Μια συναισθηματική στιγμή στην Sant'Agata Bolognese στο αποκορύφωμα του γκαλά γιορτάζει την 50ή επέτειο Lamborghini του: απίστευτο όχημα Walter De Silva έκανε την είσοδο του μπροστά σε χιλιάδες προσκεκλημένους, ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού για αφιέρωμα του ομίλου Volkswagen για τον εορτασμό της Βουλής των Raging μισό αιώνα Bull.
«Είμαι πολύ συνδέεται με αυτό το ιταλικό εμπορικό σήμα, ενός Ιταλού εαυτό μου. Ήθελα να αποτίσουμε φόρο τιμής και να σκεφτεί ένα όχημα για να υπογραμμίσει το γεγονός ότι Lamborghinis έχουν πάντα φτιαγμένα με μεράκι και με την καρδιά πάνω από το κεφάλι», είπε μια συναισθηματική De Silva.
Πράγματι, η Egoista, όπως το όχημα έχει βαφτίσει, αποτελεί ένα αυτοκίνητο σφυρηλατηθεί από ένα πάθος για την καινοτομία και τις εναλλακτικές λύσεις, το ίδιο πάθος το οποίο έχει θέσει πάντα τη μάρκα Lamborghini μεταξύ τους. «Αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που γίνονται μόνο για ένα άτομο, να τους επιτρέψει να έχουν τη διασκέδαση και να εκφράσουν την προσωπικότητά τους στο μέγιστο. Έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για υπερ-εξελιγμένα ανθρώπους που θέλουν μόνο τα πιο ακραία και ειδικά πράγματα στον κόσμου. Αντιπροσωπεύει ηδονισμό λαμβάνονται για την ακραία, είναι ένα αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς, με μια λέξη: Egoista (εγωιστική), "De Silva εξηγείται περαιτέρω.
Το ντεμπούτο του supercar ήταν εξίσου εντυπωσιακή, με μια κινηματογραφική είσοδο ανακοινώθηκε από ρυμουλκούμενο προβάλλεται σε εννέα μεγάλη οθόνη σε ένα δωμάτιο. Η σκηνή μετατράπηκε σε μία λωρίδα προσγείωσης, με ένα κορυφαίο μοντέλο σε ένα κοστούμι της πτήσης καθοδηγεί την άφιξη του Egoista με κουπιά φως του εδάφους του πληρώματος, και το βρυχηθμό του κινητήρα V10 κουνώντας το 20-μετρητή ψηλό τεντωμένα δομή εκδήλωση: αυτό είναι το θέαμα του VIP επισκέπτες υποβλήθηκαν σε θεραπεία με το πότε Lamborghini Πρόεδρος και CEO Stephan Winkelmann εισήλθε στο τιμόνι της Egoista, πριν καλώντας δημιουργός της, Walter De Silva, για να τον ενώσει στη σκηνή.
Concept και τεχνολογία
Τροφοδοτείται από έναν 5.2-λίτρων V10 κινητήρα προμηθεύει με 600 ίππους, η Lamborghini Egoista είναι σκόπιμα ακραία και ασυνήθιστη όχημα με απολύτως μοναδικά χαρακτηριστικά, που δημιουργήθηκε από την ομάδα του Volkswagen Group Design - Alessandro Dambrosio υπεύθυνη για το εξωτερικό και Stefan Sielaff για το εσωτερικό, ειδικότερα. Η ομάδα De Silva επέλεξε να δημιουργήσει ένα μονοθέσιο, ωθώντας όλα τα χαρακτηριστικά της Lamborghini make-up σημαίνει γνήσια οδηγική απόλαυση, τις επιδόσεις και το στυλ πέρα από τα όριά τους. Το πιλοτήριο, έχουν σχεδιαστεί σαν ένα tailor-made κοστούμι για τον οδηγό, είναι μια αφαιρούμενη ενότητα η οποία, αφού συνδυαστεί με το υπόλοιπο του οχήματος, δημιουργεί μια τέλεια τεχνική, μηχανική και αεροδυναμική μονάδας. Inspiration, σύμφωνα με την παράδοση Lamborghini, και πάλι προέρχεται από το χώρο των αερομεταφορών, και ιδίως το Apache ελικοπτέρου, όπου το πιλοτήριο μπορεί να εξαχθεί σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
«Το πιλοτήριο, γίνεται εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και αλουμίνιο, αντιπροσωπεύει ένα είδος επιβίωση των κυττάρων, επιτρέποντας στον οδηγό να απομονώσει και να προστατεύσουν τον εαυτό τους από εξωτερικά στοιχεία," De Silva εξήγησε. «Διατηρήσαμε ένα μάτι για το μέλλον, όταν το σχεδιασμό της Egoista, ενώ η ιδέα ότι το πιλοτήριο του θα μπορούσαν να έχουν ληφθεί από ένα αεριωθούμενο αεροπλάνο και να ενσωματωθούν σε ένα οδικό όχημα, να παρέχει μια διαφορετική εναλλακτική δυνατότητα ταξιδιού. "
Ο σχεδιασμός
Ο εξωτερικός χώρος χαρακτηρίζεται από δύο θεμελιώδεις πτυχές: την αρχιτεκτονική και τα υλικά χρησιμοποιηθούν. Ο σχεδιασμός καθορίζεται από ένα εξαιρετικά μυϊκή δομή, στην οποία κενών και συμπαγείς περιοχές ταιριάζουν μαζί με τη δύναμη και σφρίγος. Το αμάξωμα κυριαρχούν, στις πλευρές του, από το τυποποιημένο προφίλ του ταύρου ετοιμάζεται να φορτίο, τα κέρατα του μειώνεται. Ο ταύρος οδηγεί προς τα εμπρός τροχούς, προσδίδοντας ένα φουτουριστικό του δυναμισμού και οι γραμμές που υπάρχουν ήδη, αυτά καθαυτά, ιδιαίτερα επιθετική. Φυσικά, αυτό είναι ένα αφιέρωμα, ένα τολμηρό στιλιστικά παραπομπή η οποία δεν μπορεί παρά να είναι μια επανάληψη της μάρκας Lamborghini εικονίδιο, το γνωστό μαίνεται ταύρο. Η πρόκληση της αποτελεσματικής εισάγοντας το σύμβολο Lamborghini ως αναπόσπαστο μέρος του αμαξώματος συναντήθηκε θάρρος και καλλιτεχνικά. Η κάτοψη αποκαλύπτει ένα trimaran προφίλ, όπου το κεντρικό σκάφος αποτελεί ένα μοναδικό τμήμα με το πιλοτήριο, υπογραμμίζεται από το κάλυμμα ανθρακονημάτων στο μπροστινό καπό.
Το άνω μέρος του οχήματος δεν έχει αεροδυναμική αποφύσεις, αλλά μάλλον πτερύγια ενσωματωθεί στο προφίλ του αμαξώματος οι οποίες δρουν αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Δύο οπίσθια πτερύγια ενεργοποιούν αυτόματα σε υψηλές ταχύτητες για να αυξήσει τη σταθερότητα, ενώ μια σειρά από εισαγωγές αέρα στο πίσω μέρος του καπό του κινητήρα παρέχει την ροή του αέρα ψύξης στον ισχυρό σταθμού V10 κινητήρα. Ενώ το εμπρόσθιο μέρος του οχήματος έχει ένα προφίλ προορίζεται για την αύξηση της κάθετης δύναμης, το πίσω πλήρως ανοιχτή προς τις μηχανικούς ενόψει, μειώνοντας το βάρος αλλά επίσης και με το αποτέλεσμα της δημιουργίας ενός πιο επιθετική εμφάνιση. Φώτα της Lamborghini Egoista αποτελούν περισσότερο σαν ένα αεροσκάφος από ό, τι ένα δρόμο αυτοκινήτου. Δεν έχουν παραδοσιακή προβολείς, φώτα LED και όχι κάθαρση που καθορίζουν τη θέση της όχι μόνο για ένα μόνο επίπεδο, όπως στο δρόμο, αλλά σε τρεις διαστάσεις, όπως απαιτείται στον εναέριο χώρο. Δύο λευκά φώτα μπροστά, δύο κόκκινα πίσω φώτα, ένα κόκκινο φως που αναβοσβήνει στο πάνω μέρος της ουράς, δύο πορτοκαλί ταύρου ματιών ως δείκτες πλευρά, και δύο επιπλέον φώτα στην οροφή, κόκκινο στα αριστερά και πράσινο δεξιά, κάνει Αυτό το τετράτροχο UFO μοναδική ακόμα και στο σκοτάδι. Τέλος, κρυμμένο πίσω από τα εμπρός αεραγωγοί στη βάση του συνδέσμου μεταξύ του κεντρικού οργανισμού και των δύο πλευρικών τμημάτων, είναι δύο ισχυρά προβολείς xenon, δύο αετού μάτια σε θέση να ανιχνεύσει το σκοτάδι για μεγάλες αποστάσεις. Καθώς είναι κατασκευασμένα από ελαφριά υλικά όπως το αλουμίνιο και ανθρακονήματα, το όχημα δεν έχει με τα πόδια ζώνες, δεόντως, όπως σημειώνεται στην αεροσκάφη. Οι ομοιότητες με τον κόσμο της αεροναυπηγικής δεν τελειώνουν εδώ, όμως, καθώς το σώμα είναι κατασκευασμένο από ειδικό υλικό antiradar, και το γυαλί είναι anti-glare με ένα πορτοκαλί διαβάθμιση. Οι ζάντες είναι επίσης κατασκευασμένα από υλικό antiradar, επίπεδη και τραχύ, στολισμένη με ανθρακονήματα πλάκες για να βελτιώσουν την αεροδυναμική τους.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του cockpit θα είναι εξαιρετικά λογική, η λειτουργικότητά του λαμβάνονται σε ακραίες συνθήκες. Υπάρχει ένα αγωνιστικό κάθισμα με τέσσερις-ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, κάθε ταινία ένα διαφορετικό χρώμα, οι αερόσακοι και το ελάχιστο των μέσων. Το κομβικό σημείο της αυτά είναι ένα head-up display, χαρακτηριστικό των αγωνιστών τζετ. Για να βγούμε από το όχημα, ο οδηγός πρέπει να αφαιρέσετε την τιμόνι και ακουμπήστε το στο ταμπλό, να ανοίξει το θόλου με ηλεκτρονική εντολή, να σηκώνεται στο κάθισμά του, να καθίσει σε ένα συγκεκριμένο σημείο του αριστερού αμάξωμα, στη συνέχεια, περιστρεφόμενη πόδια τους 180 μοιρών από το εσωτερικό του πιλοτηρίου προς το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Σε αυτό το σημείο, μπορούν να τοποθετήσουν τα πόδια τους κάτω και να σηκωθεί. Ακόμη και να πάρει έξω από το όχημα, η Lamborghini Egoista απαιτεί πιλότος περισσότερο από έναν οδηγό, μια πραγματική top gun.
Το φιλοσοφία
Η Egoista περιέχει, κατά τη γνώμη Walter De Silva, όλα τα κριτήρια για τα προϊόντα τα οποία αποτελούν μέρος της του Lamborghini make-up. «Είναι σαν να Ferruccio Lamborghini έλεγαν:.. Πάω να θέσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, δεν θέλω έναν επιβάτη θέλω για τον εαυτό μου, και θέλω, όπως φαντάζομαι ότι είναι αυτό είναι μια φανατική όχημα, Egoista ταιριάζει καλά. "
Σε περίπτωση Lamborghinis τα αυτοκίνητα για τους λίγους, αυτό το ένα πηγαίνει περισσότερο. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μόνη της, ένα δώρο από την Lamborghini Lamborghini, λαμπρή στη μοναξιά της. Η Egoista Είναι αγνό συναίσθημα, Never Never Land, το οποίο κανείς δεν μπορεί ποτέ να κατέχουν, και τα οποία θα παραμείνει για πάντα ένα όνειρο, προς όλους.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου