WRC Ράλι Γερμανίας: Άνετα ο Latvala, νέο ατύχημα για Ogier-Leg 2 - 2014 WRC Rallye Deutschland - Best-of-Rally

Ακόμα πιο κοντά σε μία πολύ σημαντική νίκη για τη μάχη του φετινού τίτλου, βρίσκεται πλέον ο Jari-Matti Latvala...
O Φινλανδός οδηγός κέρδισε 5 από τις 7 ειδικές που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο του δεύτερου σκέλους του Ράλι Γερμανίας, παρότι όπως παραδέχθηκε, ακολουθεί πλέον συντηρητικό ρυθμό. Άλλωστε με προβάδισμα ενός λεπτού από τον πλησιέστερο αντίπαλο,
θα ήταν ανόητο να κάνει κάτι διαφορικό αφού όλα δείχνουν πως θα καλύψει μεγάλο μέρος της διαφορά τους 49 βαθμών που τον χωρίζουν από τον teammate του στη Volkswagen Motorsport, Sebastien Ogier.

O Γάλλος επανεκκίνησε χάρη στο σύστημα Rally-2, κουβαλώντας όμως 10 λεπτά χρονικής ποινής. Πίεζε προσπαθώντας να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα αλλά ένα λάθος στη δεύτερη ειδική της ημέρας , τον έθεσε οριστικά εκτός μάχης.

Το Polo R WRC είχε υποστεί πολλές ζημιές από το χτύπημα στη μπαριέρα και οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας δεν μπορούσαν να το επιδιορθώσουν έγκαιρα για να μπει ξανά στη μάχη το πρωί της Κυριακής.
Έτσι ο Γάλλος έχασε και την ευκαιρία να διεκδικήσει βαθμούς από την powerstage. Δεν αποκλείεται λοιπόν ο Latvala να πάρει τους 25 πόντους της νίκης και τους 3 για καλύτερο χρόνο στην powerstage, με αποτέλεσμα η διαφορά στον… εμφύλιο, να μειωθεί ακόμα και στους 21 βαθμούς!

Ο Sebastien Ogier είχε και δεύτερο ατύχημα στο Ράλι Γερμανίας, αυτή τη φορά πιο σοβαρό αλλά ευτυχώς χωρίς να έχει τραυματιστεί.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
Τόσο ο Γάλλος όσο και ο συνοδηγός του Julien Ingrassia μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για εξετάσεις, μετά την άτυχη στιγμή στη δεύτερη ειδική διαδρομή του δεύτερου σκέλους (Peterberg).
Μετά τη χθεσινή εγκατάλειψή του (διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ) ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας επανεκκίνησε σήμερα αλλά με 10 λεπτά ποινής, με αποτέλεσμα να έχει πέσει στην 34η θέση. Πιέζοντας, ήρθε το λάθος.
«Είναι και οι δύο καλά, μιλήσαμε μαζί τους. Όμως για προληπτικούς λόγους θέλαμε να πάνε στο νοσοκομείο για έλεγχο. Απ’ ότι είδαμε από φωτογραφία του αυτοκινήτου, ήταν ατύχημα που έγινε με υψηλή ταχύτητα. Πάει στο νοσοκομείο και ο δικός μας γιατρός, μαζί με τον επικεφαλής της ομάδας, Jost Capito», ανέφερε εκπρόσωπος της Volkswagen Motorsport.
...
Ακόμα πιο κοντά σε μία πολύ σημαντική νίκη για τη μάχη του φετινού τίτλου, βρίσκεται πλέον ο Jari-Matti Latvala.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
O Φινλανδός οδηγός κέρδισε 5 από τις 7 ειδικές που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο του δεύτερου σκέλους του Ράλι Γερμανίας, παρότι όπως παραδέχθηκε, ακολουθεί πλέον συντηρητικό ρυθμό. Άλλωστε με προβάδισμα ενός λεπτού από τον πλησιέστερο αντίπαλο, θα ήταν ανόητο να κάνει κάτι διαφορικό αφού όλα δείχνουν πως θα καλύψει μεγάλο μέρος της διαφορά τους 49 βαθμών που τον χωρίζουν από τον teammate του στη Volkswagen Motorsport, Sebastien Ogier.
O Γάλλος επανεκκίνησε χάρη στο σύστημα Rally-2, κουβαλώντας όμως 10 λεπτά χρονικής ποινής. Πίεζε προσπαθώντας να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα αλλά ένα λάθος στη δεύτερη ειδική της ημέρας , τον έθεσε οριστικά εκτός μάχης. Το Polo R WRC είχε υποστεί πολλές ζημιές από το χτύπημα στη μπαριέρα και οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας δεν μπορούσαν να το επιδιορθώσουν έγκαιρα για να μπει ξανά στη μάχη το πρωί της Κυριακής.
Έτσι ο Γάλλος έχασε και την ευκαιρία να διεκδικήσει βαθμούς από την powerstage. Δεν αποκλείεται λοιπόν ο Latvala να πάρει τους 25 πόντους της νίκης και τους 3 για καλύτερο χρόνο στην powerstage, με αποτέλεσμα η διαφορά στον… εμφύλιο, να μειωθεί ακόμα και στους 21 βαθμούς!
Πίσω από τον Latvala που έχει πλέον ως μοναδικό αντίπαλο τον κακό του εαυτό, γίνονται μεγάλες μάχες. Μόλις 4 δευτερόλεπτα χωρίζουν τον δεύτερο Kris Meeke με το εργοστασιακό DS3 WRC και τον τρίτο Thierry Neuville με το εργοστασιακό i20 WRC που ήταν από τις αποκαλύψεις της ημέρας.
Στο τέλος του σκέλους, οι δύο προαναφερθέντες κατάφεραν να ξεφύγουν από τον Dani Sordo (επίσης με Hyundai) – νικητή πέρυσι στη Γερμανία. Ο Ισπανός καλείται να παίξει άμυνα, καθώς έχει στα 10 δευτερόλεπτα πίσω του το τρίτο Polo R WRC, με τον Andreas Mikkelsen. Στην εσωτερική μονομαχία των Ford Fiesta WRC της M-Sport, ο Mikko Hirvonen πέρασε μπροστά από τον Elfyn Evans, με το εργοστασιακό DS3 του Mads Ostberg να τους καταδιώκεί.
Έπονται άλλα δύο Fiesta, με τον Martin Prokop και τον Robert Kubica που σε μία από τις καλύτερες ημέρες του στο WRC, κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές και κατάφερε να επιστρέψει στις βαθμολογούμενες θέσεις.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ14:
1. Jari-Matti Latvala VW 2h19m00.7s
2. Kris Meeke Citroen +56.6s
3. Thierry Neuville Hyundai +1m00.9s
4. Dani Sordo Hyundai +1m26.8s
5. Andreas Mikkelsen VW +1m37.0s
6. Mikko Hirvonen M-Sport Ford +1m53.2s
7. Elfyn Evans M-Sport Ford +1m58.1s
8. Mads Ostberg Citroen +1m59.3s
9. Martin Prokop Czech Ford +4m09.6s
10. Robert Kubica M-Sport Ford +6m39.1s
Πρωτοπορία: ΕΔ 1-5 Ogier, ΕΔ6-14 Latvala
Κερδισμένες ΕΔ: Latvala 8, Ogier 3, Kubica 2
To τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλι Γερμανίας περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές (2 επαναλαμβανόμενες).
Δείτε στο video που ακολουθεί τις καλύτερες στιγμές του δεύτερου σκέλους…
phgh

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...