Η S600 Pullman της Mercedes- Maybach δεν έχει καμία σχέση με τις αμερικάνικες stretched limos
με τους καναπέδες και τα μπαρ που σίγουρα έχετε δει σε ταινίες να
μετακινούν ολόκληρες παρέες. Το μόνο κοινό τους είναι το μεγάλο μήκος -η Pullman φτάνει αισίως τα 6,50 μέτρα, ενώ μεταξύ των τροχών που απέχουν 4.400 και κάτι χιλιοστά θα μπορούσε άνετα να χωρέσει ένα συμβατικό μικρο-μεσαίο μοντέλο.
Η S600 Pullman λοιπόν είναι μια high end λιμουζίνα από όλες τις απόψεις, που συνεχίζει μια παράδοση που ξεκίνησε τη δεκαετία του ’60 με την αντίστοιχη έκδοση της 600
που εξελίχθηκε, μεταξύ άλλων, στο αγαπημένο αυτοκίνητο δικτατόρων όπως ο
Ίντι Αμίν Ντάντα της Ουγκάντα αλλά και καλλιτεχνών όπως ο John Lennon.Όπως τότε έτσι και τώρα δεν θα μετακινήσει περισσότερους από 4 επιβάτες αλλά θα το κάνει με όλα τα κομφόρ που υπάρχουν διαθέσιμα στη σύγχρονη αυτοκίνηση. Ειδικά δε τους δύο που κάθονται στις executive πολυθρόνες που είναι τοποθετημένες στη φορά κίνησης του αυτοκίνητου και δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από τα αεροπορικά καθίσματα όχι της Business αλλά της First Class.
Για τους άλλους δύο υπάρχουν απέναντι καθίσματα με αναδιπλούμενες βάσεις, τα οποία αν θέλει κανείς μπορούν και να παραληφθούν, ενώ ο χωρός των επιβατών απομονώνεται από αυτόν του οδηγού μέσω ενός κρυστάλλου, που όταν δεν χρησιμοποιείται βυθίζεται ηλεκτρικά στο διαχωριστικό. Φυσικά υπάρχει και αναδιπλούμενη οθόνη 18,5 ιντσών και ηχοσύστημα της Burmester, ενώ πρακτικά ο κάθε αγοραστής της Pullman μπορεί να τη φέρει στα μέτρα του. Τόσο από πλευράς αισθητικής όσο και εξοπλισμού και φυσικά με το αντίστοιχο αντίτιμο.
Τα executive καθίσματα εξασφαλίζουν μετακινήσεις επιπέδου First Class. Πηγή: Mercedes
Οι σχεδιαστές έχουν δώσει παράλληλα ιδιαίτερη προσοχή και στην εύκολη πρόσβαση στο χώρο των επιβατών και αυτός είναι και ο λόγος που η Pullman είναι κατά 100 χιλιοστά πιο ψηλή από τη στάνταρ S-Class. Παράλληλα ιδιαίτερα μεγάλες είναι και οι πίσω πόρτες της, ενώ μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι η μετατόπιση των δύο βασικών καθισμάτων της προς τα πίσω, ώστε όσοι κάθονται σε αυτά να κρύβονται ή και να προστατεύονται από την πίσω κολώνα.
Όσοι θα μετακινούνται στις πίσω θέσεις της κορυφαίας Mercedes- Maybach μάλλον δεν θα ενδιαφέρονται για το ποιος κινητήρας υπάρχει κάτω από το μεγάλο καπό, αν και θα θεωρούν πως θα πρέπει να είναι ένας V12. Και όντως έτσι είναι, μιας και πρόκειται για τον 12κύλινδρο των 6.000 κυβικών της Mercedes με τα δύο turbo και τα 530 άλογα.
Από την άλλη ίσως να ενδιαφέρονται για την τιμή της, η οποία ξεκινά από το μισό εκατομμύριο ευρώ και πρακτικά δεν έχει άνω όριο, μιας και όπως είπαμε η τελική διαμόρφωση έγκειται στον ιδιοκτήτη της.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου