Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse 1of1 picture video.

Bugatti παρουσίασε ένα ειδικό αυτοκίνητο, η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse "1 1", στο Pebble Beach, Καλιφόρνια. Αυτή η έκδοση του ταχύτερα roadster παραγωγής στον κόσμο, αποδεικνύει με εντυπωσιακό τρόπο μια βασική ικανότητα της γαλλικής μάρκας πολυτελείας, δηλαδή την προσαρμογή.
Η Grand Sport Vitesse "1 1" παίρνει έμπνευση από ιστορικά σχέδια και τα οχήματα της μάρκας. Το αποτέλεσμα είναι ένα μοναδικό supercar που Bugatti πρόεδρος Wolfgang Dürheimer παρουσιάζονται προσωπικά στον μελλοντικό ιδιοκτήτη από τη Σιγκαπούρη.


"Η Bugatti Veyron είναι μια εικονική αυτοκίνητο, το οποίο έχει θέσει σημεία αναφοράς από πολλές απόψεις", δήλωσε ο Wolfgang Dürheimer, Πρόεδρος της Bugatti Automobiles SAS "Εκτός από την ασφάλεια της ιδιοκτησίας ταχύτερα σπορ αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, η αποκλειστικότητα είναι εξαιρετικά σημαντικό για τους πελάτες μας. Αυτός είναι ο λόγος που έχουμε τοποθετείται πάντα τόσο πολύ έμφαση στην προσαρμογή και εξατομίκευση στην Bugatti."

Κάθε Bugatti που έχει διαμορφωθεί από τον πελάτη είναι μοναδική. Εκτός από αυτά, Bugatti παράγει αυστηρά περιορισμένες ειδικές εκδόσεις. Η Grand Sport Vitesse "1 1" παρουσιάστηκε στο Pebble Beach είναι πραγματικά μοναδικό στο είδος του, με μια σειρά από χαρακτηριστικά αποκλειστικά σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από την Bugatti για τον πελάτη του αυτό το αυτοκίνητο.

"Για τους πελάτες μας, η Bugatti είναι μια επένδυση σε μια αυτοκινητοβιομηχανία έργο τέχνης που θα διαρκέσει για πολλές γενιές. Αυτός είναι ο λόγος που κάθε Bugatti είναι τόσο μοναδική και απόλυτα αυθεντικό στην τεχνική ανδρεία του και την στυλιστική μορφή», τονίζει ο Achim Anscheidt, Επικεφαλής Σχεδίασης σε Bugatti . Με τη δημιουργία της Grand Sport Vitesse "1 1", η ομάδα σχεδιασμού Bugatti και ο πελάτης πήρε την έμπνευσή τους από την ιστορία της Bugatti.

Bugatti αναβιώνει τα παραδοσιακά χρώματα της μάρκας, μαύρο και κίτρινο

Το σώμα από ανθρακονήματα του "1 1" παρήχθη σε μαύρο και κίτρινο, αναβιώνοντας τις ιστορικές Bugatti οικογένεια χρώματα. Αυτό το σχήμα το χρώμα και η διάσπαση θα είναι αποκλειστικά για το Grand Sport Vitesse "1 1". Ο ιδρυτής της εταιρείας Ettore Bugatti και ο γιος του Jean είχε μια σειρά από σημαντικές μονοθέσια τερμάτισαν στο κλασικό συνδυασμό διτονικό από μαύρο και κίτρινο, συμπεριλαμβανομένων των οργάνων Fiacre του Type 41 Royale, το Type 55 και το Type 44 Για το λόγο αυτό, η "1 1" παρουσιάστηκε στον πελάτη δίπλα σε ένα Type 44 που προβλέπεται από το Mullin Automotive Μουσείο σε Όξναρντ, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ειδικά για αυτή την περίσταση.

Το μαύρο-και-κίτρινο χρώμα σχεδίου πήγε πέρα από τα ίδια τα οχήματα στο Bugatti. Ακόμα και οι ακτίνες πάνω από τα παλιά δρύινα πύλες της έδρας Bugatti σε Molsheim, Αλσατία ήταν βαμμένα σε αυτά τα χρώματα.

Οι σχεδιαστές Bugatti έδωσε στην ιστορική συνδυασμό χρωμάτων μια σύγχρονη ερμηνεία και ανέπτυξε μια αποκλειστική σχεδίαση που κάνει το Grand Sport Vitesse "1 1" μοναδική. Οι περισσότεροι από το σώμα εκτίθεται βαθύ μαύρο άνθρακα χωρίζονται από ένα "1 1" κίτρινο τόνο, που αναπτύχθηκε από κοινού με τον πελάτη, όταν εφαρμόστηκε σε τμήματα των εμπρός φτερών, ξεκινώντας κάτω από τους προβολείς και εκλεπτύνει καθώς εκτείνεται πίσω από τις πόρτες. Οι κολόνες Α, οι αεραγωγοί, το κάλυμμα του κινητήρα και τα εντυπωσιακά πίσω φτερά είναι επίσης τελείωσε το "1 1" κίτρινο.

Τα φτερά είχαν τελειώσει σε έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Τμήματα των τμημάτων του σώματος από ανθρακονήματα δόθηκε ένα κορυφαίο παλτό, ενώ άλλοι έλαβαν μια σαφή παλτό. Τα διαφορετικά φινιρίσματα απαιτούν σημαντική τεχνική προσπάθεια και εξειδικευμένο κατασκευής, επειδή τα στρώματα άνθρακα-fiber πρέπει να εφαρμόζονται με διαφορετικό τρόπο ακριβώς κατά μήκος των μελλοντικών συνόρων χρώμα, προκειμένου να επιτευχθούν τα σχέδια ύφανσης που απαιτούνται για τη σαφή επικάλυψη εκτεθεί ίνες άνθρακα και top-επίστρωση ινών άνθρακα.

Το θρυλικό πέταλο Bugatti στην μπροστινή γρίλια είναι κίτρινο στο μπροστινό μέρος, ενώ το εσωτερικό τμήμα είναι μαύρο. Και είναι αδύνατο να παραβλέψουμε τις ρόδες του Grand Sport Vitesse. Οι ζάντες είναι βαμμένο μαύρο και κίτρινο. Οι ζάντες με τη μοναδική διπλή τόνος είναι ένα αποκλειστικό χαρακτηριστικό της Grand Sport Vitesse "1 1", και τα αρχικά του Ettore Bugatti για τα τάσια επίσης λάμπουν στο κίτρινο. Αυτή η λεπτομέρεια εμφανίζεται επίσης στην πτερύγιο πετρελαίου και καύσιμα.

Πρόσφατα αναπτύχθηκε σχέδιο για τη μάσκα

Για πρώτη φορά, η Bugatti έχει ειδικά σχεδιαστεί για την μάσκα στο πέταλο Bugatti κατόπιν αιτήματος του πελάτη. Η παραδοσιακή διευρυμένη μάσκα ματιών αντικαταστάθηκε στο Grand Sport Vitesse "1 1" με ένα πλέγμα στο οποίο τα αρχικά του πελάτη, "PL", ήταν κομμένα με λέιζερ. Σε μια εξαιρετικά πολύπλοκη διαδικασία, η οποία αναπτύσσεται Bugatti και κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, κάθε εσωτερική επιφάνεια της μάσκας ήταν χέρι-γυαλισμένο. Μετά από αυτό η μάσκα ήταν μαύρο ανοδιωμένο, τότε το μέτωπο ήταν γυαλισμένο και η σχάρα έχει τελειώσει και πάλι με ένα φυσικό στρώμα ανοδίωσης. Περισσότερες από 200 ώρες εργασίας που απαιτούνται για την επίτευξη αυτού του ειδικού, πολυτελή ανοδιωμένο duo-tone εμφάνιση στην καλύτερη ποιότητα.

Bugatti λογότυπο ως φόρο τιμής για τη μάρκα

Η επιθυμία του πελάτη για να εκφράσουν τις ιστορικές ρίζες της Bugatti στο έργο του Grand Sport Vitesse "1 1" εκφράστηκε σε άλλη λεπτομέρεια του αυτοκινήτου, που δεν μπορεί να αγνοηθεί: το λογότυπο της μάρκας, με αγάπη ονομάζεται Bugatti "μακαρόν".

Ο ιδρυτής της εταιρείας Ettore ανέπτυξε ο ίδιος, ενέσιμη αίσθηση του της κατασκευής και η αγάπη του για πολυτελείς λεπτομέρειες, όπως ακριβώς έκανε με τα αυτοκίνητα του. Ένας μηχανικός στον πυρήνα, Ettore Bugatti διευκρινίζεται ότι το οβάλ σχήμα του λογότυπου θα πρέπει να είναι δύο φορές όσο είναι υψηλή, όπως εάν κάποιος ήθελε να κόψει ένα σωλήνα σε μια γωνία τριάντα μοιρών. Το όνομα "Bugatti" έχει συμψηφιστεί με μια μαύρη σκιά, πάνω από τα οποία τα αρχικά του Ettore Bugatti είναι κομψά τοποθετούνται. Αυτά τα αρχικά, παρεμπιπτόντως, χρησιμοποιούνται επίσης ανεξάρτητα από αυτό το λογότυπο. Και τα δύο στοιχεία που περιβάλλεται από εξήντα τελείες θυμίζει μια σειρά από μαργαριτάρια που αυξάνουν την αίσθηση της κομψότητας. Το λογότυπο Bugatti συνεχίζει να κοσμεί κάθε Bugatti σήμερα και φαίνεται ιδιαίτερα αυθεντική ως σήμα σμάλτο. Σε αυτή τη μορφή, το χαρακτήρα του λογότυπου στην οποία Ettore Bugatti τοποθετείται τόσο μεγάλη αξία εκφράζεται καλά: αυτό είναι ένα χειροποίητο έργο τέχνης.

Το λογότυπο Bugatti είναι ένα από τα πιο κομψά λογότυπα αυτοκινήτων στον κόσμο σήμερα. Καμία άλλη σύγχρονη Bugatti εμφανίζει την Bugatti μακαρόν τόσο εμφανή όπως και η Grand Sport Vitesse "1 1". Εκτός από το ότι εμφανίζεται στην παραδοσιακή θέση του ως σήμα σμάλτο επί της γρίλιας του κάθε Bugatti, εδώ εμφανίζεται με μαύρο χρώμα στο κίτρινο κάτω μέρος του πίσω πτέρυγα, όταν εκτείνεται σε 180 km / h.

Μέσα στο αυτοκίνητο, η μακαρόν είναι εμφανώς κεντημένο με κίτρινο χρώμα στο μαύρο προσκέφαλα.

Το κλασικό μαύρο και κίτρινο χρώμα σχεδίου συνεχίζεται στο εσωτερικό

Το εσωτερικό παραπέμπει σαφώς στις οικογενειακές χρώματα Bugatti. Το πλήρες εσωτερικό είναι στολισμένα με μαύρο δέρμα. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από βαθύ μαύρο που εκτίθενται άνθρακα.

Το κίτρινο διακοσμητικές ραφές στο τιμόνι, τα καθίσματα και επιλογέας ταχυτήτων φαίνεται να λάμπουν. Κοσμεί την καμπίνα είναι ένα λαμπρό κίτρινο Bugatti Type 35, το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο ποτέ με περισσότερα από 2.000 νίκες και βάθρα, και ένα από τα πιο συμβολικά μοντέλα της μάρκας. Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, ένα σκίτσο του τύπου 35 εκτελούνται από έναν σχεδιαστή Bugatti έχει καταστεί το μαύρο καπάκι του άνθρακα από το κεντρικό πλαίσιο πίσω από τα καθίσματα.

Bugatti χρησιμοποιεί λέιζερ τεχνική διάτρησης για πρώτη φορά

Η σύνδεση με τη σύγχρονη ιστορία της Bugatti δημιουργείται στα μαύρα πάνελ των θυρών. Μια νέα τεχνική παραγωγής χρησιμοποιήθηκε για αυτό: το πάνελ της πόρτας είναι κατασκευασμένο από οφείλεται-τόνος δέρμα, μαύρο χρώμα στο εξωτερικό και κίτρινο στο εσωτερικό. Το δέρμα ήταν διάτρητο με λέιζερ έτσι ώστε οι τρύπες εκτεθεί το εσωτερικό κίτρινο στρώμα. Το αποτέλεσμα είναι μια σιλουέτα της Bugatti Veyron.

Φυσικά, οι κλασικές μέθοδοι προσαρμογή χρησιμοποιήθηκαν επίσης στο Grand Sport Vitesse "1 1". Για παράδειγμα, το λογότυπο Bugatti και το κείμενο "ένα από ένα" - τόσο σε κίτρινο - διακοσμήσουν τα μαύρα ένθετα άνθρακα για την επέκταση της κεντρικής κονσόλας. Ως μια πολύ προσωπική πινελιά, οι σχεδιαστές Bugatti δημιούργησαν ένα πορτρέτο του πελάτη και χαραγμένο μαζί με το όνομά του στο κατώφλι της πόρτας τελειώματα.

Φαινομενικά απεριόριστες επιλογές τρόπους για να προσαρμόσετε

Η Bugatti Veyron έχει τη φήμη ότι είναι ένα μοναδικό αριστούργημα. Λανσάρισμά του στην αγορά σχεδόν δέκα χρόνια πριν αναζωογονηθεί θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία παράδοση της γαλλικής μάρκας πολυτελείας που χαρακτηρίζεται από υπερθετικό βαθμό. Η Veyron είναι το πιο ισχυρό και ταχύτερη παραγωγή σπορ αυτοκινήτων στον κόσμο. Συνορεύουν με τα όρια της τεχνολογικής δυνατότητας, είναι, ωστόσο, προικισμένη με μεγάλη ημέρα με την ημέρα την πρακτικότητα, επειδή είναι τόσο εύκολο και διαισθητικό να οδηγούν, καθώς και να είναι άνετα.

Η Grand Sport Vitesse "1 1" είναι το αποτέλεσμα πολλών μηνών της στενής συνεργασίας μεταξύ της ομάδας σχεδιασμού Bugatti και τον πελάτη. Εστιάζοντας στους πελάτες και οι επιθυμίες τους είναι ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της μάρκας. Στο πνεύμα του Ettore Bugatti, της οποίας το σύνθημα ήταν «Τίποτα δεν είναι πάρα πολύ ακριβό, τίποτα δεν είναι πάρα πολύ όμορφη», η εταιρεία συνεχίζει να λειτουργεί σε συνεργασία με τους πελάτες της για να σχεδιάσει τα οχήματα που εκφράζουν τόσο το μύθο της μάρκας και την προσωπικότητα των πελατών.

"Μια Bugatti αγοράζεται ως συλλεκτικό κομμάτι. Ως ένα εμπορικό σήμα, θα κάνουμε τα πάντα για να είναι αντάξια της εμπιστοσύνης που μας δείχνει και να διατηρηθεί η σταθερή αξία της αυτό το εικονίδιο αυτοκινήτου," σημειώνει ο Wolfgang Dürheimer. "Αυτό σημαίνει ότι θα υποστηρίξει επίσης τους πελάτες μας στην εξατομίκευση της Bugatti τους με τον τρόπο που θα ήθελαν. Επιθυμίες των πελατών μας είναι ύψιστη προτεραιότητα μας."

Η μέση καθαρή τιμή των οχημάτων Bugatti πωλούνται, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων προαίρεσης, είναι σήμερα περισσότερο από € 2.000.000. Για παράδειγμα, το διαυγές υμένιο εκτεθειμένη σώμα ανθρακονήματα είναι πολύ δημοφιλής. Για να πάει με αυτό, Bugatti προσφέρει τώρα εννέα χρώματα, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή. Η γαλλική μάρκα πολυτελείας διαθέτει σήμερα περισσότερα από 100 διαφορετικά χρώματα για πλήρως ζωγραφισμένα σώματα ανθρακονήματα. Bugatti λειτουργεί επίσης με πάθος για να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των πελατών της όσον αφορά τα χρώματα για το δέρμα στο εσωτερικό ή την επιλογή των αποκλειστικών υλικών, όπως ο χρυσός, η πλατίνα, πορσελάνη, κρύσταλλο και περισσότερο.












 
">πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...