Commenting on the expansion of production facilities for the Su-57, head of the state run United Aircraft Corporation Yuri Slyusar observed: “Modernising and expanding the production capabilities of the Komsomolsk-on-Amur plant is part of a multi-year investment program involving significant state funding and the corporation’s own resources. This initiative has resulted in the creation of a cutting-edge, large-scale, high-tech production facility for the manufacture of the most advanced aviation systems.” Footage released in 2020 showed that production of the aircraft does make use of a range of advanced technologies, including augmented reality headsets allowing production workers to see computer generated perceptual information over their real vision to assist them in manufacturing. While much remains uncertain regarding the extent of the Su-57’s stealth capabilities, initial criticisms in the Western world were largely based on observations of the aircraft’s prototypes, and while less stealthy than the most recent Chinese and American fifth generation fighters, serial production aircraft have nevertheless shown a significant improvement in manufacturing quality and radar cross section reducing features.
Regarding the future of the new facility for Su-57 production, director of the Komsomolsk-on-Amur Aviation Plant Alexander Pekarsh stated: “Our objective is to bring this facility online as quickly as possible. The expansion of the plant’s capacities will also include the construction of a third phase of galvanic production, supported by state investment, along with a major reconstruction of other facilities.” He added that the increase to the plant’s capabilities would allow for more efficient and sophisticated production of the Su-57. Expanded Su-57 production is expected to allow Russian industry to phase out production of the Su-30 or Su-35 fighters, and possibly both, as domestic orders are focused on the new fifth generation fighter and on the Su-34 strike fighter. The Su-57 program remains considerably behind schedule, and was initially intended to see 50 fighters operational by the end of 2020, and 200 in 2025, with service entry scheduled for 2015. The first full regiment of 24 fighters is instead only expected to be formed in 2024. Despite these shortcomings, the Su-57 remains by far the most throughly combat tested aircraft of its generation, and has been deployed for operations in the Ukrainian theatre from early 2022 including launching precision strikes, suppressing enemy air defences, and even engaging in air to air combat.
Το εργοστάσιο αεροπορίας Komsomolsk-on-Amur στη ρωσική Άπω Ανατολή έχει ανοίξει νέες εγκαταστάσεις ειδικά για τη διευκόλυνση της διευρυμένης παραγωγής του μαχητικού πέμπτης γενιάς Su-57. Με τα εγκαίνιά τους να συμπίπτουν με την 90ή επέτειο του εργοστασίου, οι εγκαταστάσεις σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να μπορούν επίσης να διεξάγουν περαιτέρω δοκιμές του συστήματος καυσίμου του μαχητικού και του ραδιοηλεκτρονικού εξοπλισμού επί του σκάφους. Το εργοστάσιο αεροπορίας Komsomolsk-on-Amur παράγει επί του παρόντος τόσο μαχητικά Su-35 όσο και Su-57, με την παραγωγή του τελευταίου να έχει επεκταθεί σημαντικά επιτρέποντας την παράδοση 12 μαχητικών το 2023, από μόλις έξι το προηγούμενο έτος. Η παραγωγή το 2024 αναμένεται να αυξηθεί σε 20 μαχητικά Su-57, πριν επεκταθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια για να υπερβεί ενδεχομένως τα 30 αεροσκάφη. Ο στόλος Su-57 αναμένεται να φτάσει τα 76 μαχητικά το 2027, από μόλις 22 μαχητικά σήμερα, με ορισμένες ανεπιβεβαίωτες αναφορές να υποδεικνύουν ότι ενδέχεται να έχουν παραδοθεί περαιτέρω αεροσκάφη για εξαγωγή μέχρι τότε - σύμφωνα με πληροφορίες, ένα απόσπασμα 14 μαχητικών σε Αλγερία. Su-57 Παραδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2023 Su-57 Παραδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2023 Σχολιάζοντας την επέκταση των εγκαταστάσεων παραγωγής για το Su-57, ο επικεφαλής της κρατικής United Aircraft Corporation Yuri Slyusar παρατήρησε: «Ο εκσυγχρονισμός και η επέκταση των παραγωγικών δυνατοτήτων του εργοστασίου Komsomolsk-on-Amur αποτελεί μέρος ενός πολυετούς επενδυτικού προγράμματος που περιλαμβάνει σημαντική κρατική χρηματοδότηση και τους ίδιους πόρους της εταιρείας. Αυτή η πρωτοβουλία είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας υπερσύγχρονης, μεγάλης κλίμακας, μονάδας παραγωγής υψηλής τεχνολογίας για την κατασκευή των πιο προηγμένων αεροπορικών συστημάτων». Πλάνα που κυκλοφόρησαν το 2020 έδειξαν ότι η παραγωγή του αεροσκάφους χρησιμοποιεί μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένων ακουστικών επαυξημένης πραγματικότητας που επιτρέπουν στους εργαζόμενους στην παραγωγή να βλέπουν αντιληπτικές πληροφορίες που παράγονται από υπολογιστή πάνω από το πραγματικό τους όραμα για να τους βοηθήσουν στην κατασκευή. Αν και πολλά παραμένουν αβέβαια σχετικά με την έκταση των δυνατοτήτων stealth του Su-57, οι αρχικές επικρίσεις στον δυτικό κόσμο βασίστηκαν σε μεγάλο βαθμό σε παρατηρήσεις των πρωτοτύπων του αεροσκάφους και ενώ είναι λιγότερο stealth από τα πιο πρόσφατα κινεζικά και αμερικανικά μαχητικά πέμπτης γενιάς, τα αεροσκάφη σειριακής παραγωγής έχουν παρόλα αυτά έδειξε σημαντική βελτίωση στην ποιότητα κατασκευής και στα χαρακτηριστικά μείωσης της διατομής ραντάρ. Su-57 σε παραγωγή στο εργοστάσιο αεροπορίας Komsomolsk-on-Amur Su-57 σε παραγωγή στο εργοστάσιο αεροπορίας Komsomolsk-on-Amur Σχετικά με το μέλλον της νέας εγκατάστασης για την παραγωγή Su-57, ο διευθυντής του εργοστασίου αεροπορίας Komsomolsk-on-Amur Alexander Pekarsh δήλωσε: «Στόχος μας είναι να φέρουμε αυτήν την εγκατάσταση στο διαδίκτυο όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η επέκταση των δυνατοτήτων του εργοστασίου θα περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή τρίτης φάσης γαλβανικής παραγωγής, υποστηριζόμενης από κρατικές επενδύσεις, καθώς και σημαντική ανακατασκευή άλλων εγκαταστάσεων». Πρόσθεσε ότι η αύξηση των δυνατοτήτων του εργοστασίου θα επιτρέψει την πιο αποτελεσματική και εξελιγμένη παραγωγή του Su-57. Η διευρυμένη παραγωγή Su-57 αναμένεται να επιτρέψει στη ρωσική βιομηχανία να καταργήσει σταδιακά την παραγωγή των μαχητικών Su-30 ή Su-35, και πιθανώς και των δύο, καθώς οι εγχώριες παραγγελίες επικεντρώνονται στο νέο μαχητικό πέμπτης γενιάς και στο μαχητικό κρούσης Su-34. Το πρόγραμμα Su-57 παραμένει αρκετά πίσω από το χρονοδιάγραμμα και αρχικά προοριζόταν να δει 50 μαχητικά σε λειτουργία μέχρι το τέλος του 2020 και 200 το 2025, με προγραμματισμένη έναρξη υπηρεσίας για το 2015. Το πρώτο πλήρες σύνταγμα των 24 μαχητικών αναμένεται να είναι δημιουργήθηκε το 2024. Παρά αυτές τις ελλείψεις, το Su-57 παραμένει μακράν το πιο σκληρά δοκιμασμένο πολεμικό αεροσκάφος της γενιάς του και έχει αναπτυχθεί για επιχειρήσεις στο ουκρανικό θέατρο από τις αρχές του 2022, συμπεριλαμβανομένων των χτυπημάτων ακριβείας, της καταστολής των εχθρικών αεράμυνων, ακόμη και εμπλοκή σε μάχες αέρος-αέρος. Ακολουθήστε το @MilitaryWatchM
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου