Η συνολική εικόνα είναι πιο δυναμική, ειδικά με το πακέτο M Sport, που για πρώτη φορά διατίθεται και είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση iX M70 xDrive. Εδώ συνδυάζεται με ζάντες 22 ιντσών, ενώ στις υπόλοιπες εκδόσεις οι στάνταρ ζάντες είναι 21 ιντσών, με προαιρετική επιλογή για 23άρες.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρές, όμως ο βασικός εξοπλισμός και τα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν αναβαθμιστεί. Η τελευταία γενιά του iDrive είναι πλέον διαθέσιμη, μαζί με βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.
Το Driving Assistant Plus περιλαμβάνεται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό, προσφέροντας ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop & Go έως τα 180 χλμ./ώρα, καθώς και ημι-αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2+ που λειτουργεί έως τα 130 χλμ./ώρα.
Η βασική έκδοση είναι πλέον η iX xDrive45, που αποδίδει 408 ίππους (+80 ίπποι σε σχέση με την προηγούμενη xDrive40) και έχει νέα μπαταρία 94,8 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως 600 χιλιόμετρα (WLTP).
Η iX xDrive60, που αντικαθιστά την iX xDrive50, αποδίδει 544 ίππους και χρησιμοποιεί μεγαλύτερη μπαταρία 109,1 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 701 χιλιόμετρα (WLTP). Η αύξηση της αυτονομίας σε όλες τις εκδόσεις οφείλεται τόσο σε βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά ισχύος όσο και στη μείωση των τριβών στα ελαστικά και τα ρουλεμάν των τροχών. Η iX xDrive60 επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, ίδια με αυτή της iX xDrive45.
Η κορυφαία iX M70 xDrive, που διαδέχεται την iX M60, αποδίδει 659 ίππους και προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 108,9 kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως 600 χιλιόμετρα (WLTP).
Η M70 διαθέτει στάνταρ εσωτερικό φορτιστή 22 kW, ενώ στις άλλες δύο εκδόσεις διατίθεται προαιρετικά. Σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC), η iX xDrive45 υποστηρίζει φόρτιση έως 175 kW, ενώ οι ισχυρότερες εκδόσεις φορτίζουν με έως και 195 kW.
Οι τιμές της ανανεωμένης iX έχουν αυξηθεί. Στη Γερμανία, για παράδειγμα, η βασική iX xDrive45 ξεκινά από τις 83.500 ευρώ, όταν η προηγούμενη xDrive40 κόστιζε από 77.000 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου