχύτητα της μηχανής μπορεί να μειωθεί σημαντικά. Η αποτελεσματικότητα αυτής της μετάδοσης οδηγεί σε εννέα τοις εκατό βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με το CVT που απασχολούνται στην Mercedes-Benz A-Class μέχρι σήμερα, και η κατανάλωση καλύτερούς με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σε ένα μήκος 367 χιλιοστών και ένα βάρος 86 χιλιογράμμων, η 7G-DCT είναι πιο συμπαγής και ελαφρύτερη από τις μεταδόσεις σε αυτή την κατηγορία ροπής που έχουν διαθέσιμα στην αγορά μέχρι σήμερα. Οι συμπλέκτες λαμβάνουν τη μορφή γαλακτωμάτων ελαίου-ψυχθέν πολλαπλών δίσκων συμπλεκτών. Το ειδικά σχεδιασμένο υδραυλικό ρευστό ενεργά ψύχεται, εξασφαλίζοντας έτσι σωστή λειτουργία της μεταδόσεως, ακόμη και κάτω από ακραίες συνθήκες, παρά το συγκριτικά χαμηλό επίπεδο πλήρωσης των έξι λίτρων. Η περίσσεια θερμότητα της μηχανής μπορεί επίσης να μεταφερθεί στο μεταδόσεως, που βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της.
Για πρώτη φορά σε αυτόν τον τύπο της μονάδας, η μετάδοση τροφοδοτείται με λάδι από δύο αντλίες λαδιού - ένα μηχανικό και ένα ηλεκτρικό. Η ηλεκτρική αντλία διατηρεί την πίεση λαδιού όταν ο κινητήρας είναι σβηστός μέσω του start / stop λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι η μετάδοση είναι άμεσα λειτουργική όταν ο κινητήρας βρίσκεται σε επανεκκίνηση και το όχημα μπορεί να κινηθεί εκτός και πάλι χωρίς καμία καθυστέρηση. Επιπλέον, η ηλεκτρική αντλία είναι σε θέση να υποστηρίξει την μηχανική αντλία, όταν εφαρμόζονται φορτία αιχμής, επιτρέποντας μια πιο συμπαγή και αποτελεσματική σχεδίαση για τη μηχανική αντλία.
Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η ηλεκτρική ενεργοποίηση των υδραυλικών για την κλειδαριά στάθμευσης, η οποία είναι κλειδωμένη με μηχανικά μέσα. Αυτό το «πάρκο by wire" η λειτουργία επιτρέπει τη μετάδοση επιλογέα πρέπει να τοποθετείται κατά το δοκούν: να βρίσκεται με τη μορφή ενός μοχλού κολώνα του τιμονιού στα δεξιά πίσω από το τιμόνι της A-Class. Σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό χειρόφρενο, επιπλέον χώρος έχει έτσι δημιουργηθεί στην κεντρική κονσόλα για επιπλέον αποθηκευτικοί χώροι.
Τρεις τρόποι αλλαγής ταχυτήτων είναι στη διάθεση του οδηγού:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: σε αυτή την κατάσταση, η μετάδοση πραγματοποιεί αλλαγές ταχυτήτων πλήρως αυτόματα και ιδιαίτερα άνετα. Τα εργαλεία επιλέγονται λαμβάνοντας δεόντως υπόψη μια ιδιαίτερα οικονομική στυλ οδήγησης σε χαμηλές στροφές
SPORT: η μετάδοση πραγματοποιεί αλλαγές ταχυτήτων πλήρως αυτόματα. Οι χρόνοι απόκρισης και μετατόπιση είναι μικρότερη, με αλλαγές ταχυτήτων σε υψηλότερες στροφές του κινητήρα
MANUAL: Σε αυτή τη λειτουργία, ο οδηγός λειτουργεί χειροκίνητα τη μετάδοση μέσω στροφή paddles πίσω από το τιμόνι. Οι στροφές του κινητήρα στις οποίες μετατοπίζονται τα εργαλεία μπορεί να επιλέξει ελεύθερα
Το ECO ή Sport mode, ο οδηγός εξακολουθεί να είναι σε θέση να παρέμβει το χέρι στο αλλαγής ταχυτήτων μέσω της διαδικασίας των χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Η μετάδοση επανέρχεται στην επιλεγμένη αυτόματη λειτουργία μετά τα κουπιά έχουν παραμείνει ανενεργό για δώδεκα δευτερόλεπτα, ή μετά από μια μεγαλύτερη καθυστέρηση κατά την οδήγηση κατηφόρα ή σε δρόμους με στροφές.
Ένας βασικός παράγοντας που συμβάλλει στη συνολική αποτελεσματικότητα και τον δυναμισμό της A-Class είναι ο στενός συντονισμός της λειτουργίας των κινητήρων και μεταδόσεων. Μια συνεχής ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των μονάδων ελέγχου διασφαλίζει ότι οι κινητήρες λειτουργούν στο ιδανικό σημείο λειτουργίας ανά πάσα στιγμή. Το 7G-DCT μετάδοση κατασκευάζεται στη Στουτγάρδη-Hedelfingen εργοστάσιο της Daimler.
Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο: Άνετα εγχειρίδιο αλλαγές ταχυτήτων
Το νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο αναπτύχθηκε παράλληλα με 7G-DCT. Είναι εξαιρετικά συμπαγής και μοιράζεται ορισμένα κοινά σημεία.
Οι τρεις-άξονα μετάδοσης είναι επίσης πολύ συμπαγής (μήκος 345 χιλιοστά) και ελαφρύ (ξηρό βάρος 46 kg) και ενσωματώνει μια σειρά από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά για ιδιαίτερα ευχάριστες αλλαγές ταχυτήτων. Μια ολοκληρωμένη μαγνήτη επί της ατράκτου ταχυτήτων ανιχνεύεται από έναν αισθητήρα Hall. Η αδρανή θέση προσδιορίζεται με τον τρόπο αυτό, κάνοντας το εκκίνησης / διακοπής λειτουργίας είναι δυνατόν. Το σήμα για όπισθεν ενεργοποιεί τα φώτα όπισθεν.
Η μεγάλη εξάπλωση των 6,7 επιτρέπει τη μείωση των στροφών του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει ότι υπάρχουν επαρκή ελκτική δύναμη είναι διαθέσιμη κατά τη μετακίνηση μακριά με ένα πλήρως φορτωμένο Mercedes-Benz A-Class και ρυμουλκούμενο μέχρι μικτού βάρους των 3,4 τόνων. Ο συμπλέκτης λειτουργεί υδραυλικά και τα εργαλεία ενεργοποιούνται μέσω καλωδίων.
Με εκκεντροφόρο επικεφαλής με τρίτη και τέταρτη σχέση και την όπισθεν δεν λειτουργούν στο λουτρό λαδιού. Αυτό μειώνει την ροπή οπισθελκύσεως, διευκολύνοντας έτσι αλλαγές ταχυτήτων σε χαμηλές θερμοκρασίες, ειδικότερα. Οι τρεις-κώνου συγχρονισμό των πρώτων δύο γρανάζια εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό, ενώ τα ακόλουθα εργαλεία παρέχονται με συγχρονισμό δύο-κώνου. Τα βελτιστοποιημένου βάρους πιρούνια μετατόπισης χυτό αλουμίνιο εγκατεστημένο στην αντι-τριβής έδρανα επί των ράβδων μετατόπισης, προκειμένου να μειωθούν οι δυνάμεις μετατόπισης.
Παθητική ασφάλεια: Μια ισχυρή βάση και έξυπνη προστασία
"Ένα αστέρι είναι όλα όσα χρειάζεται" - η Mercedes-Benz φιλοσοφία της ασφάλειας ισχύει και για τη νέα Α-Class. Εξοπλισμός ασφαλείας του, ορισμένα χαρακτηριστικά των οποίων είναι παραδοσιακά βρίσκονται σε πολύ υψηλότερες κατηγορίες οχημάτων, περιλαμβάνει προεντατήρες και περιοριστές ισχύος για τα πίσω καθίσματα, επίσης, το PRE-SAFE ® προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών και το ενεργό καπό για την προστασία των πεζών. Το line-up περιλαμβάνει επίσης επτά αερόσακους στο βασικό εξοπλισμό και την Mercedes αυτόματο σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης.
Η νέα Mercedes-Benz A-Class έχει περάσει αυστηρό πρόγραμμα της μάρκας των crash tests. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο περίπου 30 διαφορετικές διαμορφώσεις των επιπτώσεων, οι οποίες καθορίζονται ως απαιτήσεις για την ασφάλεια των επισκεπτών και διεθνή έγκριση τύπου, αλλά επίσης εννέα ιδιόκτητα δοκιμές πρόσκρουσης, όπως τη δοκιμή στέγη-drop ή την εξέταση των επιπτώσεων πόλο, που αναπτύχθηκε από την ίδια μάρκα.
Η ικανότητα της νέας A-Class για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις που υπερβαίνουν κατά πολύ τις νόμιμες προϋποθέσεις, σε ορισμένες περιπτώσεις αποδεικνύεται επίσης από την εσωτερική αντιστάθμιση δοκιμή σύγκρουσης μπροστά κατά ένα μελλοντικό πολυτελές sedan-τμήμα από τη Mercedes-Benz: παρά την υψηλή ταχύτητα πρόσκρουσης και το γεγονός ότι είναι η μικρότερη συμμετέχων ατύχημα, η Α-Class προσφέρει επιβαίνοντες ένα άθικτο διαμερίσματος των επιβατών και άριστες πιθανότητες επιβίωσης.
Η δομή του αμαξώματος αποτελεί τη βάση για το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας, τόσο από την άποψη του υλικού - το ποσοστό των υψηλής αντοχής και υπερ-υψηλής αντοχής χάλυβα φύλλο ανέρχεται σε 67 τοις εκατό - και σε σχέση με τις διαρθρωτικές σχεδιασμό του. Βασικά χαρακτηριστικά της δομής του front-end είναι η συστηματική εφαρμογή ενός διαθέσιμου μήκους συντριβή των 435 χιλιοστών, κατανομή του φορτίου κατά τη διάρκεια αρκετών αεροπλάνα, το νέο διάφραγμα και η έννοια πάτωμα και το υποπλαίσιο ως στοιχείο παραμόρφωσης.
Μια συνολικά τρεις διαμήκη επίπεδα μέλη - που αποτελείται από τις ευθείες εμπρός διαμήκη μέλη, ένα δεύτερο, ανώτερο επίπεδο συνδέεται με το μπροστινό άκρο που αποτελείται από μορφοδοκούς κουτί αλουμινίου και ένα τρίτο επίπεδο στο κάτω μέρος μπροστά του υποπλαισίου - επιτρέπουν ενέργειας κρούσης να είναι μειώνεται με ελεγχόμενο τρόπο.
Το υποπλαίσιο παρέχει την υποστήριξη της ροπής για την εγκάρσια μπλοκ κινητήρα / μετάδοσης και χρησιμεύει για να επισυνάψετε τα στοιχεία για τον μπροστινό άξονα και τιμονιού. Αποτελείται από περισσότερες πλάκες χάλυβα, ορισμένες από ατσάλι πολύ υψηλής αντοχής, και ένα υδρομορφοποιημένο σωλήνα. Προκειμένου να βελτιστοποιηθεί ιδιότητες παραμόρφωσης του, το υποπλαίσιο συνδέεται μέσω δύο δοκοί αλουμινίου οδηγεί προς τα εμπρός προς το ψυγείο αλουμινίου mount βρίσκεται κάτω από το εμπρόσθιο άκρο. Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, οι δυνάμεις που μπορούν να απορρίπτονται σε πρώιμο συγκυρία μέσα στο υποπλαίσιο μέσω αυτής τρίτη διαδρομή φορτίου, προκειμένου να διασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή διάχυση της ενέργειας.
Ένα πλαστικό σφήνα συντριβής που τοποθετείται στο πίσω μέρος των μπροστινών τροχών, βοηθά να εξασφαλιστεί ότι οι τροχοί δεν ολισθαίνουν κάτω από τα εμπρός πόρτες σε περίπτωση σύγκρουσης με μεγάλο αντίκτυπο, ανεξάρτητα από τις γωνίες στροφής. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι δυνατόν να ανοίξουν οι πόρτες, ακόμη και μετά από ένα σοβαρό ατύχημα.
Το διάφραγμα περιλαμβάνει επίσης ένα ειδικό χαρακτηριστικό: τα λεγόμενα «δρομείς skate" μπροστά από τα δύο μεσαία διαμήκεις δυνάμεις απαλλαγή των μελών στο πάτωμα. Η συνεχής δομή δαπέδου αποτελείται από ένα σύνολο τεσσάρων ευθεία διαμήκη μέλη. Οι ενισχύσεις οροφής της σήραγγας μπροστά και πίσω συνδυάζονται με τη σήραγγα να παράσχει έναν επιπλέον κλειστό προφίλ στήριξης το εμπρόσθιο άκρο.
Ελεγχόμενη παραμόρφωση: προστασία σε πλευρικές συγκρούσεις για
Άκαμπτες δομές πλευρά και ορίζεται διαχείριση παραμόρφωση βοηθήσει να διασφαλιστεί η επιβίωση χώρος για τους επιβάτες σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Στοιχεία εδώ περιλαμβάνουν την λεγόμενη «κονταριού στήριξης», ένα μέλος τοποθετείται διαγωνίως στο πίσω ποδιών μεταξύ κεντρικό τούνελ και πάτωμα πλευρικό τοίχωμα το οποίο έχει σκοπό να εμποδίσει τον λόγο από το να σχίζεται ανοικτή σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης με ένα δέντρο.
Τα υψηλής αντοχής χάλυβα που χρησιμοποιούνται στην άνω περιοχή της Β-πυλώνα προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν εισβολής και για τη διατήρηση της κλωβός επιβατών σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Η κάτω περιοχή της κολόνας Β είναι πιο ήπια, προς το συμφέρον της διάχυσης της ενέργειας. Οι ειδικοί ασφαλείας της Mercedes-Benz έχουν βαφτίσει το σύστημα διαχείρισης ρωγμή για το εσωτερικό της κολόνας Β "βαμπίρ δόντια". Σε μία σοβαρή πλευρά-σε συντριβή, τα πιεστήρια αναστολέα της ζώνης ασφαλείας πάνω στο εσωτερικό τοίχωμα του Β-πυλώνα. Για να αποφευχθεί αυτό να οδηγήσει σε μια εγκάρσια ρωγμή που μπορεί να επηρεάσει τη δομική ακεραιότητα, μικρό, δόντι-όπως εσοχές καθορίζουν την κατεύθυνση ρωγμή.
Προστασία των πεζών: ολοκληρωμένα μέτρα συμπεριλαμβανομένης της Active Bonnet
Η προστασία των χρηστών του οδικού δικτύου που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο είναι πάντα μια κορυφαία προτεραιότητα κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης των επιβατικών αυτοκινήτων Mercedes. Η νέα Mercedes-Benz A-Class διαθέτει πολλά προστατευτικά μέτρα έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσει να ελαττώσει τον κίνδυνο τραυματισμού για τους πεζούς. Προκειμένου να μειωθούν τα φορτία τα οποία προκύπτουν σε περίπτωση μιας πρόσκρουσης με πεζό στο καπό του οχήματος, ο χώρος μεταξύ της παραμόρφωσης καπό και των συστατικών κάτω από αυτό έχει βελτιστοποιηθεί. Αυτό επιτυγχάνεται εν μέρει, μέσω της κατάλληλης τοποθέτησης των εξαρτημάτων, όπως οι μονάδες ελέγχου ή υγρού δεξαμενές στο διαμέρισμα του κινητήρα.
Στην περίπτωση της Α-Class, με σπορ, χαμηλωμένο σώμα του, ένα δραστικό καπό χρησιμοποιείται επίσης. Στην περίπτωση πρόσκρουσης με πεζό, εξελιγμένα αισθητήρες σε συνδυασμό με έξυπνες αλγορίθμους ενεργοποιούν ενεργοποιητές στην περιοχή των μεντεσέδων καπό.
Το σαλόνι αυτοκινήτου θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι τις 20 Ιανουαρίου.
πηγη http://www.netcarshow.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου