«Το όνειρο έγινε πραγματικότητα! Forza ΑΕΚ»!

Ο Μπρούνο Τσιρίλο το... μαρτύρησε! Ο Ιταλός αμυντικός που πέρασε το πρωί από ιατρικές κι εργομετρικές εξετάσεις ανήκει πλέον στην ΑΕΚ, καθώς όπως «τιτίβισε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο «twitter» «το όνειρο έγινε πραγματικότητα! Ξανά μαζί! Είμαι πολύ χαρούμενος! Ζήτω η ΑΕΚ»!


O 36χρονος στόπερ που έπαιξε στην Ενωση τη διετία 2005-2007, πραγματοποιώντας 62 εμφανίσεις και σημειώνοντας 3 γκολ, επιστρέφει σε γνώριμα λημέρια και παρά το προχωρημένο της ηλικίας του προσδίδει σιγουριά στα μετόπισθεν και εμπειρία, που σ' αυτές τις κατηγορίες είναι ό,τι πιο απαραίτητο...

Λίγο μετά το «τιτίβισμα» η Ενωση ανακοίνωσε την απόκτηση του Ιταλού κεντρικού αμυντικού, ο οποίος υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους «κιτρινόμαυρους».

H ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
«Η ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Μπρούνο Τσιρίλο. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε ιδιωτικό συμφωνητικό διάρκειας ενός έτους.
Ο Μπρούνο Τσιρίλο που αγωνίστηκε για πρώτη φορά με τα χρώματα της ομάδας μας τη χρονική περίοδο 2005 - 2007, επέστρεψε στην ΑΕΚ 6 χρόνια αργότερα και μετά και την τυπική ολοκλήρωση της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, δήλωσε: «Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Στο παρελθόν πέρασα δύο πολύ όμορφα χρόνια στην ΑΕΚ, αγωνίστηκα στο Τσάμπιονς Λίγκ και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ.
Πάντα είχα στήν άκρη του μυαλού μου την ημέρα της επιστροφής μου. Γνωρίζω τί σημαίνει αυτή η ομάδα και πόσο βαρύ είναι το όνομά της. Είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ΑΕΚ».
Το τιτίβισμα του Τσιρίλο
 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...