Βασισμένη στη Ninja H2, η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ., ο οποίος έχει τροποποιηθεί ώστε να λειτουργεί με υδρογόνο αντί για βενζίνη. Το υδρογόνο εγχέεται απευθείας στους κυλίνδρους και η μοτοσυκλέτα λειτουργεί με την παραδοσιακή διαδικασία καύσης.
Ο κινητήρας δεν είναι η μόνη αλλαγή, καθώς η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με κάνιστρα υδρογόνου και ένα ενσωματωμένο σύστημα τροφοδοσίας υδρογόνου. Αυτά τα εξαρτήματα έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος και έχουν σχεδιαστεί να μοιάζουν με σκληρές βαλίτσες.
Η Kawasaki πραγματοποίησε πρόσφατα την πρώτη δημόσια επίδειξη μοτοσυκλέτας με κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου από έναν κατασκευαστή μοτοσυκλετών μαζικής παραγωγής, στην πίστα της Σουζούκα κατά τη διάρκεια του 8ώρουη αγώνα Endurance.
Ήταν το πρότζεκτ πολλών μηνών εργασίας, καθώς το έργο ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2023 και οδήγησε σε δοκιμαστικές διαδρομές νωρίτερα φέτος.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η μοτοσυκλέτα προσφέρει ανάλογες συγκινήσεις με μια συμβατική μοτοσικλέτα, ενώ εκπέμπει κυρίως νερό και πολύ μικρή ποσότητα CO2. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα υδρογόνου δεν επηρεάζεται από τα ζητήματα αυτονομίας και τις μεγάλες περιόδους φόρτισης που χαρακτηρίζουν τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
Αν και είναι πρωτότυπο, η Kawasaki σχεδιάζει να βάλει σε παραγωγή μια μοτοσυκλέτα που λειτουργεί με υδρογόνο στις αρχές της δεκαετίας του 2030. Ωστόσο, η εταιρεία προειδοποίησε ότι ο χρόνος και η διαθεσιμότητα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την υποδομή υδρογόνου και το νομικό καθεστώς σε κάθε χώρα.
Kawasaki Kawasaki Ninja Kawasaki Ninja EV Ninja H2 μοτοσικλέτα μοτοσικλέτες υδρογόνο υδρογονοκίνητο
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου