Ο Αρκάντι Γκράτσεφ, ο πιλότος του Falcon 10 που συνετρίβη στο Αφγανιστάν, είπε ότι η συντριβή προκλήθηκε από τεχνικά προβλήματα.
«Ως αποτέλεσμα των ικανών μας ενεργειών, προσγειώσαμε το αεροπλάνο, δεν πέσαμε, προσγειωθήκαμε στην κορυφή του βουνού», πρόσθεσε.
Απαντώντας στην ερώτηση πώς κατάφεραν να ξεφύγουν, ο Γκράτσεφ είπε ότι οι επιζώντες πέρασαν μιάμιση μέρα στο κρύο, έπρεπε να «κάψουν τα κορδόνια τους» για να ζεσταθούν.
Отвечая
на вопрос, как им удалось спастись, Грачев рассказал, что выжившие
провели на морозе полтора дня, им приходилось "жечь шнурки", чтобы
согреться.
Μετά οι γιατροί άρχισαν να μας τραβούν έξω. Μας έβγαλαν από ύψος τεσσάρων χιλιάδων μέτρων μέσα από βαθύ χιόνι, περπατήσαμε για περίπου πέντε ώρες μέχρι το χωριό", είπε ο πιλότος.
Кроме
того, он опроверг публикации в афганских СМИ, что на борту было больше
миллиона долларов наличными, которые после катастрофы кто-то украл.
Грачев уточнил, что всех вызвали в прокуратуру для дачи объяснений.
Крушение Falcon в Афганистане
Falcon 10 разбился в горах провинции Бадахшан в воскресенье. Самолет летел из Таиланда в Москву с двумя техническими посадками. Он выполнял частный медицинский эвакуационный рейс.
Επιπλέον, διέψευσε δημοσιεύματα στα αφγανικά μέσα ενημέρωσης ότι στο πλοίο υπήρχαν περισσότερα από ένα εκατομμύριο δολάρια σε μετρητά, τα οποία κάποιος έκλεψε μετά την καταστροφή.
Δύο πιλότοι της Falcon και δύο γιατροί έφτασαν σήμερα στη Μόσχα με πτήση από το Ντουμπάι.
Ο Γκράτσεφ διευκρίνισε ότι όλοι κλήθηκαν στην εισαγγελία για να δώσουν εξηγήσεις.
Το Falcon 10 συνετρίβη στα βουνά της επαρχίας Μπανταχσάν την Κυριακή. Το αεροπλάνο πετούσε από την Ταϊλάνδη στη Μόσχα με δύο τεχνικές προσγειώσεις. Ήταν σε ιδιωτική πτήση εκκένωσης.
Στο αεροσκάφος επέβαιναν έξι άτομα: δύο πιλότοι και δύο γιατροί, καθώς και οι σύζυγοι Άννα και Ανατόλι Ευσιούκοφ από το Βολγκοντόνσκ, που έχασαν τη ζωή τους στη συντριβή. Το Falcon καταχωρήθηκε στο κρατικό μητρώο πολιτικών αεροσκαφών της Ρωσίας.
Πηγή σε κύκλους της ρωσικής αεροπορίας χαρακτήρισε την πιθανή αιτία της συντριβής σφάλμα στον υπολογισμό των καυσίμων, το οποίο θα μπορούσε να ήταν ανεπαρκές λόγω ισχυρού αντίθετου ανέμου.
Σύμφωνα με την Ερευνητική Επιτροπή, η βλάβη του κινητήρα θεωρείται στις εκδόσεις προτεραιότητας της τραγωδίας.
Σχηματίστηκε ποινική δικογραφία για παράβαση των κανόνων οδικής ασφάλειας και εκμετάλλευσης αερομεταφορών, η οποία από αμέλεια είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο δύο ή περισσότερων ατόμων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου