Μαϊάμι Lucy Mecklenburgh: Η προκλητική Βρετανίδα

Από τις πιο σέξι και προκλητικές Βρετανίδες, η Lucy Mecklenburgh, εθεάθη με ένα μικροσκοπικό κόκκινο μπικίνι στην πισίνα πολυτελούς ξενοδοχείου στο Ντουμπάι να τρώει φράουλες στην ξαπλώστρα παίρνοντας ταυτόχρονα και τις ανάλογες πόζες στο φωτογραφικό φακό.

Η 23χρονη τηλεοπτική περσόνα και μοντέλο γεννήθηκε στο Εσεξ της Αγγλίας και έγινε γνωστή το 2013 όταν κέρδισε στο διαγωνισμό Best Bikini Body of 2013. Τον τελευταίο χρόνο η Lucy έχει στρέψει το βλέμμα της στο Χόλιγουντ, θέλοντας να ασχοληθεί με την ηθοποιία. Για αυτό το λόγο κάνει ειδική διατροφή, γυμνάζεται καθημερινά, με αποτέλεσμα οι αλλαγές πάνω της είναι ιδιαίτερα εμφανείς συγκριτικά με ένα χρόνο πριν που έγινε γνωστή. Η ίδια μάλιστα το παραδέχτηκε σε συνέντευξή της: «Εχω παρατηρήσει αλλαγές πάνω μου. Νιώθω πιο υγιής, πιο δυνατή και έχω περισσότερη ενέργεια. Εχασα επίσης όλη μου την κυτταρίτιδα. Το σώμα μου είναι στην καλύτερή του φόρμα. Πρόσφατα έχω ξεκινήσει και ειδικό πρόγραμμα κοιλιακών».














Πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...