Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν αυτοματοποιημένα οχήματα.
Η τελευταία πρόταση, έρχεται από την Honda.
Η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει ένα αυτόματο όχημα που κινείται μόνο του και αλλάζει λωρίδα. Το Sedan Acura RLX χρησιμοποιεί ραντάρ μέσης και μεγάλης εμβέλειας, μια κάμερα και ένα λέιζερ σάρωσης για να αισθάνεται το περιβάλλον.
«Δεν πρόκειται για αυτοκίνητο χωρίς οδηγό. Πρέπει κάποιος να κάθεται στην θέση του οδηγού και να χειρίζεται το σύστημα. Ο οδηγός πρέπει να είναι διαθέσιμος για να ενεργοποιήσει το σύστημα όταν ολοκληρώσει την λειτουργία του» υποστηρίζει ο Έρικ Μπλούμπεργκ, αρχιμηχανικός της Honda.
Λίγο έξω απο το Ντιτρόιτ, ο οδηγός του αυτοκινήτου πήρε τα χέρια του από το τιμόνι.
Το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο του στον αυτοκινητόδρομο και προσάρμοσε την ταχύτητα του.
Το αυτοκίνητο ακόμη πήρε τον έλεγχο των φρένων, ενώ μέσω αισθητήρων αντιλαμβανόταν πότε πλησίαζε το αυτοκίνητο που ήταν μπροστά του.
Τα χέρια του οδηγού δεν ακούμπησαν το τιμόνι για μια απόσταση περίπου 12 χιλιομέτρων.
«Εμείς, έχουμε ως στόχο την πλήρη απουσία συγκρούσεων και βεβαίως την ασφάλεια όλων. Πιστεύουμε ότι αυτή η τεχνολογία θα μας βοηθήσει να πετύχουμε αυτούς τους στόχους καθώς και να δώσουμε στον οδηγό ασφαλή εμπειρία οδήγησης, χωρίς άγχος» Έρικ Μπλούμπεργκ, αρχιμηχανικός της Honda.
Η Honda εργάζεται σε αυτό το μοντέλο εδώ και έναν χρόνο σε εργοστάσιο της στην Ιαπωνία. Όμως χρειάστηκαν χρόνια έρευνας για να φτάσουν σε αυτό το αποτέλεσμα.
Εδώ και χρόνια, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρούνται το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως τα παραδοσιακά οχήματα δεν έχουν την απαραίτητη υποδομή. Πρέπει ακόμη να αντιμετωπιστεί ένα βασικό πρόβλημα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να φορτιστούν με ενέργεια. Εμπειρογνώμονες του Imperial College του Λονδίνου πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σύντομα θα αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας μας.
Υποστηρίζουν ακόμη πως η νέα τεχνολογία μπορεί να
αναβαθμίσει ενεργειακά και άλλες συσκευές.
«Η ιδέα της ασύρματης φόρτισης των οχημάτων πραγματικά γοητεύει τους ανθρώπους. Όμως είναι πιο σημαντικό να φορτίζουμε τις ιατρικές συσκευές, γιατί έτσι θα σώσουμε ζωές. Όμως οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις, μπορούν πραγματικά να αλλάξουν την καθημερινότητα μας. Κάποια μέρα, μπορεί να φορτίσουμε το τηλέφωνο ενώ είναι στην τσέπη μας. Αυτά τα πράγματα δεν είναι εύκολα, αλλά μπορούμε να τα καταφέρουμε με την βοήθεια της τεχνολογίας» δήλωσε ο Πολ Μίτσετσον, καθηγητής μηχανικής στο Imperial College του Λονδίνου.
«Έχουμε ένα πομπό που μεταδίδει ενέργεια σε ένα πηνίο και από εκεί και πέρα, τροφοδοτούνται διάφορες συσκευές, όπως φορητοί υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, ή ακόμη και ηλεκτρικά αυτοκίνητα» δήλωσε ο Πολ Μίτσετσον, καθηγητής μηχανικής στο Imperial College του Λονδίνου.
Σύντομα, το σύστημα θα δοκιμαστεί σε ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Από τα αυτοκίνητα περνάμε στα ρομπότ. Επιστήμονες κατασκεύασαν ευέλικτο ρομπότ που μπορεί να αντέξει σε ακραίες συνθήκες.
Έχει δημιουργηθεί από ερευνητές στα πανεπιστήμια του Χάρβαρντ και του Cornell, Νέα Υόρκη.
Οι σχεδιαστές του λένε θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια νέα γενιά ρομπότ και να χρησιμοποιηθεί σε αποστολές έρευνας και διάσωσης.
Το 65 εκατοστών ρομπότ είναι κατασκευασμένο από ένα συνδυασμό υλικών όπως πυρίτιο, άνθρακας και οξυγόνο.
Η τελευταία πρόταση, έρχεται από την Honda.
Η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει ένα αυτόματο όχημα που κινείται μόνο του και αλλάζει λωρίδα. Το Sedan Acura RLX χρησιμοποιεί ραντάρ μέσης και μεγάλης εμβέλειας, μια κάμερα και ένα λέιζερ σάρωσης για να αισθάνεται το περιβάλλον.
«Δεν πρόκειται για αυτοκίνητο χωρίς οδηγό. Πρέπει κάποιος να κάθεται στην θέση του οδηγού και να χειρίζεται το σύστημα. Ο οδηγός πρέπει να είναι διαθέσιμος για να ενεργοποιήσει το σύστημα όταν ολοκληρώσει την λειτουργία του» υποστηρίζει ο Έρικ Μπλούμπεργκ, αρχιμηχανικός της Honda.
Λίγο έξω απο το Ντιτρόιτ, ο οδηγός του αυτοκινήτου πήρε τα χέρια του από το τιμόνι.
Το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο του στον αυτοκινητόδρομο και προσάρμοσε την ταχύτητα του.
Το αυτοκίνητο ακόμη πήρε τον έλεγχο των φρένων, ενώ μέσω αισθητήρων αντιλαμβανόταν πότε πλησίαζε το αυτοκίνητο που ήταν μπροστά του.
Τα χέρια του οδηγού δεν ακούμπησαν το τιμόνι για μια απόσταση περίπου 12 χιλιομέτρων.
«Εμείς, έχουμε ως στόχο την πλήρη απουσία συγκρούσεων και βεβαίως την ασφάλεια όλων. Πιστεύουμε ότι αυτή η τεχνολογία θα μας βοηθήσει να πετύχουμε αυτούς τους στόχους καθώς και να δώσουμε στον οδηγό ασφαλή εμπειρία οδήγησης, χωρίς άγχος» Έρικ Μπλούμπεργκ, αρχιμηχανικός της Honda.
Η Honda εργάζεται σε αυτό το μοντέλο εδώ και έναν χρόνο σε εργοστάσιο της στην Ιαπωνία. Όμως χρειάστηκαν χρόνια έρευνας για να φτάσουν σε αυτό το αποτέλεσμα.
Εδώ και χρόνια, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρούνται το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όμως τα παραδοσιακά οχήματα δεν έχουν την απαραίτητη υποδομή. Πρέπει ακόμη να αντιμετωπιστεί ένα βασικό πρόβλημα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να φορτιστούν με ενέργεια. Εμπειρογνώμονες του Imperial College του Λονδίνου πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σύντομα θα αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας μας.
Υποστηρίζουν ακόμη πως η νέα τεχνολογία μπορεί να
αναβαθμίσει ενεργειακά και άλλες συσκευές.
«Η ιδέα της ασύρματης φόρτισης των οχημάτων πραγματικά γοητεύει τους ανθρώπους. Όμως είναι πιο σημαντικό να φορτίζουμε τις ιατρικές συσκευές, γιατί έτσι θα σώσουμε ζωές. Όμως οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις, μπορούν πραγματικά να αλλάξουν την καθημερινότητα μας. Κάποια μέρα, μπορεί να φορτίσουμε το τηλέφωνο ενώ είναι στην τσέπη μας. Αυτά τα πράγματα δεν είναι εύκολα, αλλά μπορούμε να τα καταφέρουμε με την βοήθεια της τεχνολογίας» δήλωσε ο Πολ Μίτσετσον, καθηγητής μηχανικής στο Imperial College του Λονδίνου.
«Έχουμε ένα πομπό που μεταδίδει ενέργεια σε ένα πηνίο και από εκεί και πέρα, τροφοδοτούνται διάφορες συσκευές, όπως φορητοί υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, ή ακόμη και ηλεκτρικά αυτοκίνητα» δήλωσε ο Πολ Μίτσετσον, καθηγητής μηχανικής στο Imperial College του Λονδίνου.
Σύντομα, το σύστημα θα δοκιμαστεί σε ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Από τα αυτοκίνητα περνάμε στα ρομπότ. Επιστήμονες κατασκεύασαν ευέλικτο ρομπότ που μπορεί να αντέξει σε ακραίες συνθήκες.
Έχει δημιουργηθεί από ερευνητές στα πανεπιστήμια του Χάρβαρντ και του Cornell, Νέα Υόρκη.
Οι σχεδιαστές του λένε θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια νέα γενιά ρομπότ και να χρησιμοποιηθεί σε αποστολές έρευνας και διάσωσης.
Το 65 εκατοστών ρομπότ είναι κατασκευασμένο από ένα συνδυασμό υλικών όπως πυρίτιο, άνθρακας και οξυγόνο.
Copyright © 2014 euronews ΔΕΙΤΕ VIDEO
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου