Μια τρίτη έκδοση του on off της Aprilia παρουσιάστηκε στην έκθεση της Κολωνίας. Οι Ιταλοί άργησαν αλλά τελικά υπέπεσαν στον πειρασμό και μπαίνουν στα "χωράφια" της BMW και της ΚΤΜ. Το Rally θα είναι η έκδοση που δεν θα φοβάται τους χωματόδρομους και θα κάνει ακόμα ευκολότερα και άνετα τα μακρινά ταξίδια.
Οι επεμβάσεις στον σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας γίνονται άμεσα αντιληπτές. Οι τροχοί φέρουν ακτίνες για να αντέχουν την ταλαιπωρία που ίσως υποβληθούν. Ο μπροστίνος απέκτησε διάσταση 19 ιντσών (αντί 17) για καλύτερη off road συμπεριφορά.
Την adventure χαρακτήρα συμπληρώνουν οι αλουμινένιες βαλίτσες, η ψηλότερη ζελατίνα, η μεγάλη ποδιά προστασίας του κινητήρα, τα προστατευτικά κάγκελα και τα προβολάκια.
Το ρεζερβουάρ παρέμεινε με χωρητικότητα 24 λίτρα και οι Ιταλοί δεν κάνουν λόγο για αυξημένες διαδρομές αναρτήσεων.
Πηγη
Οι επεμβάσεις στον σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας γίνονται άμεσα αντιληπτές. Οι τροχοί φέρουν ακτίνες για να αντέχουν την ταλαιπωρία που ίσως υποβληθούν. Ο μπροστίνος απέκτησε διάσταση 19 ιντσών (αντί 17) για καλύτερη off road συμπεριφορά.
Την adventure χαρακτήρα συμπληρώνουν οι αλουμινένιες βαλίτσες, η ψηλότερη ζελατίνα, η μεγάλη ποδιά προστασίας του κινητήρα, τα προστατευτικά κάγκελα και τα προβολάκια.
Το ρεζερβουάρ παρέμεινε με χωρητικότητα 24 λίτρα και οι Ιταλοί δεν κάνουν λόγο για αυξημένες διαδρομές αναρτήσεων.
Πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου