Η Μπιγιονσέ δανείζει τη φωνή της στην ταινία «Epic: Το Μυστικό Βασίλειο του Δάσους»

Από τους δημιουργούς των ταινιών «Ρίο» και «H Εποχή των Παγετώνων», και τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Κρις Ουέτζ, έρχεται η νέα τρισδιάστατη περιπέτεια, με τίτλο «Epic: Το Μυστικό Βασίλειο του Δάσους».

Η ταινία αφηγείται τη μάχη μεταξύ των δυνάμεων του καλού, που προστατεύουν τη φύση, και των δυνάμεων του κακού, που θέλουν να την καταστρέψουν.
Όταν μια έφηβη κοπέλα βρεθεί, με μαγικό τρόπο, σ’ αυτό το μυστικό σύμπαν, θα συμμαχήσει με ένα μπουλούκι μοναδικών και αστείων χαρακτήρων για να σώσει τον κόσμο τους …αλλά και τον δικό μας.

Η Μπιγιονσέ δάνεισε τη φωνή της στη «Bασίλισσα Τάρα» και ομολογεί ότι συγκινήθηκε πολύ με το ρόλο της:
«Ήταν ενδιαφέρον. Ήταν η πρώτη δουλειά που έκανα, αφού γέννησα. Οι ορμόνες μου με έκαναν να είμαι ιδιαίτερα ευσυγκίνητη. Υπήρχε μια σκηνή, όπου η βασίλισσα Τάρα διαλέγει κατά κάποιο τρόπο το παιδί της. Αισθάνθηκα ότι ήταν το δικό μου παιδί. Με άγγιξε πάρα πολύ όλο αυτό και ήταν ωραίο που άφησα αυτό το συναίσθημα να βγει στην επιφάνεια».

Η Μπιγιονσέ έχει ξεκινήσει αυτή την περίοδο την παγκόσμια περιοδεία της, χωρίς παράλληλα να έχει σταματήσει να ασχολείται και με πολλά άλλα πράγματα: «Δεν θέλω να κάνω μόνο ένα πράγμα. Έχω διαφορετικά αισθήματα κάθε μέρα. Τώρα που έχω κάνει και ταινίες, αισθάνομαι ότι μπορώ να δοκιμάσω να ζωντανέψω αυτούς τους χαρακτήρες επί σκηνής ή μέσα από τη μουσική μου. Ήταν λοιπόν ενδιαφέρον ότι το να παίξω σ’ αυτή τη ταινία, μου προσέφερε το απαραίτητο θάρρος να κάνω πράγματα που δεν είχα κάνει μέχρι σήμερα».

Το υπόλοιπο καστ του «Epic: Το Μυστικό Βασίλειο του Δάσους», που δάνεισε τη φωνή του σ’ αυτή την ταινία κινουμένων σχεδίων για όλη την οικογένεια, περιλαμβάνει τους Αμάντα Σέιφριντ, Κόλιν Φάρελ, Τζος Χάτσερσον και Τζόνι Νόξβιλ.

Η ταινία βγαίνει στις ελληνικές αίθουσες στις 6 Ιουνίου, από την Odeon.







πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...