Η GLC είναι το καινούργιο μεσαίο SUV της Μercedes και αν το όνομα δεν σας ακούγεται γνωστό είναι γιατί με την ευκαιρία της αντικατάστασής της η γωνιώδης και όχι και τόσο επιτυχημένη στα μέρη μας GLK άλλαξε και επωνυμία, προσαρμοζόμενη στην καινούργια ονοματολογία της γερμανικής εταιρείας.
< Πέρα από καινούργιο όνομα η GLC έχει και νέα, πιο σύγχρονη και σαφώς πιο ελκυστική εμφάνιση, ενώ η γκάμα της εμπλουτίζεται με την πάροδο του χρόνου και με επιπλέον εκδόσεις.
Η τελευταία είναι η AMG GLC43, που θα εμφανιστεί στην έκθεση της Νέας Υόρκης και θα είναι η πιο σπορ εκδοχή της μέχρι να παρουσιαστεί η κορυφαία GLC63 AMG -η σημειολογία στην επωνυμία έχει τη σημασία της, καθώς στην top έκδοση το AMG είναι στο τέλος.
Έως τότε η AMG GLC43 θα τοποθετείται απέναντι στα Audi SQ5 και BMW X3 xDrive35i, με κινητήρα τον υπερτροφοδοτούμενο V6 των 3.000 κυβικών της Mercedes, που για την περίσταση αποδίδει 367 ίππους και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic. Οι 9 σχέσεις του τελευταίου, που χαρακτηρίζεται και για τις γρήγορες αλλαγές του, βοηθούν στην όσο το δυνατόν καλύτερη εκμετάλλευση των χαρακτηριστικών απόδοσης του κινητήρα και την οικονομία. Παράλληλα υπάρχουν και 5 προγράμματα παραμετροποίησης, που επιλέγονται από τον οδηγό.
Όμορφες γραμμές και πολύ καλές επιδόσεις για την πιο σπορ μέχρι στιγμή GLC, την AMG GLC43. Πηγή Mercedes
Η τετρακίνηση είναι φυσικά στάνταρ και η κατανομή της ροπής στους δύο άξονες γίνεται με βάση τα πρότυπα της AMG (31:69 μπροστά και πίσω αντίστοιχα) προκειμένου να εξασφαλίζεται ο ζητούμενος δυναμικός χαρακτήρας. Στον τελευταίο συμβάλλουν και οι επιδόσεις (0-100 σε 4,9 δεύτερα, τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ ώρα), καθώς και οι διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης που επιπρόσθετα είναι και πνευματική (Air Body Control). Όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις τα φρένα είναι αναβαθμισμένα και το τιμόνι πιο άμεσο, ενώ φυσικά υπάρχουν και οπτικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα απλά μοντέλα της γκάμας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου