H high end ωρολογοποιία έχει μια στενή σχέση με τα πολυτελή, τα γρήγορα και τα πανάκριβα αυτοκίνητα και φυσικά από τον συγκεκριμένο κανόνα δεν εξαιρείται η νέα Bugatti Chiron, των 1.500 ίππων και της βασικής τιμής των 2,4 εκατομμυρίων ευρώ.
Η οποία αποτέλεσε πηγή έμπνευσης, ακριβώς όπως είχε γίνει και με την προκάτοχό της Veyron πριν από 11 ολόκληρα χρόνια, για τους ειδικούς της ελβετικής Parmigiani Fleurier. Οι οποίοι παρουσίασαν το Bugatti Chiron PF 390,
που είναι μέρος της σειράς PF Concept Watch και κοστίζει περίπου 310.000 ευρώ. Σχεδόν το 1/8 της τιμής του αυτοκινήτου δηλαδή.
Η Parmigiani Fleurier πάντως λέει πως ο κινητήρας της Chiron και ο μηχανισμός του νέου της ρολογιού έχουν κοινό σημείο αναφοράς την πολυπλοκότητα. Μάλιστα ισχυρίζονται πως ο Tourbillion του Chiron PF 390 είναι συγκριτικά πιο πολύπλοκος, μιας και tourbillion είναι μια ειδική τεχνική της υψηλής ωρολογοποιίας η οποία αναπτύχθηκε στην Ελβετία τον 18ο αιώνα και αντισταθμίζει τυχόν αποκλίσεις ακρίβειας του μηχανισμού μέσω της βαρύτητας.
Από την άλλη η τετράτροχη και τετρακίνητη Chiron έχει να επιδείξει έναν W16 με 8.000 κυβικά, 4 turbo, 32 μπεκ, 1.500 άλογα και 1.600 Nm ροπής, ο οποίος αναρροφά το λεπτό 60.000 λίτρα αέρα και έχει 10 ψυγεία και 6 καταλυτικούς μετατροπείς με συνολική επιφάνεια 230.266 τετραγωνικων μέτρων. Απλό πάντως δεν τον λες...
Η οποία αποτέλεσε πηγή έμπνευσης, ακριβώς όπως είχε γίνει και με την προκάτοχό της Veyron πριν από 11 ολόκληρα χρόνια, για τους ειδικούς της ελβετικής Parmigiani Fleurier. Οι οποίοι παρουσίασαν το Bugatti Chiron PF 390,
που είναι μέρος της σειράς PF Concept Watch και κοστίζει περίπου 310.000 ευρώ. Σχεδόν το 1/8 της τιμής του αυτοκινήτου δηλαδή.
Η Parmigiani Fleurier πάντως λέει πως ο κινητήρας της Chiron και ο μηχανισμός του νέου της ρολογιού έχουν κοινό σημείο αναφοράς την πολυπλοκότητα. Μάλιστα ισχυρίζονται πως ο Tourbillion του Chiron PF 390 είναι συγκριτικά πιο πολύπλοκος, μιας και tourbillion είναι μια ειδική τεχνική της υψηλής ωρολογοποιίας η οποία αναπτύχθηκε στην Ελβετία τον 18ο αιώνα και αντισταθμίζει τυχόν αποκλίσεις ακρίβειας του μηχανισμού μέσω της βαρύτητας.
Από την άλλη η τετράτροχη και τετρακίνητη Chiron έχει να επιδείξει έναν W16 με 8.000 κυβικά, 4 turbo, 32 μπεκ, 1.500 άλογα και 1.600 Nm ροπής, ο οποίος αναρροφά το λεπτό 60.000 λίτρα αέρα και έχει 10 ψυγεία και 6 καταλυτικούς μετατροπείς με συνολική επιφάνεια 230.266 τετραγωνικων μέτρων. Απλό πάντως δεν τον λες...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου