Εμμανουήλ Καραλής: «Παιδί μου, κερδίσαμε! Νικήσαμε τον ρατσισμό» – Το συγκλονιστικό μήνυμα του πατέρα του

 «Παιδί μου κερδίσαμε! Το μετάλλιο αυτό ανήκει στην οικογένεια μας!». Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων, σε μια συγκινητική ανάρτηση, ο πατέρας του Εμμανουήλ Καραλή που έκανε όλη την Ελλάδα περήφανη κερδίζοντας το χάλκινο μετάλλιο στο άλμα επί κοντώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

Ο πατέρας του σπουδαίου αθλητή, Χάρης Καραλής, έκανε μια ανάρτηση για την διαδρομή του γιου του, αναφερόμενος στους αγώνες που έδωσε και με τον ρατσισμό.

«Είναι η δίκη μας ΝΙΚΗ! Δώσαμε μάχες και τις κερδίσαμε! Νικήσαμε τους φόβους μας, παλέψαμε με δαίμονες, νικήσαμε τον ρατσισμό και την άβυσσο που παραλίγο να μας καταπιεί! Και ΝΑΙ βγήκαμε ΝΙΚΗΤΕΣ! Γιε μου υπάρχει και καλύτερος κόσμος και ανήκεις σε αυτόν!» σημειώνει ευχαριστώντας τους Πομάσκι, Στσεπάνσκι και Χρήστο Μελέτογλου που στήριξαν τον Εμμανουήλ.

Αναλυτικά η ανάρτησή του:

«Παιδί μου κερδίσαμε! Το μετάλλιο αυτό ανήκει στην οικογένεια μας!

Ειναι η δίκη μας ΝΙΚΗ! Δώσαμε μαχες και τις κερδίσαμε! Νικήσαμε τους φόβους μας, παλέψαμε με δαίμονες,νικήσαμε τον ρατσισμό και την άβυσσο που παραλίγο να μας καταπιεί! Και ΝΑΙ βγήκαμε ΝΙΚΗΤΕΣ! Γιε μου υπάρχει και καλύτερος κόσμος και ανήκεις σε αυτόν!!! @gpomaski , @trener.szczepanski και Χρήστο Μελετογλου σας Ευχαριστω !»

Διαβάστε επίσης:

Ο Γιάννης, ο «Μανόλο» και τα απομεινάρια ενός θλιβερού παρελθόντος

Κάτω τα χέρια από τα μετάλλια! – Η κυβέρνηση καπηλεύεται τον ιδρώτα των αθλητών

Ολυμπιακοί Αγώνες: C’est fini με οκτώ μετάλλια η Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...