Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών (FP1) κυριάρχησαν οι μεικτές συνθήκες. Το πρώτο ημίωρο κύλησε με το μεγαλύτερο μέρος της πίστας να είναι βρεγμένο ενώ υπήρχαν και στεγνά τμήματα στο 2ο sector.
Οι περισσότεροι πιλότοι έπαιξαν το παιχνίδι της υπομονής περιμένοντας τις συνθήκες να βελτιωθούν και γι’ αυτό οι χρόνοι δεν έχουν ιδιαίτερη αξία. Ο Αλόνσο ήταν ταχύτερος όλων όταν χρησιμοποιήθηκαν στεγνά ελαστικά, ο Ισπανός πέτυχε την επίδοσή του με τη σκληρή γόμα.
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών (FP2) φάνηκε ολοκάθαρα η ταχύτητα των Red Bull. Ο Φέτελ που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο υπερείχε σημαντικά σε τελική ταχύτητα των υπολοίπων πιλότων ενώ ο Γουέμπερ συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους. Οι δυο τους βρέθηκαν στις δυο πρώτες θέσεις της κατάταξης παρότι η προσπάθεια του Φέτελ διεκόπη απότομα 15 λεπτά πριν το φινάλε λόγω κλαταρίσματος ελαστικού. Ο Γερμανός επιστρέφοντας στα πιτ με το πίσω δεξιά ελαστικό χωρίς σχεδόν καθόλου αέρα, πλήγωσε το πάτωμα της RB9 με αποτέλεσμα
να ολοκληρωθεί νωρίτερα η προσπάθειά του.
Το ίδιο συνέβη και με τον Ολλανδό Κιέντο φαν ντερ Γκαρντ που έχασε τον έλεγχο της Caterham στη στροφή 15 και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά καταστρέφοντας το μονοθέσιό του.
Συνολικά οι περισσότεροι γύροι των οδηγών αναλώθηκαν στις δοκιμές ελαστικών με την Pirelli να έχει φέρει στη συγκεκριμένη πίστα τις δυο πιο σκληρές γόμες τη σκληρή και τη μέση. Επιπλέον όλες οι κορυφαίες ομάδες έχουν παρουσιάσει αναβάθμιση στο αεροδυναμικό πακέτο.
Η νικήτρια στο προηγούμενο αγώνα, Mercedes δε φάνηκε ιδιαίτερα βελτιωμένη, τουναντίον η απόδοση της W04 δεν ενθουσίασε πράγμα που αντικατοπτρίζεται και στους χρόνους.
Μιλώντας σχετικά ο νικητής στην Ουγγαρία Λιούις Χάμιλτον τόνισε: " Δεν ήταν καλή μέρα, έχω θέματα με το μονοθέσιο δεν είναι όσο καλό ήταν στον προηγούμενο αγώνα. Δε νιώθω πως ξεκινήσαμε με το δεξί. Το μονοθέσιο δεν είναι κακό απλά πρέπει να βρούμε το στήσιμο. Οι Red Bull προφανώς είναι πολύ γρήγορες αλλά δεν είναι ανίκητες. Έχουμε χρόνο ακόμη να βελτιώσουμε τη θέση μας. Δεν υπάρχει θέμα ότι κρυβόμαστε, απλά έχουμε χάσει το δρόμο ελπίζω να τον βρούμε αύριο.
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες γι’ αύριο στις 15:00 ώρα Ελλάδος.
Πρώτη περίοδος
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Fernando Alonso Ferrari 1m55.198s 11
|
2. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m55.224s +0.026s 10
|
3. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m55.373s +0.175s 11
|
4. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m55.518s +0.320s 14
|
5. Nico Rosberg Mercedes 1m55.614s +0.416s 10
|
6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m55.636s +0.438s 14
|
7. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m55.954s +0.756s 18
|
8. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m56.110s +0.912s 11
|
9. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m56.770s +1.572s 14
|
10. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m56.858s +1.660s 18
|
11. Felipe Massa Ferrari 1m56.863s +1.665s 10
|
12. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m57.081s +1.883s 14
|
13. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m57.084s +1.886s 17
|
14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m57.281s +2.083s 14
|
15. Lewis Hamilton Mercedes 1m57.358s +2.160s 10
|
16. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m57.821s +2.623s 16
|
17. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m57.887s +2.689s 16
|
18. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m58.600s +3.402s 14
|
19. Mark Webber Red Bull-Renault 1m58.929s +3.731s 12
|
20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m59.209s +4.011s 12
|
21. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m59.441s +4.243s 11
|
22. Romain Grosjean Lotus-Renault 2m03.176s +7.978s 15
|
Δεύτερη περίοδος
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m49.331s 22
|
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m49.390s +0.059s 34
|
3. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m50.149s +0.818s 34
|
4. Felipe Massa Ferrari 1m50.164s +0.833s 27
|
5. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m50.253s +0.922s 28
|
6. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m50.318s +0.987s 33
|
7. Fernando Alonso Ferrari 1m50.510s +1.179s 21
|
8. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m50.536s +1.205s 27
|
9. Nico Rosberg Mercedes 1m50.601s +1.270s 33
|
10. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m50.611s +1.280s 27
|
11. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m50.629s +1.298s 30
|
12. Lewis Hamilton Mercedes 1m50.751s +1.420s 27
|
13. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m50.972s +1.641s 33
|
14. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m50.991s +1.660s 28
|
15. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m51.195s +1.864s 28
|
16. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m51.447s +2.116s 26
|
17. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m51.568s +2.237s 28
|
18. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m51.644s +2.313s 26
|
19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m53.157s +3.826s 21
|
20. Charles Pic Caterham-Renault 1m53.251s +3.920s 29
|
21. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m53.482s +4.151s 28
|
22. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m54.418s +5.087s 12
|
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου