Αλεξέι Κοβάνοφ
Η Motorinvest υπέγραψε ειδική επενδυτική σύμβαση (SPIC) με το ρωσικό Υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου και τις αρχές της περιοχής Lipetsk. Αυτό σημαίνει ότι το εργοστάσιο αυτοκινήτων θα λάβει ορισμένες φορολογικές προτιμήσεις και εγγυήσεις σταθερότητας, αλλά σε αντάλλαγμα η εταιρεία πρέπει να αρχίσει να παράγει αυτοκίνητα. Επιπλέον, όχι απλό, αλλά ηλεκτρικό.
Έχοντας επενδύσει 13 δισεκατομμύρια ρούβλια, ο Ρώσος κατασκευαστής θα οργανώσει τη συναρμολόγηση ηλεκτρικών οχημάτων σε έναν πλήρη κύκλο με συγκόλληση και βαφή αμαξώματος. Κατά μέσο όρο, σχεδιάζεται να αποστέλλονται περισσότερα από 20.000 οχήματα σε αντιπροσώπους ετησίως, τα οποία θα πωλούνται με τη μάρκα Evolute. Η γκάμα της νέας μάρκας θα πρέπει να περιλαμβάνει διαφορετικά μοντέλα.
Τι είδους αυτοκίνητα θα είναι αυτά είναι ακόμα άγνωστο. Υπάρχουν μόνο εικασίες στο Διαδίκτυο ότι τα crossovers Seres, θυγατρική της κινεζικής εταιρείας Sokon Industry Group, θα αποτελέσουν τη βάση της σειράς μοντέλων. Επιπλέον, ο Seres κατέχει τα περιουσιακά στοιχεία της InEVit, που ανήκει στον Martin Iberhard, τον πρώην συνιδρυτή της Tesla.
Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το SUV Seres SF5 των 4,7 μέτρων είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με το σχέδιο ως Tesla. Επιπλέον, για να σκουπίσει τη μύτη του Έλον Μασκ, η κινεζική μάρκα κυκλοφόρησε μια «κακή» έκδοση του crossover - με κινητήρες 694 ίππων. με. και 1040 Nm. Ένα τέτοιο SUV μπορεί να επιταχύνει στα 100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα! Αλλά εμείς, οι Ρώσοι, προφανώς, θα προσφερθούμε απλούστερο εξοπλισμό ...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου