Μετά την από την ανανέωση του Brutale 800, σειρά έχει και η έκδοση
των 675 κ.εκ., κάτι που επιβεβαιώθηκε επισήμως από τους ανθρώπους της MV
Agusta.
Πολύ σύντομα λοιπόν θα υπάρξει ένα νέο Brutale 675 , το οποίο όπως αποκάλυψαν οι Ιταλοί, θα παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Οι αλλαγές που θα φέρει το μικρό Brutale δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, ωστόσο είναι πολύ πιθανόν η μοτοσικλέτα να ακολουθήσει τα χνάρια της μεγάλης έκδοσης που ανανεώθηκες πρόσφατα, αποκτώντας υδραυλικό συμπλέκτη ολίσθησης και ένα «πακέτο» ηλεκτρονικών βοηθημάτων το οποίο θα περιλαμβάνει ride by wire γκάζι και traction control ρυθμιζόμενο σε οκτώ διαφορετικά επίπεδα. Πολύ πιθανή επίσης είναι και η αισθητική σύμπλευση του 675 με τη νέα έκδοση του 800, υιοθετώντας απαράλλαχτα το design και τα σχεδιαστικά στοιχεία αυτού.
Πιο σίγουρο όλων, το γεγονός ότι ο κινητήρας θα συμμορφώνεται με τις Euro4 προδιαγραφές, κάτι που είναι επιτακτικό βάση νομοθεσίας άλλωστε. Στην περίπτωση του 800, αυτή η αλλαγή επέφερε μια αύξηση της ροπής κατά 25%, οπότε κατά αντιστοιχία αναμένεται το ίδιο και τον τρικύλινδρο κινητήρα του 675.
Πηγή: mototriti.gr
Πολύ σύντομα λοιπόν θα υπάρξει ένα νέο Brutale 675 , το οποίο όπως αποκάλυψαν οι Ιταλοί, θα παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους μήνες.
Οι αλλαγές που θα φέρει το μικρό Brutale δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, ωστόσο είναι πολύ πιθανόν η μοτοσικλέτα να ακολουθήσει τα χνάρια της μεγάλης έκδοσης που ανανεώθηκες πρόσφατα, αποκτώντας υδραυλικό συμπλέκτη ολίσθησης και ένα «πακέτο» ηλεκτρονικών βοηθημάτων το οποίο θα περιλαμβάνει ride by wire γκάζι και traction control ρυθμιζόμενο σε οκτώ διαφορετικά επίπεδα. Πολύ πιθανή επίσης είναι και η αισθητική σύμπλευση του 675 με τη νέα έκδοση του 800, υιοθετώντας απαράλλαχτα το design και τα σχεδιαστικά στοιχεία αυτού.
Πιο σίγουρο όλων, το γεγονός ότι ο κινητήρας θα συμμορφώνεται με τις Euro4 προδιαγραφές, κάτι που είναι επιτακτικό βάση νομοθεσίας άλλωστε. Στην περίπτωση του 800, αυτή η αλλαγή επέφερε μια αύξηση της ροπής κατά 25%, οπότε κατά αντιστοιχία αναμένεται το ίδιο και τον τρικύλινδρο κινητήρα του 675.
Πηγή: mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου