Η Ferrari προσβλέπει στο ηλεκτρικό μέλλον με εργοστάσιο με ηλιακή ενέργεια

Μιλάνο (AFP) – Η ιταλική κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων Ferrari εγκαινίασε την Παρασκευή ένα νέο εργοστάσιο με ηλιακή ενέργεια στην ιστορική τοποθεσία του ομίλου στο Μαρανέλο, όπου το πολυαναμενόμενο εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό της αυτοκίνητο θα πρέπει να παράγεται από το 2026.

Το εργοστάσιο, που καλύπτει 42.500 τετραγωνικά μέτρα και βρίσκεται ακριβώς βόρεια της σημερινής πανεπιστημιούπολης της Ferrari, θα παράγει τα θρυλικά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης του ομίλου, καθώς και υβριδικά και το πρώτο EV της εταιρείας.

Με το όνομα «ηλεκτρονικό κτίριο», το ορθογώνιο εργοστάσιο ύψους 25 μέτρων θα τροφοδοτείται εν μέρει από περισσότερα από 3.000 ηλιακά πάνελ εγκατεστημένα στην οροφή, παράγοντας 1,3 μεγαβάτ στο απόγειό τους.

Στόχος είναι το κτίριο να τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας -- τόσο εσωτερικές όσο και εξωτερικές πηγές -- έως το τέλος του έτους.

Εκεί θα παράγονται επίσης μπαταρίες υψηλής τάσης, ηλεκτρικοί κινητήρες και άξονες, ανέφερε η Ferrari σε δήλωση.

Αλλά ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός θα είναι για την παραγωγή του νέου ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου Ferrari, η σχεδίαση του οποίου κρατιέται υπό στενή κάλυψη πριν από την κυκλοφορία του το 2025.

«Θα μοιάζει με τίποτα που θα περίμενε κανείς να μοιάζει», είπε ο πρόεδρος της Ferrari, John Elkann, σε ένα podcast την Τετάρτη, δίνοντας λίγες λεπτομέρειες αλλά σημειώνοντας ότι η απουσία ενός κανονικού κινητήρα σήμαινε περισσότερο χώρο.

Είπε στο podcast της Norges Bank Investment Management ότι το είχε ήδη πάρει για test drive.

"Είναι απίστευτο... από κάθε άποψη. Αν σας αρέσει να οδηγείτε, οι συγκινήσεις και τα συναισθήματα που θα έχετε σε αυτό το αυτοκίνητο είναι απλά εξαιρετικά", είπε.

Και τι γίνεται με το παραδοσιακό βρυχηθμό της Ferrari; «Θα έχει ήχο», είπε.

Η τοποθέτηση της παραγωγής όλων των μοντέλων της κάτω από μια στέγη θα επιτρέψει στη Ferrari "να αναδιοργανώσει και να ανακατανείμει όλες τις παραγωγικές δραστηριότητες πιο αποτελεσματικά στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της στο Μαρανέλο, αυξάνοντας την ικανότητά της να προσαρμόζεται γρήγορα στις ανάγκες παραγωγής", ανέφερε.

Ο όμιλος κυκλοφόρησε το πρώτο του υβριδικό μοντέλο το 2013 και τώρα έχει τέσσερα. Στοχεύει τα πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα να αποτελούν το 60% της παραγωγής έως το 2026 και το 80% έως το 2030.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...