Κεφαλικό φόρο από 14,5 έως και 20 ευρώ ανά επιβάτη, κατά τα πρότυπα του
«σπατόσημου», φέρνει η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων από
το ΤΑΙΠΕΔ, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Εφημερίδας των Συντακτών. Οι
ιδιωτικοί όμιλοι που θα αναλάβουν τα περιφερειακά αεροδρόμια θα τα
εκμεταλλεύονται για 30 έως 50 χρόνια.
Έγκυρη πηγή ανέφερε στην «Εφ.Συν.» ότι με βάση τα ψιλά γράμματα της διακήρυξης του διαγωνισμού θα επιβάλλεται «κεφαλικός φόρος» 14,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη για τα πέντε χρόνια που προβλέπεται η περίοδος κατασκευής, ο οποίος στη συνέχεια θα μονιμοποιηθεί και θα αυξηθεί στα 20 ευρώ. Εκτιμάται ότι τα λεφτά αυτά θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των έργων αναβάθμισης που προβλέπουν τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ.
Οι όμιλοι που θα αναλάβουν τα περιφερειακά αεροδρόμια θα πάρουν την εκμετάλλευση για 30 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης της σύμβασης για άλλη μια δεκαετία. Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο χρόνος θα αυξηθεί στα 50 χρόνια και η υποχρέωση ολοκλήρωσης των επενδύσεων, που υπολογίζονται σε 250-300 εκατ. ευρώ, «ξεχύλωσε» από τα τρία στα πέντε χρόνια, μετά την υπογραφή της σύμβασης.
πηγη
Έγκυρη πηγή ανέφερε στην «Εφ.Συν.» ότι με βάση τα ψιλά γράμματα της διακήρυξης του διαγωνισμού θα επιβάλλεται «κεφαλικός φόρος» 14,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη για τα πέντε χρόνια που προβλέπεται η περίοδος κατασκευής, ο οποίος στη συνέχεια θα μονιμοποιηθεί και θα αυξηθεί στα 20 ευρώ. Εκτιμάται ότι τα λεφτά αυτά θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση των έργων αναβάθμισης που προβλέπουν τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ.
Οι όμιλοι που θα αναλάβουν τα περιφερειακά αεροδρόμια θα πάρουν την εκμετάλλευση για 30 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης της σύμβασης για άλλη μια δεκαετία. Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο χρόνος θα αυξηθεί στα 50 χρόνια και η υποχρέωση ολοκλήρωσης των επενδύσεων, που υπολογίζονται σε 250-300 εκατ. ευρώ, «ξεχύλωσε» από τα τρία στα πέντε χρόνια, μετά την υπογραφή της σύμβασης.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου