Παρότι βρισκόμαστε στην αρχή της φετινής σεζόν, οι ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ξεκινούν άμεσα τις δοκιμές των αγωνιστικών αυτοκινήτων για την επόμενη χρονιά.
Οι σημαντικές αλλαγές στις προδιαγραφές των rally cars που θα ισχύσουν από το 2017, υποχρεώνουν τις ομάδες να επισπεύσουν τις διαδικασίες εξέλιξης των οχημάτων τους, με τους μηχανικούς να εργάζονται σε φουλ ρυθμούς. Η VW Motorsport θα δοκιμάσει το καινούργιο Polo R WRC τις επόμενες μέρες,
με τους Marcus Gronholm και Dieter Depping πίσω από το τιμόνι. Οι Sebastien Ogier και Jari-Matti Latvala θα πάρουν σειρά αμέσως μετά το Ράλι Αργεντινής.
Οι σημαντικές αλλαγές στις προδιαγραφές των rally cars που θα ισχύσουν από το 2017, υποχρεώνουν τις ομάδες να επισπεύσουν τις διαδικασίες εξέλιξης των οχημάτων τους, με τους μηχανικούς να εργάζονται σε φουλ ρυθμούς. Η VW Motorsport θα δοκιμάσει το καινούργιο Polo R WRC τις επόμενες μέρες, με τους Marcus Gronholm και Dieter Depping πίσω από το τιμόνι. Οι Sebastien Ogier και Jari-Matti Latvala θα πάρουν σειρά αμέσως μετά το Ράλι Αργεντινής.
Η Citroen θα κάνει δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες στην πίστα του Sartory που διατηρεί λίγο έξω από το Παρίσι, με τον Alex Bangue να πραγματοποιεί το αρχικό shakedown. Αργότερα, θα καθίσουν στο αριστερό μπάκετ κάθισμα του C3 WRC οι Kris Meeke, Craig Breen και Stephane Lefebvre. Στη Φιλανδία θα πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο οι δοκιμές του Toyota Yaris WRC, με τον επικεφαλής της ομάδας, Tommi Makinen, να αναλαμβάνει πρώτος χρέη δοκιμαστή. Αντίθετα, τα νέα i20 και Fiesta WRC των Hyundai και M-Sport, θα πατήσουν χώμα το καλοκαίρι και πιο συγκεκριμένα τον Ιούνιο.
Θυμίζουμε πως, από την επόμενη σεζόν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC θα φέρουν άκρως επιθετικά bodykit και μεγαλύτερα turbo στους κινητήρες, αναβαθμίζοντας την εμφάνιση και αυξάνοντας την απόδοση. Πιο συγκεκριμένα, τα οχήματα θα είναι πιο φαρδιά κατά 55 χλστ., η μάσκα θα μεγαλώσει κατά 60 χλστ. και το πίσω τμήμα κατά 30 χλστ., με την τεράστια πτέρυγα να εξέχει έως και 50 χλστ. από τον προφυλακτήρα. Την ίδια στιγμή, το βάρος μειώνεται κατά 50 κιλά και επιστρέφουν τα ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικά. Ο 1.6 turbo κινητήρας αναβαθμίζεται ώστε η μέγιστη ισχύς να φτάσει τους 380 ίππους, με την τουρμπίνα να έχει διατομή 6 χλστ. και πίεση στα 2,5 bar.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Οι σημαντικές αλλαγές στις προδιαγραφές των rally cars που θα ισχύσουν από το 2017, υποχρεώνουν τις ομάδες να επισπεύσουν τις διαδικασίες εξέλιξης των οχημάτων τους, με τους μηχανικούς να εργάζονται σε φουλ ρυθμούς. Η VW Motorsport θα δοκιμάσει το καινούργιο Polo R WRC τις επόμενες μέρες,
με τους Marcus Gronholm και Dieter Depping πίσω από το τιμόνι. Οι Sebastien Ogier και Jari-Matti Latvala θα πάρουν σειρά αμέσως μετά το Ράλι Αργεντινής.
Οι σημαντικές αλλαγές στις προδιαγραφές των rally cars που θα ισχύσουν από το 2017, υποχρεώνουν τις ομάδες να επισπεύσουν τις διαδικασίες εξέλιξης των οχημάτων τους, με τους μηχανικούς να εργάζονται σε φουλ ρυθμούς. Η VW Motorsport θα δοκιμάσει το καινούργιο Polo R WRC τις επόμενες μέρες, με τους Marcus Gronholm και Dieter Depping πίσω από το τιμόνι. Οι Sebastien Ogier και Jari-Matti Latvala θα πάρουν σειρά αμέσως μετά το Ράλι Αργεντινής.
Η Citroen θα κάνει δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες στην πίστα του Sartory που διατηρεί λίγο έξω από το Παρίσι, με τον Alex Bangue να πραγματοποιεί το αρχικό shakedown. Αργότερα, θα καθίσουν στο αριστερό μπάκετ κάθισμα του C3 WRC οι Kris Meeke, Craig Breen και Stephane Lefebvre. Στη Φιλανδία θα πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο οι δοκιμές του Toyota Yaris WRC, με τον επικεφαλής της ομάδας, Tommi Makinen, να αναλαμβάνει πρώτος χρέη δοκιμαστή. Αντίθετα, τα νέα i20 και Fiesta WRC των Hyundai και M-Sport, θα πατήσουν χώμα το καλοκαίρι και πιο συγκεκριμένα τον Ιούνιο.
Θυμίζουμε πως, από την επόμενη σεζόν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC θα φέρουν άκρως επιθετικά bodykit και μεγαλύτερα turbo στους κινητήρες, αναβαθμίζοντας την εμφάνιση και αυξάνοντας την απόδοση. Πιο συγκεκριμένα, τα οχήματα θα είναι πιο φαρδιά κατά 55 χλστ., η μάσκα θα μεγαλώσει κατά 60 χλστ. και το πίσω τμήμα κατά 30 χλστ., με την τεράστια πτέρυγα να εξέχει έως και 50 χλστ. από τον προφυλακτήρα. Την ίδια στιγμή, το βάρος μειώνεται κατά 50 κιλά και επιστρέφουν τα ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικά. Ο 1.6 turbo κινητήρας αναβαθμίζεται ώστε η μέγιστη ισχύς να φτάσει τους 380 ίππους, με την τουρμπίνα να έχει διατομή 6 χλστ. και πίεση στα 2,5 bar.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου