Η Audi έδωσε στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες από τη νέα γενιά Q7 η οποία
κατέφτασε μάλλον με καθυστέρηση καθώς τόσο σχεδιαστικά όσο και
τεχνολογικά θεωρούνταν παρωχημένη. Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, ο νέος
αρχισχεδιαστής της Audi, Marc Lichte, δεν είχε πολύ χρόνο μπροστά του
προκειμένου δημιουργήσει κάτι πιο κοντά στη φιλοσοφία του Prologue
Concept που παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό.
Αφήνοντας στην άκρη τα περί σχεδίασης, το σημαντικό για τη νέα γενιά Q7 είναι η γενναία δίαιτα που επέφερε η υιοθέτηση της πλατφόρμας MQB Evo, η οποία είναι η βάση για μια σειρά νέων μοντέλων μεταξύ των οποίων το Α4 και η επόμενη γενιά Α8. Για να αντιληφθούμε τη διαφορά σε βάρος θα υπάρχουν εκδόσεις κατά 325 κιλά ελαφρύτερες σε σχέση με την αντίστοιχη του προκατόχου, δηλαδή μείωση έως και 26%! Μόνο και μόνο από το πλαίσιο η εξοικονόμηση βάρους είναι 100 κιλά κι άλλα 71 κιλά από τα πάνελ του αμαξώματος.
Οι κινητήριες μονάδες με τις οποίες θα εφοδιάζεται το νέο Q7 είναι οι πιο προηγμένες τεχνολογικά και οι μεν TSI βενζίνης είναι κατά 28% πιο αποδοτικοί, η δε TDI 23% αποδοτικότεροι σε σύγκριση με τους diesel του παρελθόντος. Βασικό μοτέρ είναι το 3.0 TDi με τους 272 ίππους και τα 600 Nm μέγιστη ροπή που κινεί τα Audi A6 και Audi A7. Έχει μέση κατανάλωση 5,7lt/100km και 149gr/km εκπομπές CO2. Αργότερα θα προστεθεί δεύτερη εκδοχή του ίδιου κινητήρα με απόδοση 218 ίππους πιο οικονομική. Στους κινητήρες βενζίνης έχουμε την απόφαση για γενναίο downsizing και για πρώτη φορά θα χρησιμοποιείται δίλιτρο μοτέρ με 252 ίππους και 370 Nm μέγιστη ροπή. Η γκάμα θα περιλαμβάνει και τον 3.0 TFSI των 333 ίππων που θα εκτοξεύσει το μεγάλο SUV στα πρώτα 100km/h σε 6,1 sec.
πηγηΑφήνοντας στην άκρη τα περί σχεδίασης, το σημαντικό για τη νέα γενιά Q7 είναι η γενναία δίαιτα που επέφερε η υιοθέτηση της πλατφόρμας MQB Evo, η οποία είναι η βάση για μια σειρά νέων μοντέλων μεταξύ των οποίων το Α4 και η επόμενη γενιά Α8. Για να αντιληφθούμε τη διαφορά σε βάρος θα υπάρχουν εκδόσεις κατά 325 κιλά ελαφρύτερες σε σχέση με την αντίστοιχη του προκατόχου, δηλαδή μείωση έως και 26%! Μόνο και μόνο από το πλαίσιο η εξοικονόμηση βάρους είναι 100 κιλά κι άλλα 71 κιλά από τα πάνελ του αμαξώματος.
Οι κινητήριες μονάδες με τις οποίες θα εφοδιάζεται το νέο Q7 είναι οι πιο προηγμένες τεχνολογικά και οι μεν TSI βενζίνης είναι κατά 28% πιο αποδοτικοί, η δε TDI 23% αποδοτικότεροι σε σύγκριση με τους diesel του παρελθόντος. Βασικό μοτέρ είναι το 3.0 TDi με τους 272 ίππους και τα 600 Nm μέγιστη ροπή που κινεί τα Audi A6 και Audi A7. Έχει μέση κατανάλωση 5,7lt/100km και 149gr/km εκπομπές CO2. Αργότερα θα προστεθεί δεύτερη εκδοχή του ίδιου κινητήρα με απόδοση 218 ίππους πιο οικονομική. Στους κινητήρες βενζίνης έχουμε την απόφαση για γενναίο downsizing και για πρώτη φορά θα χρησιμοποιείται δίλιτρο μοτέρ με 252 ίππους και 370 Nm μέγιστη ροπή. Η γκάμα θα περιλαμβάνει και τον 3.0 TFSI των 333 ίππων που θα εκτοξεύσει το μεγάλο SUV στα πρώτα 100km/h σε 6,1 sec.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου