To TVS Akula Concept, που είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο
σαλόνι Auto Expo στο Δελχί τον Φεβρουάριο, είχε προκαλέσει έντονη
αίσθηση και κατάφερε να αιχμαλωτίσει τα βλέμματα. Στην πρώιμη μορφή της,
η μοτοσικλέτα βασίζεται στο BMW G310R, με την προσθήκη ενός πλήρους
fairing εξολοκλήρου από carbon και στήσιμο στα δεδομένα των superbikes.
Πολλές φήμες ακολούθησαν την παρουσίαση του μοντέλου, που το ήθελαν να βγαίνει σε παραγωγή, προφανώς με την προσθήκη φώτων και οτιδήποτε θα χρειαζόταν μια μοτοσικλέτα δρόμου, αλλά και ένα συμβατικό πλαστικό κοστούμι.
Φαίνεται ότι οι φήμες αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα: Η TVS σκοπεύει να ξεκινήσει την παραγωγή του concept με το όνομα Apache, μια ονομασία την οποία χρησιμοποιεί και για ένα street μοντέλο 200 κυβικών εκατοστών.
Η μοτοσυκλέτα, η οποία αναμένεται να βρεθεί στην Ινδική αγορά αργότερα μέσα στο έτος, αν ο σχεδιασμός εκτελεστεί κατά γράμμα, θα φέρει μεταβολές στον αρχικό κινητήρα αλλά και στη μετάδοση του G310R, με σκοπό να αποκτήσει έναν ξεχωριστό, δικό του χαρακτήρα. Στην τωρινή του μορφή, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 34 ίππους και 2,8 kgm ροπής.
Το μοντέλο θα αποκτήσει ότι χρειάζεται για κίνηση στο δρόμο: Φώτα, μια χρηστική ζελατίνα, δύο σέλες για επιβάτη και συνεπιβάτη αλλά, φυσικά, και σιγαστήρα εξάτμισης για πολιτική χρήση. Η μοτοσυκλέτα θα διατηρήσει το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι και το πίσω monoshock αμορτισέρ, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει με προαιρετικό ABS και φορώντας ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli.
Στην ινδική αγορά, το μοντέλο θα ανταγωνιστεί ευθέως το KTM RC390, ενώ αναμένεται να βρεθεί απέναντι και στην «επέλαση» των νέων μικρών supersport στα 250 κυβικά, που ετοιμάζουν οι τέσσερις μεγάλοι Ιάπωνες κατασκευαστές για του χρόνου!
Πηγή: mototriti.gr
Πολλές φήμες ακολούθησαν την παρουσίαση του μοντέλου, που το ήθελαν να βγαίνει σε παραγωγή, προφανώς με την προσθήκη φώτων και οτιδήποτε θα χρειαζόταν μια μοτοσικλέτα δρόμου, αλλά και ένα συμβατικό πλαστικό κοστούμι.
Φαίνεται ότι οι φήμες αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα: Η TVS σκοπεύει να ξεκινήσει την παραγωγή του concept με το όνομα Apache, μια ονομασία την οποία χρησιμοποιεί και για ένα street μοντέλο 200 κυβικών εκατοστών.
Η μοτοσυκλέτα, η οποία αναμένεται να βρεθεί στην Ινδική αγορά αργότερα μέσα στο έτος, αν ο σχεδιασμός εκτελεστεί κατά γράμμα, θα φέρει μεταβολές στον αρχικό κινητήρα αλλά και στη μετάδοση του G310R, με σκοπό να αποκτήσει έναν ξεχωριστό, δικό του χαρακτήρα. Στην τωρινή του μορφή, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 34 ίππους και 2,8 kgm ροπής.
Το μοντέλο θα αποκτήσει ότι χρειάζεται για κίνηση στο δρόμο: Φώτα, μια χρηστική ζελατίνα, δύο σέλες για επιβάτη και συνεπιβάτη αλλά, φυσικά, και σιγαστήρα εξάτμισης για πολιτική χρήση. Η μοτοσυκλέτα θα διατηρήσει το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι και το πίσω monoshock αμορτισέρ, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει με προαιρετικό ABS και φορώντας ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli.
Στην ινδική αγορά, το μοντέλο θα ανταγωνιστεί ευθέως το KTM RC390, ενώ αναμένεται να βρεθεί απέναντι και στην «επέλαση» των νέων μικρών supersport στα 250 κυβικά, που ετοιμάζουν οι τέσσερις μεγάλοι Ιάπωνες κατασκευαστές για του χρόνου!
Πηγή: mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου