Mόδα Όμορφιά: Η Emilia Clarke μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά ομορφιάς της!

ο όνομά της είναι Εμίλια Κλαρκ και είναι παγκοσμίως γνωστή για το ρόλο της στην πολύ επιτυχημένη σειρά Game of Thrones. Αυτό που μας κάνει εντύπωση στη συγκεκριμένη σταρ είναι η λάμψη που εκπέμπει το πρόσωπό της και εντός και εκτός τηλεοπτικής οθόνης. Δες ποια είναι τα μυστική της ομορφιάς της..


“Έχω πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα και έτσι δυσκολεύομαι πολύ να βρίσκω προϊόντα καθώς το δέρμα μου αντιδράει σε πάρα πολλά από αυτά. Καθαρίζω, τονώνω και ενυδατώνω το πρόσωπό μου δύο φορές την ημέρα, κάθε μέρα. Μπορεί να έχω γύρισμα ή να διασκεδάζω όλη νύχτα με τους φίλους μου - μπορώ να μεθύσω πάρα πολύ - αλλά και πάλι θα ξεβαφτώ και θα καθαρίσω το πρόσωπό μου”, είπε η Εμίλια σε συνέντευξή της αποδεικνύοντας πόσο σημαντικός είναι ο καθημερινός καθαρισμός και η ενυδάτωση για την επιδερμίδα μας.


Επίσης είναι πολύ σημαντικό το αντηλιακό, το οποίο η Εμίλια δεν ξεχνάει ποτέ, καθώς αυτό είναι που προλαμβάνει τις ρυτίδες από τον ήλιο, τα σημάδια και όλα τα κακά που μπορεί να πάθει η επιδερμίδα σου από τις ηλιακές ακτινοβολίες.
Όσο για το μακιγιάζ της έχει μάθει πολλά από τον makeup artist της ο οποίος είναι ο ίδιος με της Μέριλ Στριπ. Η Εμίλια πιστεύει πως όσο πιο λίγο είναι το μακιγιάζ της τόσο το καλύτερο. “Είμαι πάντα έτοιμη σε πέντε λεπτά. Φοράω ένα κραγιόν, λίγη μάσκαρα και λίγη πούδρα και είμαι έτοιμη”, είπε η ίδια. 

Όσο για τα υπέροχα και μεγάλα φρύδια της έχει πει: “Η μαμά μου είχε κάποιους κανόνες όταν ήμουν μικρή και καθώς μεγάλωνα: Μην πάρεις ναρκωτικά, μην κάνεις σεξ και μην πειράξεις τα φρύδια σου. Έτσι σαν παιδί έζησα αρκετό bullying για τα γελοία φρύδια μου. Εκείνη μου έλεγε: “Θα είσαι ευγνώμων όταν μεγαλώσεις περισσότερο” και είμαι. Η μαμά μου συνήθιζε να μου λέει να τα χτενίζω με βαζελίνη πριν πάω για ύπνο”.


MFW Hair Trend: Όσο πιο ατημέλητα μαλλιά τόσο το καλύτερο!
Οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου προτείνουν επιμελώς ατημέλητα χτενίσματα ακόμα και στην πιο… εκκεντρική εκδοχή τους!
Εκείνες η ημέρες που ξυπνάς και τα μαλλιά σου βρίσκονται σε άθλια κατάσταση βρήκαν τον πιο… stylish σύμμαχό τους χάρη στην Εβδομάδα Μόδας της Ιταλικής πρωτεύουσας!

Μερικοί από τους μεγαλύτερους οίκους, μας προτείνουν επιμελώς ατημέλητα χτενίσματα , κότσους αλλά και wet looks για να υποδεχθούμε την επόμενη σεζόν!

Δες τα πιο hot hairstyles από το MFW:

#1 Ο οίκος Missoni προτείνει ψηλά κοτσάκια στην πιο ατημέλητη εκδοχή τους:
 1

#2 Στο show του Simone Rocha, είδαμε τουφάκια να πέφτουν στο πρόσωπο:
 2

#3 Οι αφέλειες πέφτουν στα μάτια με τον πιο σέξι τρόπο στο fashion show του Ermanno Scervino:
 3

#4 Αλλά και η φράντζα παρουσιάζεται στην πιο ατημέλητη εκδοχή της από τον οίκο Aquilano.Rimondi:
 5

#5Ένα wet look, χωρίς ιδιαίτερο στάιλινγκ κάνει τη διαφορά στο show του οίκου Marni:

6


Soft Waves: Δοκίμασε το hair trend που ταιριάζει σε κάθε στυλ και περίσταση!

 

6

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...