Με κάθε επισημότητα η Suzuki ανακοίνωσε την πολυαναμενόμενη επιστροφή της στα MotoGP, από τα οποία αποσύρθηκε στα τέλη του 2011.
Στο πλαίσιο της έκθεσης μοτοσυκλέτας Intermot που διεξάγεται στην Κολωνία, το ιαπωνικό εργοστάσιο παρουσίασε μαζί με τα μοντέλα παραγωγής και το νέο της πρωτότυπο που θα αγωνιστεί στα MotoGP και το οποίο χρησιμοποιεί την ονομασία του πλέον εμβληματικού μοντέλου στην ιστορία της εταιρείας, του GSX-R!
Το ολοκαίνουργιο πρωτότυπο που έρχεται να αντικαταστήσει το GSV-R ονομάζεται GSX-RR και χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, αντικαθιστώντας τον V4 του προκατόχου του.
Μια επιλογή που έγινε με γνώμονα τις μοτοσυκλέτες παραγωγής, καθώς στόχος της Suzuki είναι η μετάγγιση τεχνολογίας από τους αγώνες στις Superbike παραγωγής, όπως τόνισαν άλλωστε και οι επικεφαλής της εταιρείας. Γι' αυτό άλλωστε και το νέο πρωτότυπο παρουσιάστηκε μαζί με τα νέα μοντέλα της Suzuki.
Η εξέλιξη της GSX-RR ξεκίνησε το 2012 και στόχος της ομάδας είναι να παρουσιαστεί ανταγωνιστική.
Ο Davide Brivio είναι ο άνθρωπος που έχει κληθεί να οργανώσει και να "τρέξει" το όλο project, με τον Randy de Puniet να έχει επωμιστεί το βάρος της εξέλιξης. Ο Γάλλος, μάλιστα, θα λάβει μέρος στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην πίστα Ricardo Tormo της Valencia, όπου η GSX-RR θα πραγματοποιήσει το αγωνιστικό της ντεμπούτο.
Ο de Puniet θα συνεχίσει να δουλεύει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας δοκιμάζοντας τα λάστιχα της Michelin, η οποία από το 2016 θα αποτελεί τον αποκλειστικό προμηθευτή των ομάδων της μεγάλης κατηγορίας.
Όσον αφορά στους αναβάτες που θα ηγηθούν των προσπαθειών της ομάδας στο Πρωτάθλημα από το 2015 αυτοί θα είναι οι Ισπανοί Aleix Espargaro που εντυπωσιάζει με την Forward Yamaha προδιαγραφών Open και ο πολλά υποσχόμενος Maverick Vinales που το 2013 στέφθηκε Πρωταθλητής της Moto3 και που φέτος αγωνίζεται στη Moto2.
Η Suzuki, όπως και η Aprilia που επιστρέφει του χρόνου στο Πρωτάθλημα, θα αγωνίζονται με τους όρους που αγωνίζεται φέτος η εργοστασιακή ομάδα της Ducati.
Θα απολαμβάνουν δηλαδή τις ελευθερίες της Open (12 κινητήρες ανά αναβάτη όλη τη σεζόν, πιο μαλακές γόμες της Bridgestone, κανένας περιορισμός στις δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της σεζόν, 24 αντί 20 λίτρα καυσίμου στο ρεζερβουάρ) που τους αφήνουν μεγάλα περιθώρια για έρευνα και εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν, κάτι που δεν συμβαίνει με τα πρωτότυπα της Factory.
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της Suzuki GSX-RR
Mήκος Χ Πλάτος Χ Ύψος: 2,096mm x 720mm x 1,140mm
Mεταξόνιο: 1,457mm
Βάρος: 160kg (βάσει κανονισμών της FIM)
Kινητήρας: Υγρόψυκτος σε σειρά 4 κύλινδρος, Διπλός εκκεντροφόρος επικεφαλής (DOHC) με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Χωρητικότητα: 1.000cc
Mέγιστη ισχύς: Πάνω από 230PS
Τwin-spar πλαίσιο αλουμινίου
Ελαστικά (εμπρός/πίσω): 16.5in/16.5in
Ανάρτηση εμπρός: Αντεστραμμένο πιρούνι Ohlins
Ανάρτηση πίσω: Ohlins
Φρένα (εμπρός/πίσω): δίσκοι κάρμπον/δίσκος από ατσάλι της Brembo
πηγη
Έπαιξαν κι έχασαν Marquez - Pedrosa! Στο νοσοκομείο ο Rossi!
Στο πλαίσιο της έκθεσης μοτοσυκλέτας Intermot που διεξάγεται στην Κολωνία, το ιαπωνικό εργοστάσιο παρουσίασε μαζί με τα μοντέλα παραγωγής και το νέο της πρωτότυπο που θα αγωνιστεί στα MotoGP και το οποίο χρησιμοποιεί την ονομασία του πλέον εμβληματικού μοντέλου στην ιστορία της εταιρείας, του GSX-R!
Το ολοκαίνουργιο πρωτότυπο που έρχεται να αντικαταστήσει το GSV-R ονομάζεται GSX-RR και χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, αντικαθιστώντας τον V4 του προκατόχου του.
Μια επιλογή που έγινε με γνώμονα τις μοτοσυκλέτες παραγωγής, καθώς στόχος της Suzuki είναι η μετάγγιση τεχνολογίας από τους αγώνες στις Superbike παραγωγής, όπως τόνισαν άλλωστε και οι επικεφαλής της εταιρείας. Γι' αυτό άλλωστε και το νέο πρωτότυπο παρουσιάστηκε μαζί με τα νέα μοντέλα της Suzuki.
Η εξέλιξη της GSX-RR ξεκίνησε το 2012 και στόχος της ομάδας είναι να παρουσιαστεί ανταγωνιστική.
Ο Davide Brivio είναι ο άνθρωπος που έχει κληθεί να οργανώσει και να "τρέξει" το όλο project, με τον Randy de Puniet να έχει επωμιστεί το βάρος της εξέλιξης. Ο Γάλλος, μάλιστα, θα λάβει μέρος στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην πίστα Ricardo Tormo της Valencia, όπου η GSX-RR θα πραγματοποιήσει το αγωνιστικό της ντεμπούτο.
Ο de Puniet θα συνεχίσει να δουλεύει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας δοκιμάζοντας τα λάστιχα της Michelin, η οποία από το 2016 θα αποτελεί τον αποκλειστικό προμηθευτή των ομάδων της μεγάλης κατηγορίας.
Όσον αφορά στους αναβάτες που θα ηγηθούν των προσπαθειών της ομάδας στο Πρωτάθλημα από το 2015 αυτοί θα είναι οι Ισπανοί Aleix Espargaro που εντυπωσιάζει με την Forward Yamaha προδιαγραφών Open και ο πολλά υποσχόμενος Maverick Vinales που το 2013 στέφθηκε Πρωταθλητής της Moto3 και που φέτος αγωνίζεται στη Moto2.
Η Suzuki, όπως και η Aprilia που επιστρέφει του χρόνου στο Πρωτάθλημα, θα αγωνίζονται με τους όρους που αγωνίζεται φέτος η εργοστασιακή ομάδα της Ducati.
Θα απολαμβάνουν δηλαδή τις ελευθερίες της Open (12 κινητήρες ανά αναβάτη όλη τη σεζόν, πιο μαλακές γόμες της Bridgestone, κανένας περιορισμός στις δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της σεζόν, 24 αντί 20 λίτρα καυσίμου στο ρεζερβουάρ) που τους αφήνουν μεγάλα περιθώρια για έρευνα και εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν, κάτι που δεν συμβαίνει με τα πρωτότυπα της Factory.
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της Suzuki GSX-RR
Mήκος Χ Πλάτος Χ Ύψος: 2,096mm x 720mm x 1,140mm
Mεταξόνιο: 1,457mm
Βάρος: 160kg (βάσει κανονισμών της FIM)
Kινητήρας: Υγρόψυκτος σε σειρά 4 κύλινδρος, Διπλός εκκεντροφόρος επικεφαλής (DOHC) με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Χωρητικότητα: 1.000cc
Mέγιστη ισχύς: Πάνω από 230PS
Τwin-spar πλαίσιο αλουμινίου
Ελαστικά (εμπρός/πίσω): 16.5in/16.5in
Ανάρτηση εμπρός: Αντεστραμμένο πιρούνι Ohlins
Ανάρτηση πίσω: Ohlins
Φρένα (εμπρός/πίσω): δίσκοι κάρμπον/δίσκος από ατσάλι της Brembo
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου