Το
γνωστό σλόγκαν «αν δεν είναι στη Vogue δεν είναι στη μόδα» είναι από
εκείνα που έχουν μεταπηδήσει από την διαφήμιση στον πραγματικό κόσμο.
Το γυναικείο περιοδικό για πολλούς θεωρείται η «Βίβλος» της μόδας, ενώ η διευθύντρια της αμερικανικής έκδοσης του περιοδικού, η Άννα Γουίντορ, είναι μια επιχειρηματίας με δύναμη όχι μόνο στο χώρο της, αλλά στην παγκόσμια οικονομία.
Αυτή τη φορά, η κινεζική έκδοση της Vogue κάνει το μεγάλο βήμα. Το εξώφυλλό της
κοσμεί ένα μοντέλο από την Κίνα, η Liu Wen, που φορά ένα πολύχρωμο φόρεμα. Τα βλέμματα όμως όλων δεν πέφτουν ούτε στην πανέμορφη κοπέλα, ούτε στο εντυπωσιακό ρούχο. Τα βλέμματα κερδίζει το ρολόι που φορά το μοντέλο, καθώς δεν πρόκειται για ένα οποιοδήποτε ρολόι χεριού, αλλά για το νέο Apple Watch.
«Το ρολόι φαίνεται όπως όλα τα άλλα ρολόγια» σημειώνει η αμερικανική ηλεκτρονική εφημερίδα Huffington Post, «όμως το γεγονός πως περιλαμβάνεται στο πιο σημαντικό εξώφυλλο του χώρου της μόδας αποδεικνύει ότι η βιομηχανία της μόδας, έχει πραγματικά ενσωματώσει το νέο αξεσουάρ σαν να ήταν δικό της».
πηγη
Το γυναικείο περιοδικό για πολλούς θεωρείται η «Βίβλος» της μόδας, ενώ η διευθύντρια της αμερικανικής έκδοσης του περιοδικού, η Άννα Γουίντορ, είναι μια επιχειρηματίας με δύναμη όχι μόνο στο χώρο της, αλλά στην παγκόσμια οικονομία.
Αυτή τη φορά, η κινεζική έκδοση της Vogue κάνει το μεγάλο βήμα. Το εξώφυλλό της
κοσμεί ένα μοντέλο από την Κίνα, η Liu Wen, που φορά ένα πολύχρωμο φόρεμα. Τα βλέμματα όμως όλων δεν πέφτουν ούτε στην πανέμορφη κοπέλα, ούτε στο εντυπωσιακό ρούχο. Τα βλέμματα κερδίζει το ρολόι που φορά το μοντέλο, καθώς δεν πρόκειται για ένα οποιοδήποτε ρολόι χεριού, αλλά για το νέο Apple Watch.
«Το ρολόι φαίνεται όπως όλα τα άλλα ρολόγια» σημειώνει η αμερικανική ηλεκτρονική εφημερίδα Huffington Post, «όμως το γεγονός πως περιλαμβάνεται στο πιο σημαντικό εξώφυλλο του χώρου της μόδας αποδεικνύει ότι η βιομηχανία της μόδας, έχει πραγματικά ενσωματώσει το νέο αξεσουάρ σαν να ήταν δικό της».
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου