Γιατί η ύφεση μπορεί να είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση

Τι κοινό έχουν όλοι οι General Motors, Burger King, CNN, Uber και Airbnb;

Όλα ιδρύθηκαν κατά τη διάρκεια της οικονομικής ύφεσης.

Η GM ξεκίνησε το 1908, όταν η οικονομία των ΗΠΑ βρισκόταν σε αναταραχή μετά την οικονομική κρίση του «πανικού του 1907». Εν τω μεταξύ, ο Burger King γύρισε το πρώτο του χάος το 1953, όταν οι ΗΠΑ βρισκόταν και πάλι σε ύφεση και το CNN ξεκίνησε τις ειδήσεις του το 1980, όταν ο πληθωρισμός των ΗΠΑ έφτασε σχεδόν το 15%.


Τόσο η Uber όσο και η Airbnb δημιούργησαν δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης της περιόδου 2007-09.

Αυτά τα παραδείγματα δείχνουν ότι πολλές από τις καλύτερες και μακροχρόνιες εταιρείες ιδρύονται κατά τη διάρκεια της ύφεσης, σύμφωνα με τον Dane Strangler, συνεργάτη του Bipartisan Policy Center, στο Washington DC. Λέει ότι το δύσκολο οικονομικό σκηνικό τους κάνει σκληρότερους και πιο ευκίνητους για τα επόμενα χρόνια..
Ένας άντρας που κρατά ένα τηλέφωνο που εμφανίζει το λογότυπο της Airbnb, μπροστά από τον ιστότοπο της εταιρείαςΠνευματικά δικαιώματα εικόναςGETTY IMAGES
Λεζάντα εικόναςΗ Airbnb κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2008
"Υπάρχει αυτή η δοκιμαστική ιδέα από τη φωτιά", λέει. "Εάν ξεκινήσετε σε μια ύφεση, πρέπει πραγματικά να ξύσετε και να κόψετε για να κάνετε την εταιρεία επιτυχημένη.
"Προσπαθείτε να το κάνετε όταν δεν μπορείτε να λάβετε χρηματοδότηση και προσπαθείτε να προσελκύσετε πελάτες όταν δεν υπάρχει καμία ζήτηση."
Σίγουρα βρισκόμαστε και πάλι σε ύφεση, ως αποτέλεσμα του coronavirus και των επακόλουθων κλειδαριών σε όλο τον κόσμο.
Η Παγκόσμια Τράπεζα προβλέπει ότι η παγκόσμια οικονομία θα συρρικνωθεί κατά 5,2% το 2020, η χειρότερη απόδοσή της από το 1946 και τα επακόλουθα του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου .
Αλλά όπως δείχνει η ιστορία, οι επιτυχημένες εταιρείες μπορούν να γεννηθούν σε δύσκολους καιρούς. Θα μπορούσαν να υπάρξουν πολλά υποσχόμενες νεοσύστατες επιχειρήσεις από την επιχειρηματική τάξη του 2020 που θα γίνουν ονόματα νοικοκυριών;
Σίγουρα δημιουργούνται περισσότερες νέες επιχειρήσεις παρά - και ως αποτέλεσμα - του coronavirus. Στις ΗΠΑ, κατατέθηκαν 67.160 αιτήσεις για τη δημιουργία νέων εταιρειών την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία .
Αυτή ήταν μια αύξηση 21% τις ίδιες επτά ημέρες το 2019. Ενώ από το 2018 έως το 2019, το ποσοστό για αυτήν την εβδομάδα μειώθηκε κατά 3,3%.
Ο Robert Fairlie, καθηγητής οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια Santa Cruz, λέει ότι η τελευταία αύξηση είναι πάρτι επειδή περισσότεροι άνθρωποι ξεκινούν επιχειρήσεις όταν οι θέσεις εργασίας είναι λιγοστές. Το αποκαλεί «επιχειρηματικότητα αναγκαιότητας».
Ο καθηγητής Robert FairlieΠνευματικά δικαιώματα εικόναςΡΟΜΠΕΡΤ ΦΕΡΛΙ
Λεζάντα εικόναςΟ καθηγητής Fairlie λέει ότι μερικοί άνθρωποι τώρα ξεκινούν επιχειρήσεις επειδή η εύρεση αξιοπρεπούς απασχόλησης είναι ένας αγώνας
"Εάν κάποιος δεν έχει ευκαιρίες σε μισθωτή δουλειά, αυτό είναι μέρος του κινήτρου [πίσω από τη δημιουργία της δικής του εταιρείας]", λέει.
Ωστόσο, ορισμένοι επιχειρηματίες μπορεί να είχαν ιδέες για επιχειρήσεις για λίγο.
"Με το κλείσιμο, οι άνθρωποι είχαν περισσότερο χρόνο να σκεφτούν και να πάρουν χρόνο πίσω από τα πολυάσχολα προγράμματα εργασίας", λέει ο καθηγητής Fairlie. "Έτσι, αν υπάρχει μια επιχειρηματική ιδέα που είχαν, μπορεί να σκεφτούν, ας το δοκιμάσουμε."
Παρουσίαση γκρι γραμμή

Παγκόσμιο εμπόριο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...